quote:
daar heb ik nog nooit van gehoord, dat is toch juist waar zo'n dekentje voor bedoeld is lijkt me??quote:Op zondag 13 juni 2010 18:49 schreef Cantare het volgende:
Saffier, wat een leuk dekentje! Ik wil er ook een gaan maken. Nu las ik alleen op een site met zo'n zelfde soort patroon 'leg de deken nooit in het ledikant of de wieg'... maar met een lakentje eronder kan het toch gewoon?
Oh gaafquote:Op zondag 13 juni 2010 22:38 schreef wickie het volgende:
Heb weer een knuffel gemaakt. Het is een wolkje geworden.
[ afbeelding ]
Heb laatst ook een andere gemaakt, eigenlijk niet helemaal gelukt maar Mette is er blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, mij ook. Het was trouwens hier: http://hobby.blogo.nl/2006/05/08/dekentje-haken-voor-de-baby/quote:Op zondag 13 juni 2010 21:38 schreef trui het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit van gehoord, dat is toch juist waar zo'n dekentje voor bedoeld is lijkt me??
Oek, een práchtig fietsje geworden. Kijjk wel uit met niet helemaal vlak liggende stoeptegels. mijn jongens hebben echt akelige doodsmakken gemaakt. als het voorwieltje vastloopt slaan ze over de kop.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
Huup, wat een schetig jurkje! Het staat haar goed .![]()
En die deken Saffier, die wordt mooi zeg.![]()
Memmel, wat een chique topje!
Leuk die knuffels Wickie! Mette heeft al helemaal een maatje gevonden!
Mooi Bellelena, je konijn. Lekker knuffelzacht.![]()
Voor Ko zijn eerste verjaardag heb ik een loopfietsje gekocht op de Vrijmarkt met Koninginnedag.
[ afbeelding ]
Maar dat vond ik best saai van kleur, dus ik heb er een kwastje overgehaald.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, bah wat eng.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oek, een práchtig fietsje geworden. Kijjk wel uit met niet helemaal vlak liggende stoeptegels. mijn jongens hebben echt akelige doodsmakken gemaakt. als het voorwieltje vastloopt slaan ze over de kop.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:14 schreef Poppedein het volgende:
Hier vanavond een WK-dress voor leentje spekbeentje in elkaar gedraaid..
[ afbeelding ]
baal dr alleen gruwelijk van dat ik t linkerbandje verkeerd om heb gemaakt, nu istie half frans verdorie..maar ik heb gewoon de puf niet meer om m weer los te tornen..
dat was 't ja! (hebben wij doorgaans niet nodig...quote:
Waar koop je zoiets Prénatal, C&A, Hema of ergens anders?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |