Je post is verspilde moeite. Maar met jou kan ik wel medeleven hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:14 schreef trovey het volgende:
Gaat hier het Schenkstrooptopic verder nu de andere vol is.Schenkstroop beste jongen ik heb medelijden me je ....niet omdat je nou echt zielig bent omdat je jij zo goed en vol vertrouwen bent en de rest van de wereld jou constant kwaad wil doen maar omdat je helaas niet wilt inzien dat verandering allemaal uit jezelf moet komen en niet iedereen in de wereld het op je gemunt heeft. Afvallen, huidarts en aan jezelf werken is het enige wat je kan helpen en natuurlijk zal het niet gemakkelijk zijn...niemand beweert dat hier ook...het zal je moeite kosten en je zult terugvallen hebben net als elk ander mens die iets wil veranderen in zijn leven. Ik heb vaak genoeg dingen in mijn leven moeten veranderen waar ik niet op zat te wachten, ben na jaren werken ziek geworden, rottige ziektewetperiode gehad en uiteindelijk volledig afgekeurd met een ziekte die de komende jaren nog gewoon erger zal worden en waarvan ik niet weet waar het zal eindigen. Ik moet het ook met weinig geld doen en nog hou elk jaar minder dagen over waarvan ik er van kan leven. Ben vanaf mijn tienertjid ook in de categorie mollig te plaatsen en ben nu ook voor mijn gezondheid aan het afvallen en dat gaat moeizaam, zeer moeizaam ondanks het feit dat ik me daar zover als ik kan voor inspan (kan niet sporten met mijn kwaal dus moet het ook met wandelen doen) maar in een hoekje gaan zitten en te zeggen ik ben zielig en de wereld moet daar maar begrip voor opbrengen....nooit! Gewoon verder gaan met de dingen die ik wel kan en dan maar wat langer bezig zijn met dat afvallen en er niet van uitgaan dat ik straks met een maatje 36 zal eindigen want dat zit er gewoon niet in met mijn bouw. Ik ga voor een maat die realistisch is voor mijn lichaamstype en leeftijd. Dat ik je advies gaf over afvallen en proberen dat vast te houden was dus praktijkervaring en niet advies van een persoon die niet weet waar ze over praat. Succes Schenkstroop , ik hoop dat je ooit zo ver zult komen dat je gaat inzien dat je met je huidige houding niet verder gaat komen in je leven.
Ja, maar dat zelfde geldt voor mensen die hoogbegaafd geboren worden. Dat wil niet zeggen dat alleen zij de universiteit kunnen halen, de rest moet er alleen wat meer moeite voor doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Nirgoid please. mensen die mooi zijn geboren komt het toch ook allemaal aanwaaien niet dan?
Nee, want Debbie wil geen freak.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:16 schreef artisdemarsis het volgende:
Hahah dat topic van Schenkstroop. Echt Schenk waarom date je niet met Debbie? Vindt je in haar niet je soulmate dan?
Wel eens aan gedacht om er eens wat aan te doen ipv te blijven zwelgen in zelfmedelijden? Je vindt niemand als je amper buiten komt of naar een stil park loopt. Ga (team)sporten, zoek een hobby.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Debbie1982 het volgende:
Hoi,
Ik zit met een groot emotioneel probleem. Van de week is mijn zus getrouwd met haar grote liefde. Het was een prachtige dag en de bruid en bruidegom straalden helemaal. Iedereen had het naar zijn zin.. behalve ik.
Ik voel me zo alleen... ik ben 28 en heb nog nooit een vriend gehad. Nog nooit seks, voorspel.. zelfs nog nooit een kus! Toen mijn zussen op hun 15e al gezoend hadden en eentje zelfs al ontmaagd was, hoopte ik dat ik rond die leeftijd ook iemand zou vinden. Maar niemand zag me staan. Op school ben ik altijd gepest omdat ik dik was, veel puisten had en daar ook littekens aan over hield. Bovendien leken de jongens in mijn klas altijd te vallen op exotische meisjes met lang zwart haar en een slanke taille met een grote kont, in plaats van een blob zoals ik met rode krullen. ook had ik, naast mijn zus, geen vriendinnen, want de meisjes in mijn klas vonden me maar vies en raar. Alleen mijn zus ging met me om, maar sinds ze samen ging wonen zie ik haar amper nog. Ik heb school verlaten na mijn KLB diploma te hebben afgemaakt, maar ik was zo kapot van het pesten en van de ene dokter naar de andere gaan met mijn slechte huid en de onzekerheden die daaraan verbonden zijn dat ik nooit werk heb gezocht. Heel af en toe werk ik als wc schoonmaakster bij een snackbar en in het weekend laat ik honden uit, maar ervan rondkomen lukt me niet echt. Ik wil weer verder leren maar ik kan het niet aan om weer in een klas te komen zitten...
Bovendien begint mijn maagedelijkheid op mijn 28e echt zijn tol te eisen. Iedereen heeft wel iemand, en er lopen zoveel knappe mannen rond... maar altijd als ze me zien kijken ze weg, soms met een spottend lachje...:( Ik wil zo graag mijn soulmate vinden maar ik denk niet dat iemand iemand zoals mij zou willen...
Ik kom ook amper buiten, alleen als ik naar mn werk ga en als ik die honden uitlaat zoek ik altijd een stil park op waar amper iemand komt...
help mij pls
Is dat alles wat de psycholoog zei? Dat klinkt niet erg geloofwaardig..quote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Debbie1982 het volgende:
ja nou een dokter maakt me er niet knapper op.. psycholoog wel geprobeerd en zij zegt dat je niet alles kan hebben in het leven en blij moet zijn wat je wel hebt... maar ik heb niet zoveel:(
Bestudeer eerst eens dikke mensen die proberen aftevallen. En kom dan nogeens je stelling eerlijk onderbouwen. of afbreken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef speknek het volgende:
Ik kan eigenlijk toch maar weinig empathie voor echte dikkerdjes opbrengen. Okee, zwembandjes, welstandsbuikje, wie worstelt er niet mee, maar klagen dat je lelijk bent en dan naar de mac gaan om twaalf quarter pounder menus naar binnen te proppen, dan moet je gewoon eigenlijk je mond houden.
Het is duidelijk dat veel van je zelfbeeld komt door je dikte, en de daarbij behorende acne. Je hoeft niet eens broodmager te zijn, veel mannen houden van een beetje mollig. Dan niet eens de motivatie op kunnen brengen om twee dagen in de week van je luie reet af te komen en een rondje rond het park te joggen, dan spreek je niet over weinig discipline, maar gewoon echt helemaal geen.
Wat zijn jouw bevindingen van je 'studie' naar dikke mensen. Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Blijkbaar heb je hier uitvoerig onderzoek naar gedaan, afgaande op je reactie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bestudeer eerst eens dikke mensen die proberen aftevallen. En kom dan nogeens je stelling eerlijk onderbouwen. of afbreken.
Been there, done that. Ben zelf ook 30 kg afgevallen. Speknek heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bestudeer eerst eens dikke mensen die proberen aftevallen. En kom dan nogeens je stelling eerlijk onderbouwen. of afbreken.
En was TS nu een kloon is van Schenkstroop of iemand anders?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Re het volgende:
kan dat schenkstroop gedoe gewoon ergens anders... dank
dan had dit topic allang gesloten geweestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En was TS nu een kloon is van Schenkstroop of iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |