quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Opdekop het volgende:
Er zit toch een O en een N in ISABELLE ?
Shiiit, schele liwwadders.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Opdekop het volgende:
Er zit toch geen O en een N in ISABELLE ?
Shiiit, schele liwwadders.
Ik welquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:23 schreef Opdekop het volgende:
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, ik-kan-geen-goed-scheldwoord-bedenken.
ik was niet scheel, ik was een tijdschrift aan het lezenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:36 schreef Opdekop het volgende:
FML, ik zeg dat jullie scheel zijn.. Terwijl ik zelf continu op het verkeerde icoontje klik.
Nouja, ik weet in ieder geval hoe ik heet.
neeeeeeeeee Ilse is die van het tukkers topic!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik welheb laatst via via een foto van je gezien
was je naam niet Ilse?
Misschien is ze wel Ilse de Lange!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neeeeeeeeee Ilse is die van het tukkers topic!
Oh, ff vragen dan binnenkort.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef Opdekop het volgende:
Wat is het Tukkers topic.
En ja nee dat was Devilswhore die mijn foto had! NU WEET IK HET WEER.
Via haar had ik die foto va jou gezienquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef Opdekop het volgende:
Wat is het Tukkers topic.
En ja nee dat was Devilswhore die mijn foto had! NU WEET IK HET WEER.
ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef Opdekop het volgende:
Haaaaallo Marten. Mag ik je Matt'n noemen?
Ik weet niet meer welke foto's ik haar gestuurd heb om heel eerlijk te zijn. Ik wil hem je zelf wel sturen? Ik word niet zo blij van foto's van mij op een forum in berichten van anderen die ik zelf niet kan weghalen - dat was een hele mond vol.
Jazeker! Noem mij maar gewoon Matt'n.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef Opdekop het volgende:
Haaaaallo Marten. Mag ik je Matt'n noemen?
Ik weet niet meer welke foto's ik haar gestuurd heb om heel eerlijk te zijn. Ik wil hem je zelf wel sturen? Ik word niet zo blij van foto's van mij op een forum in berichten van anderen die ik zelf niet kan weghalen - dat was een hele mond vol.
Haiquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:50 schreef Opdekop het volgende:
Hoppaaaaaaaaa. IN JULLIE INBOX.
Matt'n Post!
Kom naar Koarnjum dan, altijd wat te beleven!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Opdekop het volgende:
Wat is het opeens stil, nu verveel ik me weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar een keer met DevilsWhore dan die is er soms ook welquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef Opdekop het volgende:
Nee Justmattie, ja ik zit er nog wel maar ik ga niet naar school. Ik kan wel een keer hoi komen zeggen, daar niet van.
Wat inboxquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:50 schreef Opdekop het volgende:
Hoppaaaaaaaaa. IN JULLIE INBOX.
Matt'n Post!
Zaterdagavond heb ik al iets anders, ik ga overdag wel in die bollen op het water. En ijs eten met Socios. EEN DATE!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Is Opdekop ook bij het Fryskemetal gebeuren zaterdagavond trouwens
Nou en daarom wil ik wel weer 1quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Opdekop het volgende:
Justmattie jij hebt al foto's gezien toggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg.
Oke, ik scooter er wel een keer naartoe. Dat is niet zover. Nog voor dat wok restaurant bij de Texaco ?
Voor dat wokrestaurant afslaan jelsum in, dan meteen links, de straat door, en als ik thuis ben herken je wel waar ik woon aan de auto op de oprit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Opdekop het volgende:
Justmattie jij hebt al foto's gezien toggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg.
Oke, ik scooter er wel een keer naartoe. Dat is niet zover. Nog voor dat wok restaurant bij de Texaco ?
zaterdagoverdag ga ik rustenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Zaterdagavond heb ik al iets anders, ik ga overdag wel in die bollen op het water. En ijs eten met Socios. EEN DATE!
Nee, een Lada is tofferder!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:01 schreef Opdekop het volgende:
Ik zal het kenteken even noteren, anders rijd ik er alsnog aan voorbij HOOR. Het is geen Porsche he!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, een Lada is tofferder!
En als je aanbelt niet denken dat ik m niet open doe, het duurt gewoon ff, heb thuis meestal geen broek aan, en zonder broek de deur open doen is ook zo raar.
dat zal best, maar als ik de bel hoor weet ik niet of jij het bentquote:
Nee, geen last van incontinentiequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:06 schreef Opdekop het volgende:
Een schijthekel... aan broeken...
BROEKPOEPER!
Wanneer komt Devilswhore daar?
Geen Hemmingway?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef Ensaf het volgende:
Ik acht de kans vrij groot dat het Rembrandt, Het Wapen, De Dikke, de Walrus of Paddys wordt.
Ah jonge nee juh.quote:
Gaast met een Groninger futquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah jonge nee juh.
Met een Groninger naast je heb je geen Dútsers meer nodig!
Paddy 'o Ryanquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef Ensaf het volgende:
Ik acht de kans vrij groot dat het Rembrandt, Het Wapen, De Dikke, de Walrus of Paddys wordt.
Die eerste foto van jequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Opdekop het volgende:
Trusten Alex.
Vond je mn foto's wel mooi justmattie :$:$:$:$:$:$$$$:$:$$::$:$:$:$:$$$:$:$:
QFTquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
dunne meisjes zijn eng, die breken doormidden bij de sex
Ik vind dunne meisjes wel geil, vooral als ze zo achterover hangen dat je hun ribben kan zien. Voor de rest wil ik geen ribben zien, alleen op dat moment.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
dunne meisjes zijn eng, die breken doormidden bij de sex
niet voor de geile neuksex?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Opdekop het volgende:
Plingplingplingpling, dat was het juiste antwoord! U gaat door voor de koelkast!
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik vind dunne meisjes wel geil, vooral als ze zo achterover hangen dat je hun ribben kan zien. Voor de rest wil ik geen ribben zien, alleen op dat moment.
Maar je hebt 2 vormen dun. Mooi dun, en kijk-ik-ben-dertien-jaar-dun. Van die.. plankjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |