onzinquote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef xxiessiexx het volgende:
TS heeft een vrouw ontmoet via WOW maar weet niet dat het een enge man is.
ach je schrikt je vanzelf rot als je een zware stem aan de lijn krijgt.....tenzijjjquote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
die man die zich voordoet als meisje is misschien ook nerveus
ja maar de moed kan ik niet opbrengenquote:
quote:Overigens was onze eerste geplande ontmoeting een paar dagen geleden mislukt. Daar we afgesproken hadden op een aan ons beide bekende restaurant, alleen woont zij dus in een andere plaats en dus gingen wij allebei naar een verschillende vestiging.
Jij kan niet goed lezen. In de OP staat dat ik al meerdere malen met haar heb gebeld namelijkquote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
ach je schrikt je vanzelf rot als je een zware stem aan de lijn krijgt.....tenzijjj
mm oke.. slaap er anders nog een nachtje overquote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef wesp40 het volgende:
[..]
ja maar de moed kan ik niet opbrengen
ik heb haar inmiddels verteld dat ik aan het eten ben....
ik weet het niet meer. zelfvertrouwen is ineens volledig zoek. Heb het gevoel helemaal niet meerquote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik heb geen idee waarom je nerveus bent. Je bent toch zeker niet bang om tegen haar te praten? Of zou je op een 1e date ook de hele tijd je mond houden?
quote:Daar we afgesproken hadden op een aan ons beide bekende restaurant, alleen woont zij dus in een andere plaats en dus gingen wij allebei naar een verschillende vestiging.
wrm bel je dr dan niet vaker..quote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Jij kan niet goed lezen. In de OP staat dat ik al meerdere malen met haar heb gebeld namelijk
Opnemen en hier plaatsen aubquote:Op maandag 24 mei 2010 22:12 schreef wesp40 het volgende:
[..]
ja kijk dit is dus de aanmoediging die ik zocht.
nu ga ik haar bellen
Dus waarom nu ineens aan het schijtebroeken?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Jij kan niet goed lezen. In de OP staat dat ik al meerdere malen met haar heb gebeld namelijk
ja iddquote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Dus waarom nu ineens aan het schijtebroeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |