Dan hebben ze iets te verbergen. Week in bezit met een verborgen gebrek.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:06 schreef Diemux het volgende:
Snap niet echt waarom we het kenteken niet mogen zien...
LH-SN-74quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan hebben ze iets te verbergen. Week in bezit met een verborgen gebrek.
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef Marasje het volgende:
[..]
LH-SN-74
Vriend van me heeft de foto's verkleind en dus ook kenteken weggehaald.. Bij deze dus!
Nee hoor.! Voor 500 kom ik hem halen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Marasje het volgende:
Dat is schrikken he?
Komt me goed uit, ga morgen nieuwe auto ophalen dus kan het goed gebruiken![]()
![]()
Is mogelijk als we de eventuele kosten delenquote:
Voor E50 meerprijs zit er nieuwe APK op.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Marasje het volgende:
[..]
Is mogelijk als we de eventuele kosten delen
Hij gaat al spot goedkoop weg omdat ik helaas het geld hard nodig heb nu ik een andere gekocht heb.
Nee sorryquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee sorry![]()
Was eigenlijk gewoon benieuwd gezien je behoorlijk snelle en forse prijsverlaging.
Wat biedt'ie dan? Delen jullie de aankomende APK kosten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:10 schreef Marasje het volgende:
Onder voorbehoud verkocht aan Colt.
Tenzij iemand veel meer biedt
E500 zonder APKquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:27 schreef Snarf het volgende:
[..]
Wat biedt'ie dan? Delen jullie de aankomende APK kosten?
Volgens een vriend van me issie te lassen, dus niet perse aan vervanging toe.Het is meen ik de einddemper. Sorry heb echt 0 verstand van auto'squote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef Snarf het volgende:
Hoe erg is de uitlaat er aan toe? Is het alleen de middendemper of einddemper? Wordt ie bij de APK als afkeurpunt aangemerkt?
als je uitlaat niet dicht is, is dat 100% afkeurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Marasje het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me issie te lassen, dus niet perse aan vervanging toe.Het is meen ik de einddemper. Sorry heb echt 0 verstand van auto'sOf hij daarop APK afgekeurd wordt weet ik niet.
Kwestie van lassen dus..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef Marvelous het volgende:
[..]
als je uitlaat niet dicht is, is dat 100% afkeur
Bij de 140.000quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef mark_dabomb het volgende:
Wanneer is de distributie voor het laatst vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |