abonnement Unibet Coolblue
pi_85322082
Leuk Tan! Waar zijn die ballen van gemaakt?
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:10:52 #252
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85326474
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef Nijna het volgende:
Leuk Tan! Waar zijn die ballen van gemaakt?
Zuivere gekaarde en geverfde, ongesponnen wol. De vulling is ongeverfde wol, daaromheen plukje geverfde wol, het geheel is gemaakt met de natte vilt-techniek, dus met warm water, zeep en wrijving.
pi_85326963
Het zegt mij niet zoveel, maar het ziet er wel erg leuk uit!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85328944
Ohhh Nijna en Tan, wat prachtig!! Geweldig ook "het verhaal" in je slinger Tan, ik zou er ontzettend blij mee zijn!

En wat werken jullie secuur en netjes, jaloezie ten top hier!

Ennuh...ik zag een eeyorekop in die cake :D
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:29:38 #255
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85348837
Tan, wat een geweldige slinger met die vilten vogeltjes! O+
in de haak.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:06:15 #256
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85362412
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:00 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Nijna en Tan, wat prachtig!! Geweldig ook "het verhaal" in je slinger Tan, ik zou er ontzettend blij mee zijn!

Wat grappig dat je er een verhaal in ziet. Er zit namelijk idd een verhaal in, dat heb ik bewust zo gedaan en ben erg benieuwd of de krijgster dat ook heeft gezien. Heb dat namelijk niet genoemd. De grootste twee zijn natuurlijk papa en mama, dan volgt een kleiner vliegend vogeltje, haar oudste kindje. Het vogeltje met de vleugels neer is haar tweede kindje dat helaas is overleden. Een kindje dat 'haar vleugels nooit uit kan slaan'. Ze is nu zwanger van de derde, dat kindje moet nog 'uit het ei kruipen' dus :)
pi_85363183
Tan, wat heb je dat leuk gedaan!

Volgens mij had ik deze nog niet gepost hier. Knutselen voor dummies deel 2083058

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85363400
Leuk gedaan Yppy :) lekker feestelijk!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85382302
Leuk Tan!

Die slinger is ook leuk geworden zeg Yppy!

En mooie handschoen + schort Nijna!

Ik heb een vraagje, ik heb een kapot speenkoordje van Lotte, die helaas niet in de winkel te koop zijn, alleen online.

Dit is het betreffende speenkoord

Het belangrijkste is nog heel gelukkig, het gedeelte dat over de speen zelf heen gaat (links zeg maar)
Nu zoek ik eigenlijk een soort clip of iets dergelijks dat ik om het stukje waar het plastic begint (dat rechter gedeelte) kan doen, dat is een klein lusje.
Heeft iemand misschien een tip?
Nieuwe bestellen kan altijd nog, maar dan zit ik ook gelijk aan de verzendkosten voor pakketpost gebonden :(
Andere speenkoorden passen helaas niet op de Mam spenen :(
pi_85392168
Kan je niet op de markt zo'n bretels-vastmaak-dingetje halen en die eraan maken? Volgens mij zijn die dingen los te krijgen... Eventueel een nieuw lintje erbij halen en kind kan er weer even tegenaan...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85393802
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:26 schreef mrien het volgende:
Leuk Tan!

Die slinger is ook leuk geworden zeg Yppy!

En mooie handschoen + schort Nijna!

Ik heb een vraagje, ik heb een kapot speenkoordje van Lotte, die helaas niet in de winkel te koop zijn, alleen online.

Dit is het betreffende speenkoord
[ afbeelding ]
Het belangrijkste is nog heel gelukkig, het gedeelte dat over de speen zelf heen gaat (links zeg maar)
Nu zoek ik eigenlijk een soort clip of iets dergelijks dat ik om het stukje waar het plastic begint (dat rechter gedeelte) kan doen, dat is een klein lusje.
Heeft iemand misschien een tip?
Nieuwe bestellen kan altijd nog, maar dan zit ik ook gelijk aan de verzendkosten voor pakketpost gebonden :(
Andere speenkoorden passen helaas niet op de Mam spenen :(
Anders kan ik er ook wel een voor je halen...kost je wel verzendkosten vanuit DLD, maar das altijd nog goedkoper als pakketpost vanuit NL..
Lotte!
Noah!
pi_85397676
Hey zijn ze bij jullie gewoon te koop,das handig! In wat voor winkels? Want de grens is niet heel ver weg hier :)
pi_85398122
Babywalz-vestigingen, drogisterijen, zelfs grote supermarkten als Kaufland hebben ze.
Lotte!
Noah!
pi_85398279
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef Linda2205 het volgende:
Babywalz-vestigingen, drogisterijen, zelfs grote supermarkten als Kaufland hebben ze.
Hier ben je! Kom je niet meer kletsen bij de baby's?
pi_85398317
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Hier ben je! Kom je niet meer kletsen bij de baby's?
Ja, nou...ik voel me zo..kweene..binnenvallen steeds en dan hm...kweenie. Alsof ik daar niet "hoor" omdat ik bijna nooit meer post ofzo :P
Lotte!
Noah!
pi_85398490
Onzin! We missen je! Er zijn zoveel mensen die zomaar binnenvallen. Ik post soms ook een week niet, reageer uit beleefdheid dan even op de laatste paar posts en hang vervolgens een lulverhaal over Lente op. :P Niemand die het boeit joh, 't is alleen maar leuk om posts van anderen te lezen, ongeacht hoe lang ze niet zijn geweest!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:40:01 #267
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85398954
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:29 schreef Ssserpente het volgende:
Onzin! We missen je! Er zijn zoveel mensen die zomaar binnenvallen. Ik post soms ook een week niet, reageer uit beleefdheid dan even op de laatste paar posts en hang vervolgens een lulverhaal over Lente op. :P Niemand die het boeit joh, 't is alleen maar leuk om posts van anderen te lezen, ongeacht hoe lang ze niet zijn geweest!
_O- Ik dacht dat ik de enige was... ik voel me ook altijd zo'n buitenstaander omdat 'de rest' altijd alles over iedereen schijnt te weten en zo betrokken is. Ik heb daar helemaal geen tijd voor... daarom ben ik ook allang gestopt mee te kletsen bij de baby's.
pi_85399336
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef Tan het volgende:

[..]

_O- Ik dacht dat ik de enige was... ik voel me ook altijd zo'n buitenstaander omdat 'de rest' altijd alles over iedereen schijnt te weten en zo betrokken is. Ik heb daar helemaal geen tijd voor... daarom ben ik ook allang gestopt mee te kletsen bij de baby's.
Jullie moeten echt eens ophouden om voor anderen te denken! Denk je nou echt dat het mij opvalt dat je 'onbeleefd' bent? Tuurlijk niet! Daarvoor ben ik veel te veel met mezelf bezig! :P Je komt toch op een forum om andermans ervaringen te lezen? Dan boeit het toch niet hoelang iemand al niet is geweest? Zonde om daarvoor weg te blijven, hoor!

Dus niet miepen, gewoon typen!
pi_85468038
Als je meisje 1 wordt, kan dat natuurlijk niet uitbundig genoeg gevierd worden! Daarom heb ik een verjaardagsbroche voor Esmee gemaakt.

  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:11:48 #270
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85468233
O+
in de haak.
pi_85468421
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:06 schreef Stiemie het volgende:
Als je meisje 1 wordt, kan dat natuurlijk niet uitbundig genoeg gevierd worden! Daarom heb ik een verjaardagsbroche voor Esmee gemaakt.

[ afbeelding ]
Jaloers :Y

Lotte dus he.. O-)
Lotte!
Noah!
pi_85468532
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef Tan het volgende:

[..]

_O- Ik dacht dat ik de enige was... ik voel me ook altijd zo'n buitenstaander omdat 'de rest' altijd alles over iedereen schijnt te weten en zo betrokken is. Ik heb daar helemaal geen tijd voor... daarom ben ik ook allang gestopt mee te kletsen bij de baby's.
Nee joh!! Gewoon meeposten! O+
ik doe t zelfde als Ssserpente :Y) wie niet eigk.

Stiemie wat onwijs leuk! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:46:39 #273
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85469406
Stiemie wat leuk! O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85487905
Stiemie, Esmee is toch nog een babytje... :o
Ik heb nu al 2 keer naar je banner gekeken en ze is gewoon al 11 mnd, hoe kan dat toch dat het zo snel gaat?!
En wat is je broche gaaf geworden!
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:34:47 #275
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85489753
Kleurdoos, ben jij er nog?

Ik zou zo graag een muts-sjaal bestelling bij je plaatsen voor mijn dochter. Ze is zo helemaal weg van een gebreid mutsje met hele grote bloem O+ van een dochtertje van een vriendin van me. Ik zou haar graag ook zoiets geven. :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')