Whehehe, wat een redenatie, dit noemen we een soort van drogreden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Frostflame het volgende:
[..]
Buiten het feit dan oraal naar anaal geografisch langer is dan vaginaal naar oraal snap je blijkbaar ook niet wat ik bedoel te zeggen.
De stap van vaginale seks met als doel voortplanting naar orale seks voor de lekker lijkt me groter dan de stap van orale seks naar anale seks, vooral omdat dit voor beide partijen erg lekker kan zijn.
Waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, wat een redenatie, dit noemen we een soort van drogreden.
Als het niet uitmaakt, had een man ook een vagina gehad. Simpel zat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind het zo grappig dat wij wel alles moeten onderbouwen (en die zogenaamde 'drogreden' was een onderbouwing), terwijl jullie gewoon mogen roepen dat het niet normaal is en vies is. Nee dat is lekker onderbouwd wil je zeggen
Zoals Erodome al zo mooi zei, dat jullie het niet doen, prima, moet iedereen zelf weten. Maar ga dan niet voor anderen bepalen dat iets vies is. Net zozeer als dat jullie kunnen bepalen dat jullie het niet doen en het vies vinden, kunnen een boel andere mensen bepalen dat ze het wel fijn vinden.
Dit is een eindeloze discussie die nooit iemand zal winnen en dat zou je ook niet moeten. Gewoon respecteren dat niet iedereen hier hetzelfde over denkt en elkaar vooral niet lopen afzeiken om zijn of haar voorkeur op dit gebied.
Huh? Als het niet uitmaakt had een man een vagina gehad?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt, had een man ook een vagina gehad. Simpel zat.
Maar dan nog, iedereen moet doen wat ie lekker wil. Er zijn ook mensen die het lekker vinden om stront te eten, van mij mogen ze.
Ook heteromannen doen wel eens aan anale seks hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt, had een man ook een vagina gehad. Simpel zat.
Maar dan nog, iedereen moet doen wat ie lekker wil. Er zijn ook mensen die het lekker vinden om stront te eten, van mij mogen ze.
Mannen geven, vrouwen nemen, altjd zo geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Huh? Als het niet uitmaakt had een man een vagina gehad?
Wat heeft die vagina ermee te maken dat sommige mensen anale seks fijn vinden?![]()
Maar goed, verder helemaal met je eens, iedereen moet doen wat hij of zij zelf prettig vindt.
Als je zo redeneert mag je alleen seks hebben met als doel je voor te planten, want "zo is het toch bedoelt"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mannen geven, vrouwen nemen, altjd zo geweest.Die vouwen ook altijd he,
![]()
Als het allemaal niets uitmaakt waar je hem insteekt, hadden mannen ook gehad. De enige overeenkomst is dat zowel man als vrouw eruit poepen (de anus).
Er zijn natuurlijk ook mannen die andere mannen willen geven, wat zou dat toch zijn? Gelukkig ben ik geen man en hoef me daar natuurlijk dan ook niet druk om te maken. Bij de dieren schijnt het zo te zijn dat het een soort geldingsdrang, het nemen van de persoon die normaal neemt. Redelijke theorie toch? We worden allemaal met een 'defectje' geboren, in ieder geval met een vrije wil, dus kunnen we doen wat we willen.![]()
Yep, ze doen maar, als ze maan van kinderen afblijven, en oh, ook van dieren, vooral kleine.
Tsja, heteromannen, bedoel je daarmee mannen die het in een strak gaatje willen stoppen? Dat snap ik wel hoor. Als je het alleen van de kont zou moeten hebben, tsja. Overigens als een man zou moeten kiezen vagina of kont, denk ik wel te weten wat hij kiest (een hetero dan).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook heteromannen doen wel eens aan anale seks hoor.
Mijn ding is het niet, anale seks, maar ik kan wel begrijpen dat anderen het wel fijn vinden en waarom zou daar dan ook maar iets fouts of verkeerd in zijn?
En dat mensen stront eten fijn vinden moeten ze inderdaad ook zelf weten, hoewel dat er toch wel een heel stuk minder zijn dan de mensen die aan anale seks doen.
Aangezien bijna 50% van de Nederlandse vrouwen aan anale seks doet.
Dus vraag me af waarom iets wat zo veel mensen doen zo afgekeurd wordt.
http://www.sanoma-adverte(...)ikel.php?news_id=524
Nee hoor, dat hoeft niet. Het zijn wel de apparaten om sex mee te hebben, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als je zo redeneert mag je alleen seks hebben met als doel je voor te planten, want "zo is het toch bedoelt"
Echter ben jij geen hetero man dus heb je geen idee wat een hetero man zou kiezen. Er zullen er veel zijn die hard roepen dat ze geen homo zijn maar er zijn er meer dan je denkt die wel degelijk een voorkeur geven aan anale seks.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, heteromannen, bedoel je daarmee mannen die het in een strak gaatje willen stoppen? Dat snap ik wel hoor. Als je het alleen van de kont zou moeten hebben, tsja. Overigens als een man zou moeten kiezen vagina of kont, denk ik wel te weten wat hij kiest (een hetero dan).
Precies de reden dat ik nooit iets zou kunnen hebben met een bi-man. Psychologisch voelt dat voor mij niet prettig. Ik gun iedereen zijn of haar pleziertjes hoor, maar zo denk ik er nou eenmaal over, misschien verandert het wel als ik ouder ben, I don't know.
Nee, ik bedoel dat er ook mannen zijn die hetero zijn en graag een vinger of een seksspeeltje in hun anus krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, heteromannen, bedoel je daarmee mannen die het in een strak gaatje willen stoppen? Dat snap ik wel hoor. Als je het alleen van de kont zou moeten hebben, tsja. Overigens als een man zou moeten kiezen vagina of kont, denk ik wel te weten wat hij kiest (een hetero dan).
Precies de reden dat ik nooit iets zou kunnen hebben met een bi-man. Psychologisch voelt dat voor mij niet prettig. Ik gun iedereen zijn of haar pleziertjes hoor, maar zo denk ik er nou eenmaal over, misschien verandert het wel als ik ouder ben, I don't know.
quote:
Alweer een drogreden. Zo kun je alles goedpraten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Echter ben jij geen hetero man dus heb je geen idee wat een hetero man zou kiezen. Er zullen er veel zijn die hard roepen dat ze geen homo zijn maar er zijn er meer dan je denkt die wel degelijk een voorkeur geven aan anale seks.
Trouwens zijn er ook nog veel mensen die hard roepen dat ze het vies vinden omdat ze zich schamen terwijl ze het stiekem eigenlijk wel lekker vinden.
Welke vrouwen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er ook mannen zijn die hetero zijn en graag een vinger of een seksspeeltje in hun anus krijgen.
Maar hoe verklaar je dan dat 50% van de vrouwen graag anale seks heeft, zijn die allemaal "defect" in jouw ogen?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke vrouwen?
En doen ze het voor het manneke omdat ze hem een strak sterretje gunnen (anders gaat hij toch naar de hoeren) of doen ze dat. Of zouden ze een vinger in het poepke al voldoende vinden. Al met al, blijft het een smerige gewoonte als je mij dat vraagt.
ik snap je niet .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke vrouwen?
En doen ze het voor het manneke omdat ze hem een strak sterretje gunnen (anders gaat hij toch naar de hoeren) of doen ze dat. Of zouden ze een vinger in het poepke al voldoende vinden. Al met al, blijft het een smerige gewoonte als je mij dat vraagt.
Dat zijn aannames van jou. Ik heb het nou eenmaal niet zo op anaalridders. Maar het lijkt wel alsof het MOET van jou. Ik vind het gewoon een vieze gewoonte.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Over drogredenaties gesproken.
Je kan het gewoon niet hebben dat jij een slechte ervaring hebt gehad met anale seks en dat andere vrouwen er wel van kunnen genieten.
Enne, een vinger in de anus is ook anale seks hoor...
dat mag je ook wel ,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zijn aannames van jou. Ik heb het nou eenmaal niet zo op anaalridders. Maar het lijkt wel alsof het MOET van jou. Ik vind het gewoon een vieze gewoonte.
Ik vind het vies omdat het een poepkanaal is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat mag je ook wel ,
maar het is geen vieze gewoonte.
het is een gewoonte waar jij je niet in kan vinden.
dat mag en kan. maar dat maakt het nog niet vies
vrijen als de dame ongesteld is vind je dus ook vies, gokjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het vies omdat het een poepkanaal is.
Dat is het ook. Een heleboel mannen en vrouwen vinden het ook vies en doen het dan ook nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vrijen als de dame ongesteld is vind je dus ook vies, gokje
Je moet van mij niks, ik ben er ook niet van, maar begrijp gewoon niet waarom je het zo afschuwelijk vind dat andere het wel doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zijn aannames van jou. Ik heb het nou eenmaal niet zo op anaalridders. Maar het lijkt wel alsof het MOET van jou. Ik vind het gewoon een vieze gewoonte.
Anderen moeten doen wat ze niet laten kunnen, ik vind het smerig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet van mij niks, ik ben er ook niet van, maar begrijp gewoon niet waarom je het zo afschuwelijk vind dat andere het wel doen.
Eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anderen moeten doen wat ze niet laten kunnen, ik vind het smerig.
En met seks krijg je urine in je vagina.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het vies omdat het een poepkanaal is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |