Hmm daar kan ik me niet zo aan ergeren denk ik.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:55 schreef Gevalon het volgende:
red dead redemption.
Modnation heeft laadtijden van 45 seconden.
Ga gewoon WOW' en man.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik me niet zo aan ergeren denk ik.
Nja aan de andere kant denk ik dat ik snel uitgekeken zal zijn op Modnation (de singleplayer)
Online multiplayer is ook niet echt tof vind ik, en splitscreen multiplayer is ook niks aangezien we nooit playstation 3 spelen met de maten...
Dan maar RDR
RDR multiplayer stelt ook weinig voor maar de single player isquote:Op maandag 24 mei 2010 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik me niet zo aan ergeren denk ik.
Nja aan de andere kant denk ik dat ik snel uitgekeken zal zijn op Modnation (de singleplayer)
Online multiplayer is ook niet echt tof vind ik, en splitscreen multiplayer is ook niks aangezien we nooit playstation 3 spelen met de maten...
Dan maar RDR
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:14 schreef Gevalon het volgende:
Je ziet wel een paardenlul in RDR wat niet zo prettig is
TS is geen modquote:Op maandag 24 mei 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Geweldig, mods die zulke kuttopics openen waar ze juist voor ingehuurd zijn om ze te sluiten
helaas iemand als jou zal dat nooit lukkenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:54 schreef henrydg het volgende:
Waarom worden sommige topics gelijk dichtgegooid omdat het een debiele klacht is en dit topic niet, omdat het zovty is hé.
Ik wil die privileges ook
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
helaas iemand als jou zal dat nooit lukken
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Ja... ik denk het eigenlijk wel....Ik heb het pas 2 dagen dus ik weet het niet zeker, maar het heeft absoluut die potentie.quote:
Flikker op man, jaloers kreng.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:54 schreef henrydg het volgende:
Waarom worden sommige topics gelijk dichtgegooid omdat het een debiele klacht is en dit topic niet, omdat het zovty is hé.
Privileges moet je verdienen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:54 schreef henrydg het volgende:
Ik ben nu de Demo aan het downloaden voor op de PS3.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Ja... ik denk het eigenlijk wel....Ik heb het pas 2 dagen dus ik weet het niet zeker, maar het heeft absoluut die potentie.
Dan pas? Heb hem al vanaf vrijdag.. Mediamarkt ¤49,-quote:Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop morgen RDR binnen te krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |