True, je moet er wel wat voor doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef 08gnoT. het volgende:
Begin eens met juist niet de stille parken op te zoeken, maar kom eens onder de mensen. Misschien valt het allemaal wel mee
Zelfvertrouwen is echt de eerste stap, ga daar aan werken. Als je niet van jezelf houd..quote:Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Debbie1982 het volgende:
Hoi,
Ik zit met een groot emotioneel probleem. Van de week is mijn zus getrouwd met haar grote liefde. Het was een prachtige dag en de bruid en bruidegom straalden helemaal. Iedereen had het naar zijn zin.. behalve ik.
Ik voel me zo alleen... ik ben 28 en heb nog nooit een vriend gehad. Nog nooit seks, voorspel.. zelfs nog nooit een kus! Toen mijn zussen op hun 15e al gezoend hadden en eentje zelfs al ontmaagd was, hoopte ik dat ik rond die leeftijd ook iemand zou vinden. Maar niemand zag me staan. Op school ben ik altijd gepest omdat ik dik was, veel puisten had en daar ook littekens aan over hield. Bovendien leken de jongens in mijn klas altijd te vallen op exotische meisjes met lang zwart haar en een slanke taille met een grote kont, in plaats van een blob zoals ik met rode krullen. ook had ik, naast mijn zus, geen vriendinnen, want de meisjes in mijn klas vonden me maar vies en raar. Alleen mijn zus ging met me om, maar sinds ze samen ging wonen zie ik haar amper nog. Ik heb school verlaten na mijn KLB diploma te hebben afgemaakt, maar ik was zo kapot van het pesten en van de ene dokter naar de andere gaan met mijn slechte huid en de onzekerheden die daaraan verbonden zijn dat ik nooit werk heb gezocht. Heel af en toe werk ik als wc schoonmaakster bij een snackbar en in het weekend laat ik honden uit, maar ervan rondkomen lukt me niet echt. Ik wil weer verder leren maar ik kan het niet aan om weer in een klas te komen zitten...
Bovendien begint mijn maagedelijkheid op mijn 28e echt zijn tol te eisen. Iedereen heeft wel iemand, en er lopen zoveel knappe mannen rond... maar altijd als ze me zien kijken ze weg, soms met een spottend lachje...:( Ik wil zo graag mijn soulmate vinden maar ik denk niet dat iemand iemand zoals mij zou willen...
Ik kom ook amper buiten, alleen als ik naar mn werk ga en als ik die honden uitlaat zoek ik altijd een stil park op waar amper iemand komt...
help mij pls
Dat moet volgens mij in elke willekeurige kroeg lukkenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef SpecialK het volgende:
Vergroot je kansen door minder knappe mannen aan te spreken. Laat je eens neuken door iemand waarvan je weet dat het niet 'the perfect guy' is.
28 jaar..quote:Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat moet volgens mij in elke willekeurige kroeg lukken
Maar serieus, wat is er zo vreselijk mis met maagd zijn?
Dat verneukt je zelfvertrouwen. Klaar.quote:[..]
Maar serieus, wat is er zo vreselijk mis met maagd zijn?
Verder zoeken. Zitten veel debielen tussen. Zoek een goede psycholoog/psychiater, dat helpt echt. Trust mequote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Debbie1982 het volgende:
ja nou een dokter maakt me er niet knapper op.. psycholoog wel geprobeerd en zij zegt dat je niet alles kan hebben in het leven en blij moet zijn wat je wel hebt... maar ik heb niet zoveel:(
Ze zit verkeerd! Eigenlijk is dit een obvious troll...quote:
En zolang je dat uit blijft stralen kan je wel ophouden.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Debbie1982 het volgende:
ik denk niet dat iemand iemand zoals mij zou willen...
Kan het ook verbeteren juist.quote:
Sja. De enige die je gelukkig kan maken ben jezelf. En zolang jij daar niets aan doet verandert er ook niets.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef Debbie1982 het volgende:
Als ik mn haar verf ziet het er alleen maar stom uit en crusus kan ik niet betalen :s
mensen zeggen wel zo simpel doe dit en dit maar echt het is moeilijk hoor.. liedereen is ook zo hard voor me
klopt life's a bitch, daarom moet je het ook allemaal zelf doen en dat kan mits je het maar wiltquote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef Debbie1982 het volgende:
Als ik mn haar verf ziet het er alleen maar stom uit en crusus kan ik niet betalen :s
mensen zeggen wel zo simpel doe dit en dit maar echt het is moeilijk hoor.. liedereen is ook zo hard voor me
De gelijkenis is zeer frappant iddquote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef Supersoep het volgende:
Stuur eens een PM naar Schenkstroop. Dan liggen jullie over 2 dagen al lekker te batsen met elkaar. Opgelost.
Je moet geen cursus gaan volgen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef Debbie1982 het volgende:
Omdat ik me afvraag of mannen, en dan zeker de mr. Right die TS lijkt te zoeken, echt gek zijn op vrouwen die meer zijn uitgewoond dan de gemiddelde prostituee. Het is these days wel bijzonder als je niet met allerlei mensen het bed hebt gedeeldquote:
Ah zo. Ja begrijpelijk. Ik stop mn vriend ook liever niet in een uitgewoonde, al is het maar door één iemand. Liefst maagd ofc.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag of mannen, en dan zeker de mr. Right die TS lijkt te zoeken, echt gek zijn op vrouwen die meer zijn uitgewoond dan de gemiddelde prostituee. Het is these days wel bijzonder als je niet met allerlei mensen het bed hebt gedeeld
Wat een kutopmerking....quote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Debbie1982 het volgende:
psycholoog wel geprobeerd en zij zegt dat je niet alles kan hebben in het leven en blij moet zijn wat je wel hebt... maar ik heb niet zoveel:(
Volgens mij hangt dat ook erg van de persoon af. Als er verder niks mis mee is, waarom zou de man dat dan denken?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:58 schreef Enj0y het volgende:
[..]
Ah zo. Ja begrijpelijk. Ik stop mn vriend ook liever niet in een uitgewoonde, al is het maar door één iemand. Liefst maagd ofc.
Mja, als je op je 28e nog steeds maagd bent, dan geeft dat bij de man toch ook een signaal af van:''hmm wat ben ik zelf dan wel niet, als ik een 28 jarige vrouw aan het ontmaagden ben? Bah, kan ik niet beter?''
Mja goed, d'r moet naar mijn inziens zsm wat aan gebeuren.
Het is wel zo simpel!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef Debbie1982 het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag of mannen, en dan zeker de mr. Right die TS lijkt te zoeken, echt gek zijn op vrouwen die meer zijn uitgewoond dan de gemiddelde prostituee. Het is these days wel bijzonder als je niet met allerlei mensen het bed hebt gedeeld
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef Supersoep het volgende:
Stuur eens een PM naar Schenkstroop. Dan liggen jullie over 2 dagen al lekker te batsen met elkaar. Opgelost.
Die is al aan het PMenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:55 schreef Bonzai. het volgende:
Tsja, het leven is niet eerlijk enzo...
Waar blijft Schenkie trouwens?
Bijzonder? Ik vind het eerder knap triest als je tientallen vrouwen/mannen hebt gehad. Dat getuigt van weinig zelfvertrouwen en eigenwaarde. De meeste mensen hebben wel veel partners gehad, maar als je er op je 20ste al meer dan 10 gehad heb, vind ik het toch wel uitermate triest. Mensen die daar ook nog trots op zijn, zijn ook vaak niet de meest zelfverzekerde mensen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Naarmate ik ouder wordt lijkt dat toch een beetje om te draaien; het innerlijk weegt veel zwaarder dan het uiterlijk en als ik zou moeten kiezen dan toch liever een "blob" met een mooi innerlijk dan een mooie vrouw met een lelijke persoonlijkheid.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:21 schreef Enj0y het volgende:
Zo, da's moeilijk. Onzeker en lelijk! Ze zeggen wel eens: beauty is only skin-deep, maar we weten allemaal: het uiterlijk telt heel erg zwaar mee!
Waarom? Je kan ook niet alles hebben in het leven. Als je blijft kijken naar de dingen die je niet hebt, zie je niet de dingen die je wel hebt. Het betekent niet dat je alles hoeft te laten zoals het is. Altijd goed om op zoek te gaan hoe je meer kwaliteit van leven krijgt, maar dat werkt niet door enkel te kijken naar wat je allemaal mist.quote:
Jazekers ben ik het dààr mee eens. Maar bij kennismaking, de eerste stappen 'enzo' is het toch wel fijn om je uiterlijk mee te hebben. Je innerlijk kan je ook makkelijker veranderen, trouwens.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:25 schreef loop het volgende:
[..]
Naarmate ik ouder wordt lijkt dat toch een beetje om te draaien; het innerlijk weegt veel zwaarder dan het uiterlijk en als ik zou moeten kiezen dan toch liever een "blob" met een mooi innerlijk dan een mooie vrouw met een lelijke persoonlijkheid.
U beledigt mijquote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef kwiwi het volgende:
knappe mannen moet je sowieso niet willen, die zijn over het algemeen nogal oppervlakkig en hebben een te groot ego![]()
't is toch niet echt hetzelfde en uit lieve woordjes worden geen kinderen geborenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:45 schreef Geerd het volgende:
Maagd zijn is het probleem niet eens houden van dat is veel mooier.
Dat bedoelde ik ook zo ongeveer. Daarom hoeft het dus helemaal niet slecht of raar te zijn als je nog maagd bentquote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Bijzonder? Ik vind het eerder knap triest als je tientallen vrouwen/mannen hebt gehad. Dat getuigt van weinig zelfvertrouwen en eigenwaarde. De meeste mensen hebben wel veel partners gehad, maar als je er op je 20ste al meer dan 10 gehad heb, vind ik het toch wel uitermate triest. Mensen die daar ook nog trots op zijn, zijn ook vaak niet de meest zelfverzekerde mensen.
Niet iedereen zit op kinderen te wachtenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
't is toch niet echt hetzelfde en uit lieve woordjes worden geen kinderen geboren
Schenkstroop is een manquote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef Debbie1982 het volgende:
Is Schenkstroop ook een meisje met mijn probleem dan? Ik heb wel al PM's gehad van lotgenotes maar nog niet van haar...
Mja misschien ligt het aan mezelf maar als ik dan probeer er wat van te maken lukt het me niet... dan kijk ik naar het begin en hoe ik ben en denk ik omg het is hopeloos dit gaat me nooit lukken...
Plus iedereen in die cursus is dan mooier en succesvoller dan ik en hoe moet ik me dan voelen?
Dat gaat niet lukken zolang je er zelf als een "freak" uitziet.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Maar ik wil niet tegen een mannelijke versie bvan mezelf aankijken maar een normale man ik wil geen freak.
Hou je moel nou eens.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Maar ik wil niet tegen een mannelijke versie bvan mezelf aankijken maar een normale man ik wil geen freak.
Wat denk je dat de gemiddelde man wilt?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Werk bij FOK! betaalt geen rooie cent dus daar gaat ze ook niet van rondkomen, en onder de mensen kom je er al helemaal niet meequote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Oksel het volgende:
Zoek verder werk bij Fok!, met je KLB diploma. Of ander werk, zorg iig dat je onder de mensen komt.
Al die zelfhaat, wat moet je er nu nog mee? Misschien dat dat gevoel vroeger nog funtioneel was, "Iedereen vind me stom dus als ik mezelf ook stom vind hoor ik er toch nog op een manier bij" maar wat schiet je er nu nog mee op?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef loop het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet je uiterlijk is waardoor mannen je niet zien staan, ik vermoed eerder dat het de zelfhaat is in combinatie met een gevoel van onmacht daar iets aan te veranderen.
Ik moest echt 4x lezen en heb nog gegoogled. Ik ben jaloers.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Debbie1982 het volgende:
Ik heb school verlaten na mijn KLB diploma te hebben afgemaakt
Dat dus. Je zit met jezelf in de knoop en haat je zelfbeeld, daar kan niemand anders je uithalen, zul je helemaal zelf moeten doen m.b.v. een psycholoog. Je gewicht kun je aanpakken door bij de huisarts een verwijzing naar een dietist te vragen die je op dat punt verder kan helpen en wat betreft de benodigde beweging: ga wandelen/fietsen of download/koop een DVD met fitnesoefeningen. Een sportschool hoeft echt niet als je daar het geld niet voor hebt. Als je kapsel je niet bevalt ga je naar een kapper toe die je een voor jou geschikt kapsel kan aanraden. Niet wachten tot het zichzelf gaat oplossen want dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef loop het volgende:
[..]
Al die zelfhaat, wat moet je er nu nog mee? Misschien dat dat gevoel vroeger nog funtioneel was, "Iedereen vind me stom dus als ik mezelf ook stom vind hoor ik er toch nog op een manier bij" maar wat schiet je er nu nog mee op?
Ik gok dat het niet je uiterlijk is waardoor mannen je niet zien staan, ik vermoed eerder dat het de zelfhaat is in combinatie met een gevoel van onmacht daar iets aan te veranderen.
En wat verwacht je nu, dat als het je lukt een 'normale' man (wat dat ook moge wezen) te krijgen, dat "normale" op jouw reflecteerd waardoor je "normaler" gaat lijken? Je zult echt met je verleden moeten gaan werken, al die lullige opmerkingen van vroeger herinneren en ze leren tegen te spreken onder begeleiding van een goede psycholoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |