abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81880676
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Re het volgende:

[..]

dan had dit topic allang gesloten geweest
Is het geen kloon?

Ik zou het toch zweren. TS post alleen in dit topic, en ze heeft het over een KLB-diploma.
pi_81880939
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Re het volgende:
kan dat schenkstroop gedoe gewoon ergens anders... dank

Op Tweakers of het EO-forum.

En nu houd ik er over op.
pi_81881319
Neem een voorbeeld aan Erica Terpstra.

Ook niet moeders mooiste en ze heeft vaak genoeg opmerkingen over haar uiterlijk te horen gekregen. Laat ze zich daardoor van haar stuk brengen? Nee, want ze beschikt over zelfspot en humor en staat positief in het leven. Daarom is ze ook vrij populair onder de mensen, want ze is niet het type wat in haar eentje gaat zitten kniezen.

Daar heb ik respect voor. Af en toe kankeren mag best, want het is zwaar als je het idee in je hoofd hebt dat niemand je wil. Maar bij jou mis ik elke vorm van vechtlust. Volgens mij wil je niet eens geholpen worden en geniet je ervan om lekker te zwelgen in zelfmedelijden. En DAARDOOR knappen mensen op je af.

Een mooie meid die alleen maar over haar problemen zit te zeiken, zal hooguit one-night-stands krijgen maar geen gezonde relatie.
pi_81883090
KLB is kabel- en leidingbeheerders.
KBL lijkt mij waarschijnlijker, kaderberoepsgerichte leerweg

Maarre eerlijk he, ik zie nu al meerdere malen in meerdere topics Schenkstroop voorbij komen en t draait elke keer op t zelfde riedeltje uit, dat hij belachelijk wordt gemaakt. Zo ook hier weer.
Misschien ben ik naief maar als je tips vraagt en direct afgebekt wordt zou ik ook meer en meer gefrustreerd raken en steeds minder zelfvertrouwen krijgen.
En dat kan ik mij voor TS ook voorstellen.

Ontopic, ik voel mij ook absoluut niet prettig over mijn lichaam. Ik ben geen blob maar zo voelt t wel. Ik probeer iedere keer te lijnen en te sporten, hopen dat t helpt. T gaat dan toch ook vooral om uitstraling, want over aandacht heb ik toch, gek genoeg, niets te klagen. Het is vooral de instelling, maar om die te behouden moet je wel gemotiveerd blijven.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:36:01 #180
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_81883714
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bestudeer eerst eens dikke mensen die proberen aftevallen. En kom dan nogeens je stelling eerlijk onderbouwen. of afbreken.
Schei uit joh, als je wilt afvallen dan kun je afvallen. Het is een kwestie van discipline en wilskracht en dat ontbreekt er vaak aan.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:38:01 #181
Profeta Pluriforma
pi_81883820
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien ben ik naief maar als je tips vraagt en direct afgebekt wordt zou ik ook meer en meer gefrustreerd raken en steeds minder zelfvertrouwen krijgen.
Je draait de zaak om. Mensen zijn Schenkstroop-moe geworden. En wat worden mensen die moe zijn? Die worden chagrijnig.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:38:15 #182
167595 mirved
Infobesitas
pi_81883839
quote:
KLB is kabel- en leidingbeheerders.
KBL lijkt mij waarschijnlijker, kaderberoepsgerichte leerweg

Maarre eerlijk he, ik zie nu al meerdere malen in meerdere topics Schenkstroop voorbij komen en t draait elke keer op t zelfde riedeltje uit, dat hij belachelijk wordt gemaakt. Zo ook hier weer.

Op een gegeven moment houd het op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:40:49 #183
Profeta Pluriforma
pi_81884009
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:44 schreef Pulzzar het volgende:
Een mooie meid die alleen maar over haar problemen zit te zeiken, zal hooguit one-night-stands krijgen maar geen gezonde relatie.
Met one-night-stands zal je Schenkstroop anders voorlopig al heel gelukkig maken.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:44:56 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_81884243
Je kunt verslaafd zijn aan binge-eten (of het echt een verslaving of een ontsnapping is, is dan weer een tweede), dat is heel naar. Maar een eetverslaving heeft natuurlijk helemaal niets met twee rondjes om het park joggen te maken. En als je dan een oncontroleerbare drang hebt om iets on je mond te proppen, dan moet je jezelf maar dwingen je ongans te eten aan komkommers en wortels. Word je wat minder blij van, maarja, dat is dat miniem kleine beetje discipline. Sowieso kun je ook heel lekker veel gezonder eten, je moet dan net wat meer moeite doen met koken, maarja, dat scheelt vijf minuten op een dag.

Als je dat doet, ga je vanzelf onder de tachtig kilo wegen, dan ben je nog steeds geen slanke den, maar dat hoeft ook helemaal niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_81884288
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dat moet volgens mij in elke willekeurige kroeg lukken

Maar serieus, wat is er zo vreselijk mis met maagd zijn?
Maagd niet zo veel, maar als je zelfs nooit gezoend hebt kan dat wel een enorme last zijn.
pi_81884814
Ben iik al 26 en nog maagd. Was altijd een buitenbeentje en een einzelganger.

Al geef ik wel toe fouten te hebben gemaakt. Ik heb me teveel laten sturen door anderen in mijn leven.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:58:32 #187
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_81885000
Ik vraag mij af of dit wel serieus is...

Anywee, misschien kun je je is aanmelden op een datingsite ofzo? Er zitten heus wel mannen tussen die jou wel leuk vinden, alleen vind je ze niet op de manier hoe je het nu aanpakt.
Er was eens....
pi_81885029
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:44 schreef Pulzzar het volgende:

Ook niet moeders mooiste en ze heeft vaak genoeg opmerkingen over haar uiterlijk te horen gekregen. Laat ze zich daardoor van haar stuk brengen? Nee, want ze beschikt over zelfspot en humor en staat positief in het leven. Daarom is ze ook vrij populair onder de mensen, want ze is niet het type wat in haar eentje gaat zitten kniezen.

Maar is er ook maar één iemand die het in ze hoofd haalt om met haar te daten..? Uiterlijk is op het relationele vlak wel degelijk belangrijk, dan kan je nog zo grappig/gezellig/positief zijn, als je er niet uitziet val je gewoon buiten de boot.
pi_81885148
Ach, schrale troost, je hebt je leven niet vergooid als je maagd bent, hoor.

Het leven kan ook leuk zijn zonder seks, ookal laten veel Fokkers je geloven van niet.

PS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_81885347
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ach, schrale troost, je hebt je leven niet vergooid als je maagd bent, hoor.

Het leven kan ook leuk zijn zonder seks, ookal laten veel Fokkers je geloven van niet.

PS:
SPOILER
Je mist iets, en bij vrijwel iedereen gaat dat op een geven moment aan je knagen. Ieder gezond mens wil seks.
pi_81885504
quote:

Op zich, ja...

Maar: Het begint al met een tegenstrijdigheid. Ze werkt in een snackbar en ze laat honden uit. Twee baantjes waarbij je toch veel onder de mensen komt en waarbij enige sociale vaardigheid komt kijken. Je hebt in ieder geval met de eigenaren van de honden te maken, die ze toch aan haar zorg moeten toevertrouwen.

Ze krijgt diverse tips, maar die worden de grond in geboord.
De psycholoog zegt, bekijk het maar.
Een cursus kan ze niet betalen
en als ze haar haar verft staat het stom, iedereen is ook zo hard voor haar.
Op een cursus oid voor meer zelfvertrouwen is iedereen toch mooier dan zij.
Zij wil wel een man die mooier is dan zijzelf, geen freak zoals zijzelf.

En dan heb ik het nog niet over dat KLB diploma. Is dit topic echt serieus?

Zo ja, dan wil ze hulp maar er geen fuck voor doen
Ze zal echt de hand in eigen boezem moeten steken om er wat van te maken.
Dus ja, dat users ietwat geprikkeld reageren kan ik me voorstellen.
pi_81885568
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Je mist iets, en bij vrijwel iedereen gaat dat op een geven moment aan je knagen. Ieder gezond mens wil seks.
En elk gezond mens relativeert.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_81886125
Geef TS eigenlijk helemaal gelijk de meeste dikke mensen zijn bitches en krijgen daardoor meestal nog wel een man. Ben je een lief onzeker dik meisje dan gaat het echt niet. Waarom moeten we altijd klootzakken zijn om een partner te krijgen. Hoe leg ik dat straks aan mijn kinderen uit!

Ik bedoel dat valt toch niet uit te leggen?

[ Bericht 32% gewijzigd door picardmike op 25-05-2010 20:27:00 ]
UITGESCHREVEN
pi_81886370
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Op zich, ja...

Maar: Het begint al met een tegenstrijdigheid. Ze werkt in een snackbar en ze laat honden uit. Twee baantjes waarbij je toch veel onder de mensen komt en waarbij enige sociale vaardigheid komt kijken. Je hebt in ieder geval met de eigenaren van de honden te maken, die ze toch aan haar zorg moeten toevertrouwen.

pi_81886391
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Op zich, ja...

Die opmerking dat iedereen hard is zag ik ja. Daar heb ik ook iets bij van.. Niet de juiste instelling. Ik druk mij nog zachtjes uit.
Idem dito voor 'geen freak zoals zij' Als elke man een dergelijke instelling heeft blijf je maagd.
Maar nogmaals, als je al keer op keer afgebrand wordt, niet alleen hier maar vooral in t dagelijks leven, kan ik mij voorstellen dat je een bepaalde houding aanneemt (ongeacht of die goed is of niet)
Snap dsat users er al op een bepaalde manier op reageren, alleen maar logisch te noemen
Ik spreek vooral vanuit mij zelf ik zal nooit een oordeel vormen, zelfs niet over bijv. schenkstroop.
En ja als mijn advies in de wind geslagen wordt (als ik die al geef) so be it
pi_81886513
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Maar nogmaals, als je al keer op keer afgebrand wordt, niet alleen hier maar vooral in t dagelijks leven, kan ik mij voorstellen dat je een bepaalde houding aanneemt (ongeacht of die goed is of niet)
Maar als je echt wilt kun je dat afleren.
Niet dat het makkelijk is maar het kan wel.
pi_81886697
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar als je echt wilt kun je dat afleren.
Niet dat het makkelijk is maar het kan wel.
Kan wel zeusje maar als je eenmaal een naam hebt opgebouwd is t makkelijk om ervan af te komen. en dan heb ik t nog niet eens over je eigen gevoel van eigenwaarde.
Sommige factoren verergeren t alleen maar.
pi_81886741
Een kennis van me deed het als volgt:

Je laat je eerst pakken door de eerste de beste vent, dan denkt hij dat ie een seksrelatie heeft. Vervolgens claim je een relatie, dat wil die dan niet omdat je te dik en te lelijk bent, maar de seks vind ie wel lekker. Ondertussen ga je naar een andere vent daar doe je hetzelfde mee, dan worden ze jaloers op elkaar, je betrekt er nog een derde een maagd bij. Die jouw zelfs op vakantie gaat opzoeken en dan op een gegeven moment gaat er 1 eentje wel om en daar ga je mee verder. Mannen nemen altijd kwadratisch toe zolang jij keuze heb kan je altijd tussen ze kiezen.

[ Bericht 7% gewijzigd door picardmike op 25-05-2010 20:34:12 ]
UITGESCHREVEN
pi_81886997
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kan wel zeusje maar als je eenmaal een naam hebt opgebouwd is t makkelijk om ervan af te komen. en dan heb ik t nog niet eens over je eigen gevoel van eigenwaarde.
Sommige factoren verergeren t alleen maar.
Ik begon ook een redeljke naam te krijgen en mij lukt het ook.
pi_81887099
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik begon ook een redeljke naam te krijgen en mij lukt het ook.
Been there Je bent een topvent en mensen beginnen dat door te krijgen.
Maar eerlijk is eerlijk, t is niet over rozen gegaan of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')