jij vieze he-bitchquote:Op maandag 24 mei 2010 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
I knew it! maar ik twijfelde omdat de foto's tegenvielen
Ben je nou dat ene kereltje dat hier ooit langskwam al een keer tegengekomen in de supermarkt?quote:
wie?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef MisterO het volgende:
Ben je nou dat ene kereltje dat hier ooit langskwam al een keer tegengekomen in de supermarkt?
ik ben best blij voor haar dat ze niet hoeft te zitten, maar goed. ze is natuurlijk euh...hoe zeggen jullie dat ook alweer...van het padje af.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Best wel jammer he![]()
Zeg Mike- als je een appartement voor mij in Amsterdam kan regelen, krijg je 100 euro van me:P
Zijn ze allemaal al hier de revue gepasseerd?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef Dosadi het volgende:
[..]
meer dan drie, minder dan elf.
genoeg dus
o ja, what ever happened to baby jane?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef MisterO het volgende:
[quote]Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef Dosadi het volgende:
Weet ik veel, was het Keukenkast dat uit jouw buurt kwam?
Nee welnee, mn ex, die wil je niet tegenkomenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef Dosadi het volgende:
oh die!
die ben ik wel tegengekomen ja, maar niet in de supermarkt.
ik dacht dat je het over je ex had.
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben best blij voor haar dat ze niet hoeft te zitten, maar goed. ze is natuurlijk euh...hoe zeggen jullie dat ook alweer...van het padje af.Ze staat elke dag wel hier in de bladen, dat wel..
![]()
ze moet weer gaan zingen, zoals dat nummer Rumours.
100 euro??euh..ik ben geen makelaar.. ik heb ook maar geluk gehad met dat app. wat ik in juli ga betreden, maar ik wil wel mijn oren en ogen openhouden.
Ben je niet buiten geweest? Van wat ik heb begrepen is het de laatste week toch flink lekker weer geweest daar.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef Dosadi het volgende:
Waarom duurt het zolang tot ik verbrand ben door de zon, en waarom duurt het ook eeuwen tot ik uberhaupt een beetje fatsoenlijk bruin ben!?
wat een slecht nummer.quote:
Jawel, ik wil geen zuid-oost, west ofzo. Rondom het centrum, oost, oud west, pijp, jordaan. En zelfstandig.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een slecht nummer.circa 2001 Britney.
![]()
Maakt niet uit welk stadsdeel? MOet je daar weg (woonboot)?
Deel drie klaar?? Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
btw, nu dat deel 3 al klaar is. Wat staat er nu op de agenda?
Huidtype, heb ik ook. Hoewel verbranden heerlijk snel gaat als ik me niet insmeer. Je kunt in mijn nek precies zien waar ik vergeten ben te smeren gisteren.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef Dosadi het volgende:
Waarom duurt het zolang tot ik verbrand ben door de zon, en waarom duurt het ook eeuwen tot ik uberhaupt een beetje fatsoenlijk bruin ben!?
Ik denk dat het een retorische vraag was van Kugari, dat mag ik hopen tenminstequote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huidtype, heb ik ook. Hoewel verbranden heerlijk snel gaat als ik me niet insmeer. Je kunt in mijn nek precies zien waar ik vergeten ben te smeren gisteren.
Oh jaquote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk dat het een retorische vraag was van Kugari, dat mag ik hopen tenminste![]()
Maar het lijkt me indd klote als je zo snel verbrand
o, dus een container-woning bij het VU is a no-no?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, ik wil geen zuid-oost, west ofzo. Rondom het centrum, oost, oud west, pijp, jordaan. En zelfstandig.
Hee Britney is nooit slecht geweest
Omggg, dat je het raadt! +1 voor je inspirerende opmerkingquote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Dosadi het volgende:
is dat... Rihanna?
Dat dat al weer 5 maanden geleden is zeg...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Ey jIj wil BattlEN? Br1ing it on!!!
Blackout is juist haar allerbeste album, net toen ze door was gedraaidquote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dus een container-woning bij het VU is a no-no?![]()
Nee, Britney is niet slecht. Alleen de laatste 2 albums dan. o.k. smaken verschillen
o fuck, ik dacht dat je klaar was.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deel drie klaar?? Hoe kom je daarbij?
Maar hierna ga ik verder met een fantasy-verhaal dat al een poosje op de plank ligt.
wat voor tent was dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Ey jIj wil BattlEN? Br1ing it on!!!
Van Blackout vond ik alleen Piece of me en Gimme more goed. Gimme more was trouwens geweldig. It's Britney bitch...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Blackout is juist haar allerbeste album, net toen ze door was gedraaid![]()
Nee, geen container, en geen VU, dat is te ver van het centrum.. Hoezo, weet je daar wel wat?
Dat was in het exit cafe, toen ik daar was met Vlarp en Stevequote:
Break the ice, Freakshow, Toy Soldier, Radar, Its been a while, allemaal geniale platenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Van Blackout vond ik alleen Piece of me en Gimme more goed. Gimme more was trouwens geweldig. Its Britney bitch...![]()
Een vriend van me gaat studeren en gaat in zo'n container....![]()
Centrum? Kerel, als er iets vrijkomt..geloof me dan neem ik dat..dan mag jij wel wat ik nu heb. (Oud-Zuid.)
Maar goed, zover is het nog lang niet.
o wat grappig!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat was in het exit cafe, toen ik daar was met Vlarp en Steve
Ze moet weer eens wat uitbrengen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Break the ice, Freakshow, Toy Soldier, Radar, Its been a while, allemaal geniale platen
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deel drie klaar?? Hoe kom je daarbij?
Maar hierna ga ik verder met een fantasy-verhaal dat al een poosje op de plank ligt.
nee, over 1½ uur pas.quote:
Ik vond het geniaalquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze moet weer eens wat uitbrengen.
Hoe vond je concert van Lady Gaga? Vrienden van me waren zeer verrast. Ze vonden het echt geweldig!
Oplettend hoor!quote:
Mond dichtquote:
Helaas, we kunnen niemand jouw kant opsturenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En zijn er nog verse mensen bijgekomen die jullie net zo hard weer hebben weggejaagd?
ja, Ralph and Potsie.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En zijn er nog verse mensen bijgekomen die jullie net zo hard weer hebben weggejaagd?
Je bent zeker nooit naar een Madonna concert geweest.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond het geniaal![]()
gaafste concert waar ik naartoe ben geweest.
quote:
Spice Girlsquote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bent zeker nooit naar een Madonna concert geweest.
Daar ben ik iets te oud voor.quote:
Jaquote:Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor.Alhoewel ik het laatste album van ze heb. (waar 'Holler' opstaat) was meer R&B getint.
Ben jij naar die reunie concert geweest?
en tussendoor natuurlijk even als overgang iets over een goochelaarquote:
Ze gaan sowieso toch eerst bij jou langs?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas, we kunnen niemand jouw kant opsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |