ik heb geloof ik wel een patroon van een bandana voor je ergens.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:38 schreef Deepfreeze het volgende:
4 euro is ook niks.. Inmiddels wel een patroon gevonden, maar dat kost al 10 euro (exc verz, wel met broek, shirt en blouse erbij). Dan kan ik beter morgen even langs de prenatal..
Dat gaat mijn creatief-zijn-kans
voor dit soort dingen heb ik een autoquote:Op maandag 24 mei 2010 18:48 schreef Nijna het volgende:
Lol Huup, je meiske in de draagdoek en dan de wagen volladen met al die pakketjes?
prima!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Huup, ik kijk morgen eerst wel even in de stad, als ze leuke bij de prenatal/op de markt hebben, dan ben ik toch makkelijker klaar. Vind ik niks, dan PM ik je je morgen wel, iig tnx voor het aanbod..
Ohquote:Op maandag 24 mei 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
voor dit soort dingen heb ik een auto
bedankt voor de beschrijving, heel duidelijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
Op meisjesmama.blogspot kwam ik een simpele beschrijving tegen:
Eigenlijk werkt het zo:
>>knippie<<
-klaar!
wat leuk! ik heb vandaag bovenstaand rammelding dus kado gedaan, tesamen met een andere rammelaar en zo'n gestreept eendje. de collega vond ze heel leuk! hopelijk zijn kind straks ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Superleuk Trui!
Je bal wordt hier steeds actiever gebruikt, ze vindt hem erg leuk, de kleurtjes spreken aan denk ik
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Grasjes het volgende:
Wow knorretje, wat ontzettend mooi!!!alleen je directe linkjes werken hier niet
Wat zij zegt! Mooie foto's voor 'later' ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:23 schreef Stiemie het volgende:
Knorretje wat ontzettend mooiWat een prachtig bruidje is je dochter zeg!
Kleurdoos, wat goed! Staat heel leuk, en ik vind de kleurencombi ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ] ik verveelde me, dus even een ponchootje in elkaar gehaakt
Vervelend is dat hè, als er nog zoveel moet. Hier ook nog wilde plannen. Maar eerst maar eens wachten tot de koop rond is en het bouwdepot vrijkomt. Duurt mij ook veeeeeeel te lang allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef Kleurdoos het volgende:
heh ja, is alleen nog niet af, er is ook nog flink wat ruimte lins en dat muurtje is een barretjeen er moet nog een rolgordijn voor t raam enzovoorts en de tuin moet nog en de trapendeendeenendne
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef trui het volgende:
leuke poncho!
(ik vind die messen zo wel wat engig voor 't raam)
och kiek dan, Brabants bontquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha truije kijkt teveel tv
![]()
mooi KD! Leuke kleurtjes ook
En Trui knap gehaakt zo, zo netjes.![]()
Yvonnetje leuk geworden!!
Ik heb een jurkje gesmockt <3 ik wil er nog een applicatie op maken, iets van rupsje nooitgenoeg en het jurkje dan bewaren tot de verjaardag, maar dat komt nog wel.
Smocken stond al langer op mn lijstje om te doen totdat Poppedein en Lena hier waren vrijdag. Poppedein had zo'n enorm tof jurkje voor Lena gemaakt dat ik acuut nununu ook wilde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helpt hier nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
*doet ctrl-alt-pijltjenaarbeneden* leuk!
dan wordt het tijd voor koffie!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:41 schreef Vicky het volgende:
oh wat leuk Mems!!
ik heb de smockbeschrijving gelezen en ik begrijp er de ballen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |