Ja vorig jaar moest ik dit ook doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
had je dat niet vorig jaar ook eens, en toen had je n lekke band?
Beide dingen heb ik nu niet in huisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef Rituals het volgende:
Smeer jezelf in met yoghurt of karnemelk SLP! Dat schijnt te helpen en staat ook nog eens erg sexy.
Ik heb dit weekend gehoord dat alles met Vitamine E erin kan werken als aftersun, dus ook pindakaas met extra vitaminen! Misschien heb je dat in huisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Beide dingen heb ik nu niet in huisMaar ik zal het onthouden, voor als ik ooit nog een keer zo verbrand ben
Ik had ooit 4,5 krat brand, en 4 Grolsch, maar Grolsch was overduidelijk de favoriet op mijn feestje, dus dat is allemaal op, en 1 krat brand is opgegaan, maar nu zit ik met de restquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie heeft dat andere halve kratje leeggedronken? Swine?
Keiharde sex oke, maar je moet wel vanavond al naar huis hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
brand toch?
alleen als we dan keiharde sex hebben vannacht, en ik morgen pas naar huis ga
Grolsch? Dat is toch bier voor achterhoekers?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had ooit 4,5 krat brand, en 4 Grolsch, maar Grolsch was overduidelijk de favoriet op mijn feestje, dus dat is allemaal op, en 1 krat brand is opgegaan, maar nu zit ik met de rest![]()
Heb vandaag maar wel weer een kratje Grolsch in de bonus gehaald, dat lust ik tenminste
[..]
Keiharde sex oke, maar je moet wel vanavond al naar huis hoor
daar komt ze ook vandaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Grolsch? Dat is toch bier voor achterhoekers?
Alleen in het rare oosten doen ze met Grolsch proosten. In Brabant drinken ze dan nog liever gist zelf.quote:
Ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie heeft dat andere halve kratje leeggedronken? Swine?
Waarom ben je zielig?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben onschuldigZit heel zielig alleen op de bank series te kijken en ga zo al vroeg naar bedje toe
En Swarm batst Rituals en Merel als een echte kerel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben onschuldigZit heel zielig alleen op de bank series te kijken en ga zo al vroeg naar bedje toe
Das hetzelfde voor Nijmegenaren, druifjeduifjewuifjequote:
Ik weet toch ook het verschil tussen Arnhem en Nijmegen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das hetzelfde voor Nijmegenaren, druifjeduifjewuifje
heb je gezien hoe die dr uit zietquote:
Dat mag ik wel hopen ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik weet toch ook het verschil tussen Arnhem en Nijmegen?
Als dat het enige is....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je gezien hoe die dr uit ziet? n kreeft is er niets bij
Dacht ik ook bij de pubquiz! Welke kant hoort nu boven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je gezien hoe die dr uit ziet? n kreeft is er niets bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Mikkie komt niet! Die moet de huur nog betalen en die weet hoe jij een rekening deelt!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja nu naar samson komen pannekoek, die afleveringen doe je maar n andere keer
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie komt niet! Die moet de huur nog betalen en die weet hoe jij een rekening deelt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |