quote:
Ow jammer, dan hoef ik je dus niet meer te beademen?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:08 schreef Deceit het volgende:
ik leef weer
O ik dacht dat spoelen van Dirk afkwamquote:Op maandag 24 mei 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt me onbewust beinvloed in mijn woordkeus is Dubbel LevenVraag maar aan Ang3l.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow jammer, dan hoef ik je dus niet meer te beademen?
Het is alweer 5 dagen geleden ja!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
als je maar een reden hebt om te bekken.![]()
btw
Mike is toch steeds degene die het erover had?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik dacht dat spoelen van Dirk afkwam
As did Dirk, judging by his twittercomment.
o, het woord is dus 'spoelen'quote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik dacht dat spoelen van Dirk afkwam
As did Dirk, judging by his twittercomment.
ja dat kan niet!quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow jammer, dan hoef ik je dus niet meer te beademen?
Ik heb geen vriend, ik ben aan het 'daten'. Zuchtquote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat kan niet!![]()
woont je vriend niet in de buurt?
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mike is toch steeds degene die het erover had?Maar laat Dirk maar in de waan, hij zal ongetwijfeld hebben bijgedragen, hehe.
ach jezus, eenzame datende leven??quote:Op maandag 24 mei 2010 20:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend, ik ben aan het 'daten'. Zucht![]()
Ik denk dat ik een eenzame datende leven zal houden
Gaat goed, morgen weer een shot. Ik zag een filmpje van iemand die het subcutaneous doet (in het buikvet), daar ga ik het eens over hebben als ik weer bij de endo zit. Morgen ook afspraak met de chirurg, ben benieuwd...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe gaat het verder? Heb je blog ff snel doorgenomen. Love the accent.Ik ga van de week er even goed voor zitten. Ik heb het erg druk gehad.
Weten de schoonouders het all?
Ik ben ook gecompliceerd, dat klopt, en ik wil teveel. En dan ook nog tegelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach jezus, eenzame datende leven??![]()
jongen, je bent nog erg jong. Het lijkt wel of je het wilt forceren.![]()
good things come to those who wait o nee, die vlieger gaat ook niet altijd op.
O, spannend!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef wonderer het volgende:
[quote]
Gaat goed, morgen weer een shot. Ik zag een filmpje van iemand die het subcutaneous doet (in het buikvet), daar ga ik het eens over hebben als ik weer bij de endo zit. Morgen ook afspraak met de chirurg, ben benieuwd...
Je zou hetzelfde moeten doen wat die jongen had gedaan na het lezen van je boek. Alhoewel dit van een iets ander kaliber is.quote:Schoonouders, nopeWel kut want ik wil nu wel eens mijn naam op facebook veranderen en ik vind het lullig om het nu te doen zonder dat ze het weten enzo...
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben ook gecompliceerd, dat klopt, en ik wil teveel. En dan ook nog tegelijk.
Nee, ik heb geen idee wat ik allemaal wil.
Kortom: gewoon positief zijn en genieten van het moment, maar soms denk ik echt: pfff, wat een hectiek toch allemaal
Nee, echt nietquote:Op maandag 24 mei 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
das waar! geniet van het moment!![]()
Hectiek? Ben jij zo iemand die elk weekend moet 'scoren'?
Kweenie. Denk het wel, al was het maar aan mijn jas, heheh.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, spannend!Xal ik je nog wel herkennen in October?
![]()
[..]
Je zou hetzelfde moeten doen wat die jongen had gedaan na het lezen van je boek. Alhoewel dit van een iets ander kaliber is.
Nee hoor, als de tijd rijp is. moet je mij horen, ik die advies geef..terwijl ik de pussy ben.![]()
haha o.k. hoe bedoel je mysterieus? hij laat je nog in het ongewisse? Als dit nog heel pril is, zou ik niet meteen over relaties and shit beginnen. Dat wilt nog weleens mensen afschrikken.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, echt nietIk doe nauwelijks aan one night stands, omdat ik bijna altijd wel met iemand aan het daten ben, waar ik helemaal gek op ben. Is nu ook weer zo. Maja, hij doet mysterieus!
o fuck ja, je hebt helemaal gelijk. Je kan het wel forceren, maar hij moet er klaar voor zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Denk het wel, al was het maar aan mijn jas, heheh.
En ja, als het MIJN ouders waren, had ik het allang gedaan. Maar ik wil Brad ook de kans geven om er deel aan te hebben, weet je wel. It's his call.
Nee, we doen het rustig aan, we vinden elkaar wel leuk enzo, dus ik blijf positiefquote:Op maandag 24 mei 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha o.k. hoe bedoel je mysterieus? hij laat je nog in het ongewisse? Als dit nog heel pril is, zou ik niet meteen over relaties and shit beginnen. Dat wilt nog weleens mensen afschrikken.
Wat een gedoe, zeg. Ben blij dat ik dat nooit heb mee hoeven maken, heheh.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, we doen het rustig aan, we vinden elkaar wel leuk enzo, dus ik blijf positief
die met die bril geeft bijna licht.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:13 schreef Dosadi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een gedoe, zeg. Ben blij dat ik dat nooit heb mee hoeven maken, heheh.
Snap ik. Maar het heeft ook iets verslavends hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een gedoe, zeg. Ben blij dat ik dat nooit heb mee hoeven maken, heheh.
Die met die bril heeft wel een fokking mooie lichaamsbouw, goede botstructuur en mooi gevormd spierweefsel.quote:
Dat ziet er ook netjes uit!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef MisterO het volgende:
Dosadi, MisterO is meer fan van zulke kerels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Die met die bril heeft wel een fokking mooie lichaamsbouw, goede botstructuur en mooi gevormd spierweefsel.
Dat kanquote:Op maandag 24 mei 2010 21:31 schreef Dosadi het volgende:
Dosadi vind dat MisterO een te gladde smaak heeft.
Dosadi haalt ze uit Brazillie en Frankrijk vandaag.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kanik heb het niet zo met dat Oosterse look.
Oosters? je bedoelt zeker Arabisch...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kanik heb het niet zo met dat Oosterse look.
Doasdi, wie is Dosadi eigenlijk?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:37 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dosadi haalt ze uit Brazillie en Frankrijk vandaag.
Dosadi gaat niet voor all-american.
Dosdai geeft je die ene in zijn vorige post, omdat Dosadi andere mensen zijn sloppy seconds gunt.
Vroeg ik me eigenlijk ook net af.quote:
Dosadi is het zat om in de derde persoon enkelvoud te praten, want Dosadi is de Hulk niet.quote:
Jezus, hoeveel klonen heb je?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dosadi is het zat om in de derde persoon enkelvoud te praten, want Dosadi is de Hulk niet.
Het is ik Kugari-Ken! PhalanX!
I knew it! maar ik twijfelde omdat de foto's tegenvielenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dosadi is het zat om in de derde persoon enkelvoud te praten, want Dosadi is de Hulk niet.
Dat dacht ik al jaquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
btw, nu dat deel 3 al klaar is. Wat staat er nu op de agenda?quote:
Best wel jammer hequote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik las net dat Lindsay niet hoeft te zitten.bitch heeft echt gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |