abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81836494
Hoi,

ik heb even een vraagje over het gehemelte van 1 van mijn katten. Als ik in zijn bekkie kijk zie ik dat het eerste stukje van zijn gehemelte zwart is. Bij mijn andere katten is dit echter niet het geval.
Mijn vraag is of er meer katten zijn die dit hebben en waardoor dit komt en of het kwaad kan.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:41:20 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_81836614
Mijn poes heeft het ook, die is van buiten wit met zwarte vlekken en van binnen blijkbaar ook.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 24 mei 2010 @ 17:43:48 #3
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81836684
mijne heeft het deels ook.
ik heb een tijger zwart-grijs met een witte buik.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_81836753
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:41 schreef eleusis het volgende:
Mijn poes heeft het ook, die is van buiten wit met zwarte vlekken en van binnen blijkbaar ook.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_81836863
Die van mij heeft gekleurde vlekken op zn gehemelte. Is gewoon ook een deel van de kleurentekening van een kat, dus niks om je zorgen over te maken, tenzij het er niet goed uit ziet (pukkeltjes bijvoorbeeld) en het heel snel is veranderd. Bij jonge katten veranderd de kleurentekening aan de buitenkant nog door het groeien, dus een kleine verandering bij hen is normaal.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 24 mei 2010 @ 21:50:09 #6
244933 trovey
Nachtoele
pi_81848124
Zolang het er niet raar uit ziet(verdikt/bloederig etc.) zal het inderdaad gewoon pigment zijn.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')