abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81839223
Godsamme, het zelfmedelijden druipt van de OP af. Dát is je grootste probleem TS, ik ken de lelijkste en irritantste mensen met een heel gelukkig gezinsleven, it's all in how you carry yourself.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 24 mei 2010 @ 18:56:36 #52
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_81839284
pics van TS?
pi_81839377
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Omdat ik me afvraag of mannen, en dan zeker de mr. Right die TS lijkt te zoeken, echt gek zijn op vrouwen die meer zijn uitgewoond dan de gemiddelde prostituee. Het is these days wel bijzonder als je niet met allerlei mensen het bed hebt gedeeld
Ah zo. Ja begrijpelijk. Ik stop mn vriend ook liever niet in een uitgewoonde, al is het maar door één iemand. Liefst maagd ofc.

Mja, als je op je 28e nog steeds maagd bent, dan geeft dat bij de man toch ook een signaal af van:''hmm wat ben ik zelf dan wel niet, als ik een 28 jarige vrouw aan het ontmaagden ben? Bah, kan ik niet beter?''

Mja goed, d'r moet naar mijn inziens zsm wat aan gebeuren.
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_81839382
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Debbie1982 het volgende:
psycholoog wel geprobeerd en zij zegt dat je niet alles kan hebben in het leven en blij moet zijn wat je wel hebt... maar ik heb niet zoveel:(
Wat een kutopmerking....
pi_81839548
maargoed TS dit werkt dus niet hé.

Probeer eerst even je leven op rails te krijgen en een opleiding of wat dan ook te doen, want je neemt toch hoop ik geen genoegen met dit leven?

Werk eerst aan jezelf, je uiterlijk, je opleiding, werk, je mentale gesteldheid kortom je leven en ga dan pas op zoek naar een fatsoenlijke vent.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:05:22 #56
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_81839641
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:58 schreef Enj0y het volgende:

[..]

Ah zo. Ja begrijpelijk. Ik stop mn vriend ook liever niet in een uitgewoonde, al is het maar door één iemand. Liefst maagd ofc.

Mja, als je op je 28e nog steeds maagd bent, dan geeft dat bij de man toch ook een signaal af van:''hmm wat ben ik zelf dan wel niet, als ik een 28 jarige vrouw aan het ontmaagden ben? Bah, kan ik niet beter?''

Mja goed, d'r moet naar mijn inziens zsm wat aan gebeuren.
Volgens mij hangt dat ook erg van de persoon af. Als er verder niks mis mee is, waarom zou de man dat dan denken?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 24 mei 2010 @ 19:11:07 #57
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_81839851
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef Debbie1982 het volgende:
Als ik mn haar verf ziet het er alleen maar stom uit en crusus kan ik niet betalen :s
mensen zeggen wel zo simpel doe dit en dit maar echt het is moeilijk hoor.. liedereen is ook zo hard voor me
Het is wel zo simpel!
Je moet aan jezelf werken., je noemt jezelf een blob dus ga hier dan iets aan doen.
Ga bijv. hardlopen, dit hoef op een paar schoenen na niks te kosten.
Hoezo ziet je haar er niet uit als je het verft? Neem een heel ander kapsel waarbij het wel past.

Het is niet zo dat je overnacht kan veranderen maar de enige die er iets aan kan doen ben jij zelf, zorg dat je tevreden met jezelf wordt en kom meer onder de mensen.
Ja, behalve soms.
pi_81839896
quote:

[..]

Omdat ik me afvraag of mannen, en dan zeker de mr. Right die TS lijkt te zoeken, echt gek zijn op vrouwen die meer zijn uitgewoond dan de gemiddelde prostituee. Het is these days wel bijzonder als je niet met allerlei mensen het bed hebt gedeeld

Vrouwen met een beetje klasse zijn veel aantrekkelijker.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:16:54 #59
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_81840085
Wat is een blob?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 24 mei 2010 @ 19:17:21 #60
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_81840105
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is een blob?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Blob
Ja, behalve soms.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:20:09 #61
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_81840231
Tja TS als je wat wilt bereiken zal je het zelf moeten doen.
Je krijgt het niet kado. Als je af wilt vallen, neem lekker die honden mee naar het park en ga joggen/fietsen/lopen/hinkelen wat dan ook. Ga naar een psycholoog.

De wereld is groot, kom je huis eens uit. Zoek werk, desnoods ga je vakken vullen bij de AH. Je komt dat onder de mensen, en je krijgt er geld voor. En door te werken kweek je ook een beetje zelfvertrouwen.
Volgens mij denk je dat de hele wereld je lelijk vind. Lelijk en mooi is een kwestie van smaak.

Waarom focus je je alleen op de knappe mannen? Wat is er mis met Jan met de pet, die jou een prachtige vrouw vind? Niet alle mannen zien eruit als Johnny depp, maar daardoor kunnen ze wel andere dingen hebben die heel leuk zijn!
De prins op het witte paard komt je niet uit je torenkamer redden hoor. Je moet er zelf ook wat voor doen om hem te ontmoeten.
Hup kleed je leuk aan, haal de honden op en ga lekker wandelen. Met honden vind je ook altijd wel aanspraak.

Niet zo zielig zitten zijn en mekkeren dat iedereen zo hard voor je is. Je bent net als iedereen een mens. En mensen zijn nou eenmaal hard. Niks van aantrekken en lekker leven. Dan kom je vanzelf wel de juiste mensen tegen.

Sterkte!
  maandag 24 mei 2010 @ 19:29:25 #62
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_81840603
Zoek een baan, met een KLB diploma moet dat zeker lukken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_81840763
Zoek een goede psycholoog.
pi_81840917
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef Supersoep het volgende:
Stuur eens een PM naar Schenkstroop. Dan liggen jullie over 2 dagen al lekker te batsen met elkaar. Opgelost.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:51:56 #65
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81841679
TS volgens mij is het probleem niet dat je nog maagd bent maar dat je nog nooit een relatie hebt gehad. Maagdelijkheid is overrated. Liefde is veel belangrijker dan seks.
Zoals al eerder gezegd ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog.

Ik ben ook niet moeders mooiste maar toch is het mij ook gelukt om een vriendin te vinden en een relatie te krijgen. Dit krijg je alleen als je zelfverzekerd bent en lekker in je vel zit. Dus daar moet je aan gaan werken. Dan komt die relatie en al die andere dingen vanzelf
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:55:04 #66
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_81841859
Tsja, het leven is niet eerlijk enzo...

Waar blijft Schenkie trouwens?
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  maandag 24 mei 2010 @ 19:56:02 #67
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81841902
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:55 schreef Bonzai. het volgende:
Tsja, het leven is niet eerlijk enzo...

Waar blijft Schenkie trouwens?
Die is al aan het PMen

Waar is TS trouwens?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_81843142
quote:

[..]

Bijzonder? Ik vind het eerder knap triest als je tientallen vrouwen/mannen hebt gehad. Dat getuigt van weinig zelfvertrouwen en eigenwaarde. De meeste mensen hebben wel veel partners gehad, maar als je er op je 20ste al meer dan 10 gehad heb, vind ik het toch wel uitermate triest. Mensen die daar ook nog trots op zijn, zijn ook vaak niet de meest zelfverzekerde mensen.
pi_81843293
Je ziet er zelf niet echt prachtig uit en je wilt wel een knappe man? Maar die knappe mannen kijken niet verder dan je uiterlijk ..

Juist, zoek dan misschien zelf iemand die qua uiterlijk bij je past. Nu is het zo dubbel.

Schenkstroop is overigens ook een blob met huidproblemen en zit vol met zelfmedelijden.. Probeer hem eens. Is zeker weten een soulmate
pi_81843303
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:21 schreef Enj0y het volgende:
Zo, da's moeilijk. Onzeker en lelijk! Ze zeggen wel eens: beauty is only skin-deep, maar we weten allemaal: het uiterlijk telt heel erg zwaar mee!
Naarmate ik ouder wordt lijkt dat toch een beetje om te draaien; het innerlijk weegt veel zwaarder dan het uiterlijk en als ik zou moeten kiezen dan toch liever een "blob" met een mooi innerlijk dan een mooie vrouw met een lelijke persoonlijkheid.
pi_81843474
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:59 schreef Science_fiction het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking....
Waarom? Je kan ook niet alles hebben in het leven. Als je blijft kijken naar de dingen die je niet hebt, zie je niet de dingen die je wel hebt. Het betekent niet dat je alles hoeft te laten zoals het is. Altijd goed om op zoek te gaan hoe je meer kwaliteit van leven krijgt, maar dat werkt niet door enkel te kijken naar wat je allemaal mist.

Zoals ik het me voorstel, kan TS veel bereiken:

- een aantrekkelijker uiterlijk door meer te gaan sporten en gezonder te gaan eten.
- meer vrienden door meer zelfvertrouwen te krijgen en in te gaan zien hoe je met mensen communiceert.

Is het makkelijk? Nee. En daar heeft ze hulp bij nodig. Hulp om het ZELF te kunnen opbouwen.
pi_81843568
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:25 schreef loop het volgende:

[..]

Naarmate ik ouder wordt lijkt dat toch een beetje om te draaien; het innerlijk weegt veel zwaarder dan het uiterlijk en als ik zou moeten kiezen dan toch liever een "blob" met een mooi innerlijk dan een mooie vrouw met een lelijke persoonlijkheid.
Jazekers ben ik het dààr mee eens. Maar bij kennismaking, de eerste stappen 'enzo' is het toch wel fijn om je uiterlijk mee te hebben. Je innerlijk kan je ook makkelijker veranderen, trouwens.
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_81844103
foto van jezelf ?
  maandag 24 mei 2010 @ 20:41:24 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81844132
knappe mannen moet je sowieso niet willen, die zijn over het algemeen nogal oppervlakkig en hebben een te groot ego je kunt beter iemand zoeken met een leuk innerlijk Dat is, en zeker op de langere termijn, 100x leuker
  maandag 24 mei 2010 @ 20:42:36 #75
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81844213
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef kwiwi het volgende:
knappe mannen moet je sowieso niet willen, die zijn over het algemeen nogal oppervlakkig en hebben een te groot ego
U beledigt mij
Intelligent, but fucked up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')