Als eerst wil ik mijn excuses aanbieden voor dat ik jullie niet heb laten weten hoe het is afgelopen na
deel 1. Sorry!
Er is een hele tijd niks gebeurd... Maar op een gegeven moment begint het weer..Ik schrijf met Pasen als ik schrijf dat ik bij mijn vriendin (nu ex-vriendin) op een bankje in het bos zit. Dit bankje in het bos ligt vlak bij haar huis. In het begin lijkt het geen leuke middag te worden: we zijn beiden zo stug als wat. Tot dat ik daar verandering in breng: ik schuif dichtbij haar. Leg mijn arm om haar heen en begin haar te zoenen. Ik heb mijn hand dat op haar kont liggen. Na enige tijd gezoend en geknuffeld te hebben voel ik haar mobiel trillen. Ik vertel het haar en ze pakt haar mobiel. Ik zie op haar telefoon staan dat ze een berichtje van 'moeders' heeft. Ze opent het bericht. Ik citeer wat er in het berichtje staat: "Neem je hem ook nog even mee naar huis, waar we het laatst over hadden. Xx mam."
Als ze doorheeft dat ik mee lees vraagt ze me wat ik er van vind om naar haar huis te gaan. Dat hoefde voor mij niet en we gingen weer verder met onze zoen-en-knuffelpartij. Dit doen we tot een uur of 6 totdat het tijd wordt voor mij om naar huis te gaan.
s' Nachts lig ik in bed te piekeren over wat ze nou bedoelde met dat sms'je. Ik kon er niet bij en besloot haar een sms'je te sturen (naar de MILF dus), dit was rond 12 uur s' nachts. Ik sms'te: wat bedoelde je met dat sms'je van vanmiddag. Ik kreeg niks terug en viel in slaap... Dagen verstreken zonder wat van haar gehoord te hebben. Maar dan neemt het verhaal een hele andere wending aan... Het is een zonnige vrijdagmiddag. Ik was de middag vrij omdat ik net een toetsweek had gehad. Ik had met mijn vriendin afgesproken om haar s' middags tegemoet te fietsen. We gaan naar haar huis. Ik ben best gespannen... Eindelijk zie ik die MILF weer. Ik groet haar vriendelijk en ze vraagt hoe het met mij gaat. Ik vertel dat het goed met mij gaat. Op mijn beurt vraag ik hoe het met haar gaat. Ze antwoordt dat het prima met haar gaat. We krijgen een kopje thee en een stukje koek en we gaan samen naar boven (mijn vriendin en ik.)
Altijd als ik op haar kamer kom krijg ik een fijn gevoel. Ik glimlach een beetje als ik haar maandverband zie liggen. Hier speelt het zelfde tafereel zich af: zoenen en knuffelen. Een uur, twee uur verstrijken als we van beneden horen dat we naar beneden moeten komen. Nu komt er iets waar ik totaal niet op gerekend had: de MILF vraagt aan mij waarom ik haar telkens sms.

Ik hoor de deur en nu staat haar man er ook bij. Ik vertel eerlijk dat ik maar een keer haar heb ge-sms't en dat zij juist degene was die begon met mij te sms'en. Ze vraagt naar bewijs. Dat heb ik niet want ik verwijder mijn sms'jes altijd. Dan vraag ik haar om bewijs en ze laat het sms'je zien dat ik laats om 12 uur s' nachts stuurde. Ook laat ze de voorafgaande sms'jes lezen. Ik verdedig me en vertel dat het haar schuld was van die eerste sms'jes! Dan hoor ik haar man zeggen: "U kunt wel gaan."
Ik begrijp het: de zwarte Piet was mij toegespeeld. Ze had me erin geluisd. Alleen maar omdat ze mij niet als vriendje wou voor haar dochter. De volgende maandag fiets ik met haar mee naar school en verteld ze me dat het uit is... Een duidelijke reden heeft ze niet. Ik ben gebroken.. En dat allemaal door die vieze klote MILF die in het begin fuckable leek maar aan het eind een sluwe vos bleek te zijn.. Mijn kansen waren verspild. Ik had verloren...
[ Bericht 0% gewijzigd door AdvancedPower op 24-05-2010 13:18:29 ]