Klinkt logisch. Je moet ook wel, al is het alleen maar voor dit nestje en Limoentjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet meer echt over Olijfje merk ik. Komt waarschijnlijk omdat ze er maar zo kort was dat lang erover treuren een beetje 'vreemd' voelt. Natuurlijk was het erg dat het drupke het niet heeft gered en ik heb er verdriet over gehad. Maar inmiddels is het voor mij een afgesloten hoofdstuk. Want als ik er te lang bij blijf stilstaan kan ik wellicht beter niet meer aan nestjes beginnen. Dan wordt het te verdrietig.
Maar ik snap natuurlijk ook dat mensen die een paar dagen niet hebben gekeken er wel van schrikken als ze het nieuws lezen.
Elisaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik vond het ge-wel-dig!
Limoentje is echt een schatje. Een klein beetje bang (de eerste 34 seconden), maar ik weet zeker dat haar nieuwe baasje er een schat van een kroelpoes aan heeft! Ze is met een natte vinger te lijmen
En de kleintjes waren natuurlijk ook schattig
Owja, en Cat ook
Een tante-takkie uiteraard, niet te vergeten tevens & ook
Maesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:51 schreef Maes het volgende:
Elisawat leuk dat je op kraamvisite bent geweest
Eliesje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maes![]()
Het was leuk! Als ik niet al 5 van die gestoorde viervoeters hier had lopen, dan had ik Limoentje onder mijn arm meegenomen
Maar Limoentje moet een huis krijgen waar ze zeker weten gewoon zonder problemen kan blijven. En dat is bij ons op dit moment - gezien het wankele evenwicht in de groep - gewoon niet zeker
Limoentje roelzzzzz
Ja, ik zou haar er zo bij willen hebben, maar ik weet ook dat ik mezelf voor de kop sla als het daarna weer maanden pies- em poepoorlog is hier. Niet omdat ik een hekel heb aan opruimen (dat heb ik wel, maar dat is niet het ergste), maar omdat dat betekent dat er dan 6 katten ongelukkig zijn.quote:
Ze zien er wel erg leuk uit zo!quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:03 schreef Maes het volgende:
Ik ga hier weer even bij een buurvrouw vragen die wel interesse had in een Redcatje
Als de Buuv iets ziet in moeder en dochter of zoon: niet vergeten te vertellen dat Limoentje een absolute hit is!quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:03 schreef Maes het volgende:
Ik ga hier weer even bij een buurvrouw vragen die wel interesse had in een Redcatje
Und jetzt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:00 schreef Cat22 het volgende:
Vergeet je haar dan niet te zeggen dat ze betaalt voor een volledig 'pakketje' en dus voor castratie terug moet komen naar Limburg. Of de kosten nogmaals moet uitgeven bij de eigen DA. Kan me voorstellen dat dit voor sommige mensen een dompertje is.
De krabpaal is uit de kamer verdwenen.
Ik ging vanmorgen kijken en zag Tom lekker aan de bar liggen: geen spoor van Anna!Dat dametje lag dus helemaal zielig in haar eentje in de krabpaal.
Blijkbaar heeft La Limone met haar kinders gesleept en is er onderweg eentje vergeten. Ze was nog warm en tevreden en heeft bij terugkeer aan de moederborst een paar slokjes gedronken. En toen moest ik naar het werk (zit ik nu nog) dus ik zit me een beetje op te vreten hier. Ik wil zien of dat meiske niet weer ergens anders naartoe gesleept wordt.
Ja hoor.quote:
Thanks, maar gelukkig was het een eendags griepachtig iets wat veel vitamine C en vroeg naar bed gelukkig alweer genezen is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef Naamah het volgende:
Mooi dat Limoen en de beebs het goed doen, nu nog beterschap voor jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |