Ja inderdaad, met die 'frieslandquote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hey, jij weer. Kwam je vriend niet ui Leeuwarden
Leeuwarden, anti-friesquote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, met die 'friesland' opmerkingen zit ik 'm dan ook altijd te irriteren
O ja: Twente
O ja dat zegt hij ook altijd, aangezien ik het niet goed snap allemaal ben ik nu overgestapt naar het roepen van 'Heerenveenquote:
Mensen uit Leeuwarden, en dan voornamelijk de Cambuursupporters, hebben een hekel aal friesquote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat zegt hij ook altijd, aangezien ik het niet goed snap allemaal ben ik nu overgestapt naar het roepen van 'Heerenveen![]()
'
|Gister in de zon gezeten, zaterdag hele dag op het water geweest. Genotquote:
Ik oek!quote:
Ja maar in Grunn benne je oek su allemachtig snel uitgekeken.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Gun die tukkers hun feessie juh. Ander keertsje kinne we wel weer wefkes buurte, we binne nou nog in Grunningen ommers!
Die lui binne saai daar juh. Stugge Grunningersquote:Op maandag 24 mei 2010 22:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja maar in Grunn benne je oek su allemachtig snel uitgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |