Te laat. OP is ook alweer verwerkt !quote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
nee man, in laten staan. De TT is aangepast, jammer van het slotje, als ik nog STA mod wasgeweest had ik dat slotje ook gezetEn de Tukkers hebben we gehad nu, op naar de volgende regio
Als Groningen dicht is
Daar kan je negers mee doodslaanquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Het is overigens niet de bedoeling dat jullie een ander STAtopic snel gaan volposten om het volgende topic te kunnen openen met een Leeuwarden TT, dat is namelijk wél topic verkloten.
Zoals eerder gezegd is het uiteraard prima als jullie meeposten in andere topics in STA, alleen maar leuk, maar níet zoals jullie vanaaf in het Tukkers topic bezig waren..
Mooie Friese namen overigens, Amy Lyn en Vanessa.quote:
Rechtstreeks uit de Vrijheidswijkquote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mooie Friese namen overigens, Amy Lyn en Vanessa.
We houden ons wel een weekje rustig. Relaxquote:
Hier heb je ook een boel Fatima's en Trudel's.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 24 mei 2010 22:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hier heb je ook een boel Fatima's en Trudel's.
Dat hoeft helemaal niet, zolang je gewoon normaal meepost is er niks aan de hand. Alleen het topics snel volposten om de TT van het volgende topic te 'scoren' is niet de bedoeling, that's all.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
We houden ons wel een weekje rustig. Relax
Ik heb vandaag van het zonnetje genoten buiten, nu het nog konquote:
Het is onze opzet om een TT te kapen, dan een heel topic te SC'en samen met de originele bewoners en ze zien ons niet weer. In Arnhem ging dat goed, in Groningen gaan ze janken en negeren, in het Tukkertopic zijn een paar die wel gezellig mee posten..quote:Op maandag 24 mei 2010 22:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, zolang je gewoon normaal meepost is er niks aan de hand. Alleen het topics snel volposten om de TT van het volgende topic te 'scoren' is niet de bedoeling, that's all..
Hier in Leeuwarden was geen zonquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb vandaag van het zonnetje genoten buiten, nu het nog kon.
Ik bedoel na het altijd gezellige Arnhem topicquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb vandaag van het zonnetje genoten buiten, nu het nog kon.
En dat is dus niet de bedoeling, ik hoop dat dat nu duidelijk is.quote:
en dat is wél prima.quote:dan een heel topic te SC'en samen met de originele bewoners en ze zien ons niet weer.
Maar dat is juist wél onze bedoeling voor zo af en toequote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat is dus niet de bedoeling, ik hoop dat dat nu duidelijk is.
[..]
en dat is wél prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |