abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:14:02 #151
244933 trovey
Nachtoele
pi_81869226

[ Bericht 50% gewijzigd door trovey op 26-05-2010 01:56:33 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:15:58 #152
167595 mirved
Infobesitas
pi_81869304
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:14 schreef trovey het volgende:
Gaat hier het Schenkstrooptopic verder nu de andere vol is. Schenkstroop beste jongen ik heb medelijden me je ....niet omdat je nou echt zielig bent omdat je jij zo goed en vol vertrouwen bent en de rest van de wereld jou constant kwaad wil doen maar omdat je helaas niet wilt inzien dat verandering allemaal uit jezelf moet komen en niet iedereen in de wereld het op je gemunt heeft. Afvallen, huidarts en aan jezelf werken is het enige wat je kan helpen en natuurlijk zal het niet gemakkelijk zijn...niemand beweert dat hier ook...het zal je moeite kosten en je zult terugvallen hebben net als elk ander mens die iets wil veranderen in zijn leven. Ik heb vaak genoeg dingen in mijn leven moeten veranderen waar ik niet op zat te wachten, ben na jaren werken ziek geworden, rottige ziektewetperiode gehad en uiteindelijk volledig afgekeurd met een ziekte die de komende jaren nog gewoon erger zal worden en waarvan ik niet weet waar het zal eindigen. Ik moet het ook met weinig geld doen en nog hou elk jaar minder dagen over waarvan ik er van kan leven. Ben vanaf mijn tienertjid ook in de categorie mollig te plaatsen en ben nu ook voor mijn gezondheid aan het afvallen en dat gaat moeizaam, zeer moeizaam ondanks het feit dat ik me daar zover als ik kan voor inspan (kan niet sporten met mijn kwaal dus moet het ook met wandelen doen) maar in een hoekje gaan zitten en te zeggen ik ben zielig en de wereld moet daar maar begrip voor opbrengen....nooit! Gewoon verder gaan met de dingen die ik wel kan en dan maar wat langer bezig zijn met dat afvallen en er niet van uitgaan dat ik straks met een maatje 36 zal eindigen want dat zit er gewoon niet in met mijn bouw. Ik ga voor een maat die realistisch is voor mijn lichaamstype en leeftijd. Dat ik je advies gaf over afvallen en proberen dat vast te houden was dus praktijkervaring en niet advies van een persoon die niet weet waar ze over praat. Succes Schenkstroop , ik hoop dat je ooit zo ver zult komen dat je gaat inzien dat je met je huidige houding niet verder gaat komen in je leven.
Je post is verspilde moeite. Maar met jou kan ik wel medeleven hebben.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_81869342
Hahah dat topic van Schenkstroop. Echt Schenk waarom date je niet met Debbie? Vindt je in haar niet je soulmate dan?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:17:33 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_81869364
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Nirgoid please. mensen die mooi zijn geboren komt het toch ook allemaal aanwaaien niet dan?
Ja, maar dat zelfde geldt voor mensen die hoogbegaafd geboren worden. Dat wil niet zeggen dat alleen zij de universiteit kunnen halen, de rest moet er alleen wat meer moeite voor doen.

En sommigen zakken in de eerste van zwakstroom, ja ik denk ik kop hem zelf in.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_81869552
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:16 schreef artisdemarsis het volgende:
Hahah dat topic van Schenkstroop. Echt Schenk waarom date je niet met Debbie? Vindt je in haar niet je soulmate dan?
Nee, want Debbie wil geen freak.
pi_81869919
En het valt jullie niet op dat debbie hetzelfde verhaal vertelt als Schenkstroop? Zelfs met dat vallen op negers, etc...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:33:30 #157
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81869943
kan dat schenkstroop gedoe gewoon ergens anders... dank
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:39:48 #158
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81870174
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Debbie1982 het volgende:
Hoi,

Ik zit met een groot emotioneel probleem. Van de week is mijn zus getrouwd met haar grote liefde. Het was een prachtige dag en de bruid en bruidegom straalden helemaal. Iedereen had het naar zijn zin.. behalve ik.

Ik voel me zo alleen... ik ben 28 en heb nog nooit een vriend gehad. Nog nooit seks, voorspel.. zelfs nog nooit een kus! Toen mijn zussen op hun 15e al gezoend hadden en eentje zelfs al ontmaagd was, hoopte ik dat ik rond die leeftijd ook iemand zou vinden. Maar niemand zag me staan. Op school ben ik altijd gepest omdat ik dik was, veel puisten had en daar ook littekens aan over hield. Bovendien leken de jongens in mijn klas altijd te vallen op exotische meisjes met lang zwart haar en een slanke taille met een grote kont, in plaats van een blob zoals ik met rode krullen. ook had ik, naast mijn zus, geen vriendinnen, want de meisjes in mijn klas vonden me maar vies en raar. Alleen mijn zus ging met me om, maar sinds ze samen ging wonen zie ik haar amper nog. Ik heb school verlaten na mijn KLB diploma te hebben afgemaakt, maar ik was zo kapot van het pesten en van de ene dokter naar de andere gaan met mijn slechte huid en de onzekerheden die daaraan verbonden zijn dat ik nooit werk heb gezocht. Heel af en toe werk ik als wc schoonmaakster bij een snackbar en in het weekend laat ik honden uit, maar ervan rondkomen lukt me niet echt. Ik wil weer verder leren maar ik kan het niet aan om weer in een klas te komen zitten...
Bovendien begint mijn maagedelijkheid op mijn 28e echt zijn tol te eisen. Iedereen heeft wel iemand, en er lopen zoveel knappe mannen rond... maar altijd als ze me zien kijken ze weg, soms met een spottend lachje...:( Ik wil zo graag mijn soulmate vinden maar ik denk niet dat iemand iemand zoals mij zou willen...
Ik kom ook amper buiten, alleen als ik naar mn werk ga en als ik die honden uitlaat zoek ik altijd een stil park op waar amper iemand komt...

help mij pls
Wel eens aan gedacht om er eens wat aan te doen ipv te blijven zwelgen in zelfmedelijden? Je vindt niemand als je amper buiten komt of naar een stil park loopt. Ga (team)sporten, zoek een hobby.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_81872283
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Debbie1982 het volgende:
ja nou een dokter maakt me er niet knapper op.. psycholoog wel geprobeerd en zij zegt dat je niet alles kan hebben in het leven en blij moet zijn wat je wel hebt... maar ik heb niet zoveel:(
Is dat alles wat de psycholoog zei? Dat klinkt niet erg geloofwaardig..
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:42:05 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_81872854
Ik kan eigenlijk toch maar weinig empathie voor echte dikkerdjes opbrengen. Okee, zwembandjes, welstandsbuikje, wie worstelt er niet mee, maar klagen dat je lelijk bent en dan naar de mac gaan om twaalf quarter pounder menus naar binnen te proppen, dan moet je gewoon eigenlijk je mond houden.

Het is duidelijk dat veel van je zelfbeeld komt door je dikte, en de daarbij behorende acne. Je hoeft niet eens broodmager te zijn, veel mannen houden van een beetje mollig. Dan niet eens de motivatie op kunnen brengen om twee dagen in de week van je luie reet af te komen en een rondje rond het park te joggen, dan spreek je niet over weinig discipline, maar gewoon echt helemaal geen. En moet je inderdaad gewoon naar de psycholoog voor wat personal coaching.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_81872920
Zijn jouw zussen knap dan en jij lelijk? Je kan btw veel doen, als eerste, get the fuck over yourself. Wees sterk en doe wat aan je problemen. Ga wat met je haar doen, ga die acne weg make uppen en ga afvallen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:43:58 #162
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81872946
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef speknek het volgende:
Ik kan eigenlijk toch maar weinig empathie voor echte dikkerdjes opbrengen. Okee, zwembandjes, welstandsbuikje, wie worstelt er niet mee, maar klagen dat je lelijk bent en dan naar de mac gaan om twaalf quarter pounder menus naar binnen te proppen, dan moet je gewoon eigenlijk je mond houden.

Het is duidelijk dat veel van je zelfbeeld komt door je dikte, en de daarbij behorende acne. Je hoeft niet eens broodmager te zijn, veel mannen houden van een beetje mollig. Dan niet eens de motivatie op kunnen brengen om twee dagen in de week van je luie reet af te komen en een rondje rond het park te joggen, dan spreek je niet over weinig discipline, maar gewoon echt helemaal geen.
Bestudeer eerst eens dikke mensen die proberen aftevallen. En kom dan nogeens je stelling eerlijk onderbouwen. of afbreken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:55:12 #163
265644 Disavowed
Unplugged
pi_81873508
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bestudeer eerst eens dikke mensen die proberen aftevallen. En kom dan nogeens je stelling eerlijk onderbouwen. of afbreken.
Wat zijn jouw bevindingen van je 'studie' naar dikke mensen. Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Blijkbaar heb je hier uitvoerig onderzoek naar gedaan, afgaande op je reactie.

Met mijn 65 kilo heb ik er zelf geen ervaring mee, maar in mijn nabije omgeving is het iemand geluk in 1,5 jaar 70 kg kwijt te raken. Simpelweg door te letten op de voeding, de hoeveelheid daarvan en licht te bewegen (fietsen e.d.).

Maar dit excuus zal wel weer een uitvlucht om niets te ondernemen en lekker het oude bij het oude te laten.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_81873542
Ik had geen zin om het hele topic door te lezen, maar na het lezen van de OP is me wel duidelijk geworden dat je wel meer problemen hebt dan dat je maagd bent.

Je hebt nog nooit een fatsoenlijke baan gehad, geen opleiding genoten, geen vrienden, geen geweldig uiterlijk. Waar besteed je dan in godsnaam wél je tijd aan?

Het komt er uiteindelijk allemaal op neer dat je bang bent. Bang om de eerste stap te zetten. Of dat nou de stap is naar een uitzendbureau of de sportschool doet er niet toe. Je cijfert jezelf ongetwijfeld constant weg en sluit je af van andere mensen. Je leeft al 28 jaar alleen.

Denk je niet dat het eens tijd wordt om je hele leven om te gooien? Het wordt na 28 jaar toch echt tijd om keuzes te gaan maken in plaats van aan te modderen met niets doen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_81873581
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Been there, done that. Ben zelf ook 30 kg afgevallen. Speknek heeft gewoon gelijk.
pi_81873871
alleen een loser geeft de situatie de schuld
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:11:06 #167
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81874148
Ik ben ook 15 kg (van 90 naar 75) kwijtgeraakt door 3x per week een half uur te hardlopen! En nu heb ik chickies voor het uitzoeken. Van sporten word je namelijk ook actiever en opgewekter, dan dat je de hele tijd met je luie aars achter de pc zit te klagen hoe zwaar je het wel niet hebt!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:14:29 #168
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_81874281
"It rains on the just and unjust alike"

Jij bent de enige die wat van je leven kan maken. Van zeiken over de regen die op je neervalt gaat de zon echt niet schijnen.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:30:33 #169
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_81875085
-edit- niet nodig

Als je gewoon alleen wat dikker bent is er echt geen reden waarom je geen man aan de haak kan slaan. Dan is het enkel een kwestie van zelfvertrouwen en eens onder de mensen komen of eventueel gewoon echt op zoek gaan op datingsites ed.

[ Bericht 34% gewijzigd door Re op 25-05-2010 18:41:30 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:55:26 #170
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81876282
-edit- nee, je bent niet origineel

[ Bericht 45% gewijzigd door Re op 25-05-2010 17:38:57 ]
pi_81876304
Keerpunt in je leven, ga afvallen. Aan jezelf werken. Zoek contact met mensen, desnoods via het internet. Als iets tegenvalt, niet stoppen, maar harder doorgaan en het nog een keer proberen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:49:45 #172
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81878938
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Re het volgende:
kan dat schenkstroop gedoe gewoon ergens anders... dank
En was TS nu een kloon is van Schenkstroop of iemand anders?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:03:54 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81879616
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En was TS nu een kloon is van Schenkstroop of iemand anders?
dan had dit topic allang gesloten geweest
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:07:19 #174
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_81879757
Mijn kloondetector gaat in elk geval keihard af, maar wrs is het een Slimme Klonenmaker met goede proxies of zo.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_81880584
reactie op flame

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 25-05-2010 18:43:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')