Uiteraard meteen geTVPd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:13 schreef Poeke het volgende:
*Kuch* Gastgezin RedCat: Poeke's 5e nestje! - Zwart/Witte uitdaging![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
Poeke's nestje er bij geplakt in de OP zoals gevraagd
Hé gelukkig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thanks, maar gelukkig was het een eendags griepachtig iets wat veel vitamine C en vroeg naar bed gelukkig alweer genezen is.
Ik zal vandaag wat nieuwe foto's proberen te maken.quote:
Wow wat is Tom een beer zeg!quote:
Bijna goed: volgens de grafiek is hij 1/3 keer zo groot. Da's wel fijn, dat ze met z'n tweetjes zijn. Anna raakt nooit in de verdrukking omdat er plek genoeg is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:38 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Wow wat is Tom een beer zeg!Limoentje geeft slagroom volgens mij! Zoals hij ook met die grote poot op z'n zusje zit in dat filmpje.. volgens mij is hij wel bijna twee keer zo groot als Anna
Lefgozertjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:52 schreef Cat22 het volgende:
En hier ook even mijn Redcat kitten van vorig jaar spammen: oompje klieren in de krabpaal.![]()
[ link | afbeelding ]
Ab-so-luut niet! Ook niet met mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dan moet ze welwant ja die kunnen toch niet alleen die grote boze buitenwereld in
OMG, wat is Tom mooi getekend!quote:
Oh Limoentje blijft zo'n leuke poes! En die kittens, heerlijk,quote:Op zondag 30 mei 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet! Ook niet met mij.![]()
Als ik er nu eentje uitpak dan slaat Limoentje me met haar pootje. Mag niet!![]()
En gaat daarna schaapachtig liggen kijken wat ik met het kind uitspook.
Bezoek van TakkeTantequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Takaiki het volgende:
Ohhh, tante moet echt weer eens komen kijken![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Start anders een eigen topic voor haar over een paar weken![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:12 schreef Watuntrik het volgende:
Hey Cat!? Ik vind zo'n grote cyper echt wel mooi..Ik zie die Tom dus wel zitten voor adoptie, tzt. Dat wordt waarschijnlijk wel een flinke knaap, zo zie je ze niet vaak.. Maar ik neem aan dat zij zeker nog een dikke 6 weken of zo bij mama moeten blijven.. Nou ja, ik heb in ieder geval nog wel een plekje vrij, woon aan de rand van de stad/groot dorp met de nodige hectaren wieland, akker en bosjes achter de tuin.. Dus daar is zo'ne tijger wel op z'n plek denk ik zo.. Dat wordt beslist de schrik van de buurt
Ik ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld de komende weken..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:12 schreef Watuntrik het volgende:
Hey Cat!? Ik vind zo'n grote cyper echt wel mooi..Ik zie die Tom dus wel zitten voor adoptie, tzt. Dat wordt waarschijnlijk wel een flinke knaap, zo zie je ze niet vaak.. Maar ik neem aan dat zij zeker nog een dikke 6 weken of zo bij mama moeten blijven.. Nou ja, ik heb in ieder geval nog wel een plekje vrij, woon aan de rand van de stad/groot dorp met de nodige hectaren wieland, akker en bosjes achter de tuin.. Dus daar is zo'ne tijger wel op z'n plek denk ik zo.. Dat wordt beslist de schrik van de buurt
Ik ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld de komende weken..
Ok bedankt..quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet of je in dit topic hebt gelezen hoe het verder gaat met Redcats qua adoptie en zo? Ik stuur je even een PM!
TOM IS IN PRINCIPE GEPLAATST DUS?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Ok bedankt..Ik had de site natuurlijk al eens globaal doorgelezen.. Ik kan me zover wel vinden in de policies en de kosten.. Tja, het is zeker best veel, maar met de weet dat het goed terecht komt en er goede dingen mee gedaan worden is dat allemaal nog maar half zo wild.. Krijg er immers wat Tom betreft ook heel veel kat voor terug, toch?
En ergens een gratis kitten halen kost op het einde van de rit op zijn minst net zo veel en misschien nog meer (addertjes onder het gras)..
Ach dat komt allemaal wel goed hoor..
Ik wil deze keer voor 2 gaan denk ik en nog een jong volwassen poes erbij pakken uit het asiel.. Eerst maar eens een leuke vinden die zich zeker verdraagt met andere katten.. Das ook maar net een paar tientjes goedkoper wat het asiel zich zo vraagt.. Het gaat mij niet zo om de kosten.. Zolang we maar lol hebben...
Fijn dat je ervoor wil gaan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Ok bedankt..Ik had de site natuurlijk al eens globaal doorgelezen.. Ik kan me zover wel vinden in de policies en de kosten.. Tja, het is zeker best veel, maar met de weet dat het goed terecht komt en er goede dingen mee gedaan worden is dat allemaal nog maar half zo wild.. Krijg er immers wat Tom betreft ook heel veel kat voor terug, toch?
En ergens een gratis kitten halen kost op het einde van de rit op zijn minst net zo veel en misschien nog meer (addertjes onder het gras)..
Ach dat komt allemaal wel goed hoor..
Ik wil deze keer voor 2 gaan denk ik en nog een jong volwassen poes erbij pakken uit het asiel.. Eerst maar eens een leuke vinden die zich zeker verdraagt met andere katten.. Das ook maar net een paar tientjes goedkoper wat het asiel zich zo vraagt.. Het gaat mij niet zo om de kosten.. Zolang we maar lol hebben...
Hé mooi werk!!! (En Tom is natuurlijk ook een superbeer!)quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en als de naam je niet bevalt mag je uiteraard een andere verzinnen.
Nog niet gezien, goed dat je me erop wijst. Balen zeg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef Poeke het volgende:
Heb je de mail gelezen Cat? Prijs van kittens is verhoogd naar ¤130,-De dierenarts heeft de tarieven verhoogd.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat je ervoor wil gaan!En super dat je nog een asielpoes een kans wil geven.
![]()
Ik wil je echt niets opdringen, maar als je langskomt om Tom te bekijken, kijk dan ook eens naar zijn moeder Limoentje. Dat is ook een asielpoes, nog geen jaar oud, verdraagt zich in ieder geval met Tom en vindt andere katten ook heel leuk (als ze tijd krijgt om kennis te maken). Het is nog een angstig poesje maar als ze je eenmaal kent dan kun je geen kriebels genoeg geven en ik hoop dat ze nog meer loskomt als haar kinderen gaan rondwandelen.![]()
Zoek je een schootkat en allemansvriend, dan is Limoentje waarschijnlijk een minder goede keus. Maar als je nog geen specifieke kat op het oog hebt, wacht dan nog even met het uitzoeken tot je La Limona hebt gezien.![]()
Ik hoop toch zo dat ik haar ook in een warm nestje kan afleveren.![]()
![]()
(en zij is 20 euro goedkoper dan Tom, uiteraard ook ge-ent, gechipt en bij adoptie al gesteriliseerd)
Dawouikmaarzeggenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:19 schreef nokwanda het volgende:
En Limoentje is Tom's mamma![]()
Het is echt heel erg tof om moeder en kind in huis te hebben en juist met zo'n poesje als Limoentje is het zooooo bijzonder als je haar vertrouwen kunt winnen. Dan heb je een vriendin voor het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |