Ah zo. Ja begrijpelijk. Ik stop mn vriend ook liever niet in een uitgewoonde, al is het maar door één iemand. Liefst maagd ofc.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag of mannen, en dan zeker de mr. Right die TS lijkt te zoeken, echt gek zijn op vrouwen die meer zijn uitgewoond dan de gemiddelde prostituee. Het is these days wel bijzonder als je niet met allerlei mensen het bed hebt gedeeld
Wat een kutopmerking....quote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Debbie1982 het volgende:
psycholoog wel geprobeerd en zij zegt dat je niet alles kan hebben in het leven en blij moet zijn wat je wel hebt... maar ik heb niet zoveel:(
Volgens mij hangt dat ook erg van de persoon af. Als er verder niks mis mee is, waarom zou de man dat dan denken?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:58 schreef Enj0y het volgende:
[..]
Ah zo. Ja begrijpelijk. Ik stop mn vriend ook liever niet in een uitgewoonde, al is het maar door één iemand. Liefst maagd ofc.
Mja, als je op je 28e nog steeds maagd bent, dan geeft dat bij de man toch ook een signaal af van:''hmm wat ben ik zelf dan wel niet, als ik een 28 jarige vrouw aan het ontmaagden ben? Bah, kan ik niet beter?''
Mja goed, d'r moet naar mijn inziens zsm wat aan gebeuren.
Het is wel zo simpel!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef Debbie1982 het volgende:
Als ik mn haar verf ziet het er alleen maar stom uit en crusus kan ik niet betalen :s
mensen zeggen wel zo simpel doe dit en dit maar echt het is moeilijk hoor.. liedereen is ook zo hard voor me
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag of mannen, en dan zeker de mr. Right die TS lijkt te zoeken, echt gek zijn op vrouwen die meer zijn uitgewoond dan de gemiddelde prostituee. Het is these days wel bijzonder als je niet met allerlei mensen het bed hebt gedeeld
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef Supersoep het volgende:
Stuur eens een PM naar Schenkstroop. Dan liggen jullie over 2 dagen al lekker te batsen met elkaar. Opgelost.
Die is al aan het PMenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:55 schreef Bonzai. het volgende:
Tsja, het leven is niet eerlijk enzo...
Waar blijft Schenkie trouwens?
Bijzonder? Ik vind het eerder knap triest als je tientallen vrouwen/mannen hebt gehad. Dat getuigt van weinig zelfvertrouwen en eigenwaarde. De meeste mensen hebben wel veel partners gehad, maar als je er op je 20ste al meer dan 10 gehad heb, vind ik het toch wel uitermate triest. Mensen die daar ook nog trots op zijn, zijn ook vaak niet de meest zelfverzekerde mensen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Naarmate ik ouder wordt lijkt dat toch een beetje om te draaien; het innerlijk weegt veel zwaarder dan het uiterlijk en als ik zou moeten kiezen dan toch liever een "blob" met een mooi innerlijk dan een mooie vrouw met een lelijke persoonlijkheid.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:21 schreef Enj0y het volgende:
Zo, da's moeilijk. Onzeker en lelijk! Ze zeggen wel eens: beauty is only skin-deep, maar we weten allemaal: het uiterlijk telt heel erg zwaar mee!
Waarom? Je kan ook niet alles hebben in het leven. Als je blijft kijken naar de dingen die je niet hebt, zie je niet de dingen die je wel hebt. Het betekent niet dat je alles hoeft te laten zoals het is. Altijd goed om op zoek te gaan hoe je meer kwaliteit van leven krijgt, maar dat werkt niet door enkel te kijken naar wat je allemaal mist.quote:
Jazekers ben ik het dààr mee eens. Maar bij kennismaking, de eerste stappen 'enzo' is het toch wel fijn om je uiterlijk mee te hebben. Je innerlijk kan je ook makkelijker veranderen, trouwens.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:25 schreef loop het volgende:
[..]
Naarmate ik ouder wordt lijkt dat toch een beetje om te draaien; het innerlijk weegt veel zwaarder dan het uiterlijk en als ik zou moeten kiezen dan toch liever een "blob" met een mooi innerlijk dan een mooie vrouw met een lelijke persoonlijkheid.
U beledigt mijquote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef kwiwi het volgende:
knappe mannen moet je sowieso niet willen, die zijn over het algemeen nogal oppervlakkig en hebben een te groot ego![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |