photoshop?quote:
Weet ik veel, ik zocht op Google naar: Blue eyed Nigger..quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
photoshop?
en trouwens worden die ogen niet later bruin ofzo?
maak eens een foto als je er een tegen komt, ik wil dat wel eens zinquote:Op maandag 24 mei 2010 22:06 schreef Latina-Loca het volgende:
ja ik keek een keer janice dickinsons model agency en daar was een neger met blauwe ogen en hij was echt heeeeeel erg knap![]()
en hier in amsterdam lopen er ook heeeel veel rond
mm ik dacht dat ik dat ook had gedaan maar ik kwam die niet tegen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zocht op Google naar: Blue eyed Nigger..
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zocht op Google naar: Blue eyed Nigger..
Niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef LXIV het volgende:
Nee, er zijn geen negers met blauwe ogen, op albino-negers na. Maar een normale neger met een donkere huid zal ook altijd donkere ogen hebben.
Er zijn wel negers met gekleurde contactlenzen.
Nee. Bij de jonge neger kan het nog zijn dat het pigment nog niet in de iris is opgebouwd. En een uitzonderingsgeval, zoals bijvoorbeeld een pigmentloze vlek precies op de iris zou ook nog wel kunnen voorkomen, maar niet erfelijk zoals bij blanken.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet?
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=blue%20eyes%20black%20people&rlz=1B3GGGL_nlNL357NL357&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
Volgens mij is oogkleur van meerdere genen afhankelijk dus het wordt knap lastig.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het lijkt me goed mogelijk, maar wel onwaarschijnlijk...
Dan zou je in theorie een negeroide (zo zwart als maar kan) laten paren met verschillende bauw-ogigen (waarschijnlijk zullen deze blank zijn). Dan zou het nageslacht moeten paren met met andere die ouders hadden met soortgelijke genetische eigenschappen.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is blauw ressesief voor bruin om het zo te zeggen. Nogmaals de kans is klein, maar het lijkt me redelijk aanneembaar dat het kan.
http://www.doll-fan.com/viewtopic.php?f=6&t=213679quote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef LXIV het volgende:
Het zou theoretisch wel mogelijk zijn om zo'n hybride op te kweken, zeker met wat manipulatie. Maar in de vrij natuur komt het niet voor. Omdat de genen voor oogkleur en huidpigment allemaal met elkaar correleren.
Waarschijnlijk zijn die mensen niet raszuiver. Op bijvoorbeeld de Antillen komen relatief veel mensen met licht gekleurde ogen voor.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://www.doll-fan.com/viewtopic.php?f=6&t=213679
Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, maar na wat rond gekeken te hebben vond ik deze site waar verschillende Amerikanen verklaren dat ze Afro Amerikanen hebben gezien met grijsblauwe, groene of blauwe ogen. Overigens vind ik het wel interessant meer te lezen over hoe pigment een oogkleur met elkaar correleren. Weet je de bron misschien nog?
Let wel een net als een correlatie tussen roken en longkanker niet betekend dat als je rookt je aan longkanker sterft, hoeft een correlatie tussen oogkleur en huidpigment te betekenen dat iemand met een donkere huid geen blauwe ogen kan krijgen. Ik heb zelf verschillende mensen irl gezien die een bruine huidskleur hebben en groene ogen.
Uiteraard. De kans dat er via een mutatie in 'het gen'/'de genen' die verantwoordelijk zijn voor de oogkleur een neger met blauwe ogen ter wereld komt is héél erg klein.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:46 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die mensen niet raszuiver. Op bijvoorbeeld de Antillen komen relatief veel mensen met licht gekleurde ogen voor.
uberpigmentmenschenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Uiteraard. De kans dat er via een mutatie in 'het gen'/'de genen' die verantwoordelijk zijn voor de oogkleur een neger met blauwe ogen ter wereld komt is héél erg klein.
Als je met halfbloedjes gaat spelen word de kans al heel veel groter, maar daar doelde jij volgens mij ook al op.
GvD ik kan deze shit niet verwoorden op een manier waar ik me prettig bij voel. Het gebruik van woorden als halfboeldjes en neger vind ik niet leuk. Had ik maar een grotere woordenschat ofzo.
nooit aan gedacht dat dat gewoon contactlenzen zijn?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:06 schreef Latina-Loca het volgende:
ja ik keek een keer janice dickinsons model agency en daar was een neger met blauwe ogen en hij was echt heeeeeel erg knap![]()
en hier in amsterdam lopen er ook heeeel veel rond
bron?quote:
De combinatie van huidskleur en oogkleur is gewoon mooi.quote:
Dat is wel mooi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De combinatie van huidskleur en oogkleur is gewoon mooi.
Net als blanken met groene ogen.
Nu je het zegt, ik heb er ook wel eens eentje gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:29 schreef Göring het volgende:
Ze bestaan.
Jawel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat is wel mooi.
Negers met blauwe ogen niet.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb er ook wel eens eentje gezien.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |