Is het geen kloon?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Re het volgende:
kan dat schenkstroop gedoe gewoon ergens anders... dank
Schei uit joh, als je wilt afvallen dan kun je afvallen. Het is een kwestie van discipline en wilskracht en dat ontbreekt er vaak aan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bestudeer eerst eens dikke mensen die proberen aftevallen. En kom dan nogeens je stelling eerlijk onderbouwen. of afbreken.
Je draait de zaak om. Mensen zijn Schenkstroop-moe geworden. En wat worden mensen die moe zijn? Die worden chagrijnig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien ben ik naief maar als je tips vraagt en direct afgebekt wordt zou ik ook meer en meer gefrustreerd raken en steeds minder zelfvertrouwen krijgen.
Op een gegeven moment houd het opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
KLB is kabel- en leidingbeheerders.
KBL lijkt mij waarschijnlijker, kaderberoepsgerichte leerweg
Maarre eerlijk he, ik zie nu al meerdere malen in meerdere topics Schenkstroop voorbij komen en t draait elke keer op t zelfde riedeltje uit, dat hij belachelijk wordt gemaakt. Zo ook hier weer.
Misschien ben ik naief maar als je tips vraagt en direct afgebekt wordt zou ik ook meer en meer gefrustreerd raken en steeds minder zelfvertrouwen krijgen.
En dat kan ik mij voor TS ook voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
Met one-night-stands zal je Schenkstroop anders voorlopig al heel gelukkig maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:44 schreef Pulzzar het volgende:
Een mooie meid die alleen maar over haar problemen zit te zeiken, zal hooguit one-night-stands krijgen maar geen gezonde relatie.
Maagd niet zo veel, maar als je zelfs nooit gezoend hebt kan dat wel een enorme last zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat moet volgens mij in elke willekeurige kroeg lukken
Maar serieus, wat is er zo vreselijk mis met maagd zijn?
Maar is er ook maar één iemand die het in ze hoofd haalt om met haar te daten..? Uiterlijk is op het relationele vlak wel degelijk belangrijk, dan kan je nog zo grappig/gezellig/positief zijn, als je er niet uitziet val je gewoon buiten de boot.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:44 schreef Pulzzar het volgende:
Ook niet moeders mooiste en ze heeft vaak genoeg opmerkingen over haar uiterlijk te horen gekregen. Laat ze zich daardoor van haar stuk brengen? Nee, want ze beschikt over zelfspot en humor en staat positief in het leven. Daarom is ze ook vrij populair onder de mensen, want ze is niet het type wat in haar eentje gaat zitten kniezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ach, schrale troost, je hebt je leven niet vergooid als je maagd bent, hoor.
Het leven kan ook leuk zijn zonder seks, ookal laten veel Fokkers je geloven van niet.
PS:Je mist iets, en bij vrijwel iedereen gaat dat op een geven moment aan je knagen. Ieder gezond mens wil seks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich, ja...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
En dat kan ik mij voor TS ook voorstellen.
En elk gezond mens relativeert.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je mist iets, en bij vrijwel iedereen gaat dat op een geven moment aan je knagen. Ieder gezond mens wil seks.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Op zich, ja...
Maar: Het begint al met een tegenstrijdigheid. Ze werkt in een snackbar en ze laat honden uit. Twee baantjes waarbij je toch veel onder de mensen komt en waarbij enige sociale vaardigheid komt kijken. Je hebt in ieder geval met de eigenaren van de honden te maken, die ze toch aan haar zorg moeten toevertrouwen.
Ze krijgt diverse tips, maar die worden de grond in geboord.
De psycholoog zegt, bekijk het maar.
Een cursus kan ze niet betalen
en als ze haar haar verft staat het stom, iedereen is ook zo hard voor haar.
Op een cursus oid voor meer zelfvertrouwen is iedereen toch mooier dan zij.
Zij wil wel een man die mooier is dan zijzelf, geen freak zoals zijzelf.
En dan heb ik het nog niet over dat KLB diploma. Is dit topic echt serieus?
Zo ja, dan wil ze hulp maar er geen fuck voor doen
Ze zal echt de hand in eigen boezem moeten steken om er wat van te maken.
Dus ja, dat users ietwat geprikkeld reageren kan ik me voorstellen.
Die opmerking dat iedereen hard is zag ik ja. Daar heb ik ook iets bij van.. Niet de juiste instelling. Ik druk mij nog zachtjes uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Op zich, ja...
Maar: Het begint al met een tegenstrijdigheid. Ze werkt in een snackbar en ze laat honden uit. Twee baantjes waarbij je toch veel onder de mensen komt en waarbij enige sociale vaardigheid komt kijken. Je hebt in ieder geval met de eigenaren van de honden te maken, die ze toch aan haar zorg moeten toevertrouwen.
Ze krijgt diverse tips, maar die worden de grond in geboord.
De psycholoog zegt, bekijk het maar.
Een cursus kan ze niet betalen
en als ze haar haar verft staat het stom, iedereen is ook zo hard voor haar.
Op een cursus oid voor meer zelfvertrouwen is iedereen toch mooier dan zij.
Zij wil wel een man die mooier is dan zijzelf, geen freak zoals zijzelf.
En dan heb ik het nog niet over dat KLB diploma. Is dit topic echt serieus?
Zo ja, dan wil ze hulp maar er geen fuck voor doen
Ze zal echt de hand in eigen boezem moeten steken om er wat van te maken.
Dus ja, dat users ietwat geprikkeld reageren kan ik me voorstellen.
Maar als je echt wilt kun je dat afleren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar nogmaals, als je al keer op keer afgebrand wordt, niet alleen hier maar vooral in t dagelijks leven, kan ik mij voorstellen dat je een bepaalde houding aanneemt (ongeacht of die goed is of niet)
Kan wel zeusje maar als je eenmaal een naam hebt opgebouwd is t makkelijk om ervan af te komen. en dan heb ik t nog niet eens over je eigen gevoel van eigenwaarde.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als je echt wilt kun je dat afleren.
Niet dat het makkelijk is maar het kan wel.
Ik begon ook een redeljke naam te krijgen en mij lukt het ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kan wel zeusje maar als je eenmaal een naam hebt opgebouwd is t makkelijk om ervan af te komen. en dan heb ik t nog niet eens over je eigen gevoel van eigenwaarde.
Sommige factoren verergeren t alleen maar.
Been therequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik begon ook een redeljke naam te krijgen en mij lukt het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |