Ik was echt niet aan het schreeuwen vroeger, dat was niet nodig bij pokemonquote:Op maandag 24 mei 2010 13:12 schreef RealZeus het volgende:
En trouwens:
mensen die vergeten zijn dat ze vroeger als kind waarschijnlijk net zo erg waren.
Ik ben nog van de buitenspeelgeneratie en ik denk echt wel dat wij af en toe een bult lawaai maakten. Maar nooit iemand die daar over liep te zeiken.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik was echt niet aan het schreeuwen vroeger, dat was niet nodig bij pokemon
Maar stond je toen ook wel eens stil en dan gillen om het gillenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben nog van de buitenspeelgeneratie en ik denk echt wel dat wij af en toe een bult lawaai maakten. Maar nooit iemand die daar over liep te zeiken.
Nee, wij hadden het te druk met hutten bouwen, soldaatje spelen, verstoppertje, blikspuit , tenten bouwen van oude kleden en in de winter iglo's en sneeuwpoppen bouwen.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:38 schreef Skonk het volgende:
[..]
Maar stond je toen ook wel eens stil en dan gillen om het gillen
Blikspuitquote:Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, wij hadden het te druk met hutten bouwen, soldaatje spelen, verstoppertje, blikspuit , tenten bouwen van oude kleden en in de winter iglo's en sneeuwpoppen bouwen.
je hebt mij overtuigd. ik ga SGP stemmenquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:56 schreef Skonk het volgende:
Oh, en komt er nog bij dat er heel vaak 's nachts hier gangsters zitten op de speelplaats jonko te roken, en niemand heeft er last van, en toch is jonko roken slecht.
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt mij overtuigd. ik ga SGP stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |