quote:Op maandag 24 mei 2010 03:29 schreef kristyle het volgende:
Oude topics verwijderen is hetzelfde als je babyfoto's weggooien.
Iddquote:Op maandag 24 mei 2010 03:28 schreef Atraps het volgende:
Neen, daar wonen veel christenen.
Maar goed, in Zwolle stikt 't van die honden.
Mooi antwoord.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:31 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Idd![]()
wel leuk zon gelovige chick overhalen om ermee te batsen en ineens wil ze vaker batsen omdat heerlijke gevoel
als ik nu naar buiten loop en hard schreeuw krijg ik meteen opdonder van god zal je straffenquote:
Dus je kan niet met google omgaan en je kunt niet lezen. En verder kom je ook gewoon een beetje simpel over.quote:Op maandag 24 mei 2010 08:25 schreef wijsneus het volgende:
Klacht oude topics irriteren mij zodra je erop reageert krijg je een boze reactie van dude dit topic is al 2 jaar stil start een nieuwe.
Geopend door je eigen buren.quote:Op maandag 24 mei 2010 08:25 schreef wijsneus het volgende:
Het is vaak zo dat, als je een keer een vraag hebt over bijvoorbeeld een conflict met de buren en een beet je rondgoogled, dat er een Fok! WGR topic van een jaar oud verschijnt.
Dit dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 08:25 schreef wijsneus het volgende:
Waarom zou je dat willen verwijderen? Ik weet zeker dat er mensen zijn voor wie sommige inhoud zeer nuttig kan zijn. Het is vaak zo dat, als je een keer een vraag hebt over bijvoorbeeld een conflict met de buren en een beet je rondgoogled, dat er een Fok! WGR topic van een jaar oud verschijnt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 08:25 schreef wijsneus het volgende:
Waarom zou je dat willen verwijderen? Ik weet zeker dat er mensen zijn voor wie sommige inhoud zeer nuttig kan zijn. Het is vaak zo dat, als je een keer een vraag hebt over bijvoorbeeld een conflict met de buren en een beet je rondgoogled, dat er een Fok! WGR topic van een jaar oud verschijnt.
QFTquote:Op maandag 24 mei 2010 08:25 schreef wijsneus het volgende:
Vergeet de kankerkachelreeks niet. Die lees ik graag door.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:26 schreef Danny het volgende:
Er zijn mensen die elkaar op FOK! hebben ontmoet, hun zwangerschapsverhalen en ander lief en leed hebben gedeeld. Dat kun je niet zomaar weggooien. En dat willen we ook niet. Vandaar.
Mijn liefdesverhalen topics.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:26 schreef Danny het volgende:
Er zijn mensen die elkaar op FOK! hebben ontmoet, hun zwangerschapsverhalen en ander lief en leed hebben gedeeld. Dat kun je niet zomaar weggooien. En dat willen we ook niet. Vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |