met Cyber?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo maffen, ik moet morgen ook werken en daarna uit eten met een vriend is net besloten
hahha ja ik snap je; alsof je het zo op het water ziet drijven, maar dan zonder waterquote:Op zondag 23 mei 2010 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet morgen werken hoor
Ben overigens dol op haring, maar die foto van P....Daar ziet het er echt uit als dode vis
Uhuhquote:Op zondag 23 mei 2010 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet morgen werken hoor
Ben overigens dol op haring, maar die foto van P....Daar ziet het er echt uit als dode vis
ooh interessant! loopt dat altijd goed af?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En FF, Spooks is een BBC-serie over de engelse geheime dienst, MI5 om precies te zijn. Anti-terrorisme en anti-spionage.
Studiequote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
gezellig zijn jullie![]()
morgen toch vrij kinders?
Mja hij smste morgen samen eten? Ik moet eerst werken dus vroeg bij jou of in de stad. Maar hij heeft niks in huis en de ah is daar niet open, dus uit eten (op zich lekker maar ik wilde een beetje zuinig doen eigenlijk)quote:
hmm je kunt toch eerlijk zeggen dat je een beetje moet opletten? morgen zijn trouwens toch alle winkels weer open?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja hij smste morgen samen eten? Ik moet eerst werken dus vroeg bij jou of in de stad. Maar hij heeft niks in huis en de ah is daar niet open, dus uit eten (op zich lekker maar ik wilde een beetje zuinig doen eigenlijk)
Daarmee heb je alles al verklaardquote:Op zondag 23 mei 2010 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie heeft volgens u het debat gewonnen?
Aantal stemmen : 10524
Jan Peter Balkenende : 10%
Mark Rutte : 32%
Job Cohen : 16%
Geert Wilders : 42%
Nu dubbel zoveel stemmen, en nog steeds zelfde stand.. PVV moet toch hoog eindigen denk? ik volg Telegraaf nieuws en merk dat 99 van de 100 reacties altijd over de PVV gaat, in positieve zin
wat?quote:
nee hoor tis morgen 2e pinksterdag en de binnenstad hier is ook dicht. En ik heb gezegd dat het dan niet al te duur hoeft dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm je kunt toch eerlijk zeggen dat je een beetje moet opletten? morgen zijn trouwens toch alle winkels weer open?
Klinkt goed, Dudequote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Duderella het volgende:
Hallo luitjes!![]()
Lekker gehapt bij ons eetcafeetje De Grote Frederik.![]()
Nu wat Joni Mitchell en een glas wijn. Fijn.
Steer, wat grappig dat die hobbie zo aan je trekt. Ik vind het heel bijzonder. Ken niemand die zo van parfums houdt!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Grr, kon niet uitslapen, ben m'n wishlist voor geuren aan het bijwerken (waar ik momenteel geen geld voor heb)![]()
Raar eigenlijk: 1x niet uit eten en je hebt bijna een halve fles bij elkaar gespaard waar je 2 jaar mee doetMaar ik hou ook van uit eten.
![]()
Morgen maar even geconcentreerd poen verdienen.
Ik zou de lamsschenkel besteld hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Duderella het volgende:
Hallo luitjes!![]()
Lekker gehapt bij ons eetcafeetje De Grote Frederik.![]()
Nu wat Joni Mitchell en een glas wijn. Fijn.
Valt nog wel meequote:Op maandag 24 mei 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Steer, wat grappig dat die hobbie zo aan je trekt. Ik vind het heel bijzonder. Ken niemand die zo van parfums houdt!
Arty had de lam!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou de lamsschenkel besteld hebben.
Best redelijke prijzen nog, die tent.
Ik keek in de spiegel vandaag na het zwemmen en bedacht me dat mijn armen en schouders er al bijna even goed uitzien als die van Artyquote:Op maandag 24 mei 2010 00:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Arty had de lam!
Ja joh, hashe schappelijk en nog kakelvers en goed ook daar. Fijn om in de buurt te hebben.
Ik herken dat wel. Ik heb dat ook met hobbies. Nou ja, ik heb er maar één en dat is True Crime. Ik bezit een griezelkast vol bijzondere boeken, tot en met FBI-opleidingsmateriaal aan toe. Wat een geld daar niet in zit, echt een kapitaal.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, dude, ligt het een beetje in m'n karakter om alles of niets te doen bij interesses en hobbies. Als ik iets leuk vind, dan vind ik het héél leuk. Ik kan niks half doen...
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik keek in de spiegel vandaag na het zwemmen en bedacht me dat mijn armen en schouders er al bijna even goed uitzien als die van Arty
Nog ff doorzwemmen
Dat laatste klopt. Ik was even vergeten dat jij ook in mijn hyvesleven leeft.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij post hier toch wel es.
En hij staat op je hyves.
gaaf die interesse in true crimequote:Op maandag 24 mei 2010 00:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Ik heb dat ook met hobbies. Nou ja, ik heb er maar één en dat is True Crime. Ik bezit een griezelkast vol bijzondere boeken, tot en met FBI-opleidingsmateriaal aan toe. Wat een geld daar niet in zit, echt een kapitaal.![]()
Niemand snapt al wat ik daar mee heb, laat staan dat iemand snapt wat jij met parfums hebt - zou ik denken. maar kennelijk is daar ook gewoon een clubje mensen voor, leuk!
O dat kan ik wel eens doen! Volgens mij heb ik er nooit een kiek van gemaakt. En ik heb zo'n prachtcollectie. Allemaal VS-materiaal. Veel forensische pathologie en dat soort dingen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gaaf die interesse in true crimemaak eens een foto van je verzameling
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik werk. Ook elke dag een ontdekkingstocht. Bel me even als je de handleiding van jouw stereo vindt.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:27 schreef Duderella het volgende:
Maar hoe de stereo hier thuis werkt, is elke dag weer een ontdekkingstocht. Een mens zit raar in elkaar.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat kan ik wel eens doen! Volgens mij heb ik er nooit een kiek van gemaakt. En ik heb zo'n prachtcollectie. Allemaal VS-materiaal. Veel forensische pathologie en dat soort dingen.
Ik weet precies hoe ik een mens moet opensnijden en hoe ik kan concluderen of de kogel van links of rechts kwam (het kaliber kan ik dan óók nog vaststellen).
Maar hoe de stereo hier thuis werkt, is elke dag weer een ontdekkingstocht. Een mens zit raar in elkaar.![]()
Slaap wel MM. En een rustige dag gewenst morgen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]maar true crime is erg leuk en interessant inderdaad
ik ga maar eens slapen, hopelijk is het morgen ook lekker weer, geen zin in topdrukte op t werk
![]()
alvast welterusten
Ik had de ossenhaasspies genomen denk ikquote:Op maandag 24 mei 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou de lamsschenkel besteld hebben.
Best redelijke prijzen nog, die tent.
Niks neukbaars aangetroffen?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:50 schreef Laydina het volgende:
Zow weer terug van het International Jazz Festival. Viel een beetje tegen, gister was leuker.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik werk. Ook elke dag een ontdekkingstocht. Bel me even als je de handleiding van jouw stereo vindt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik werk. Ook elke dag een ontdekkingstocht. Bel me even als je de handleiding van jouw stereo vindt.
Die is ook zeer smakelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had de ossenhaasspies genomen denk ik
leuker wat betreft aanbod? Of sfeer, publiek?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:50 schreef Laydina het volgende:
Zow weer terug van het International Jazz Festival. Viel een beetje tegen, gister was leuker.
Qua aanbod. Gister was het minder jazzy en iets dansbaarder. Het leek wel iets drukker vandaag, maar qua sfeer weinig anders.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
leuker wat betreft aanbod? Of sfeer, publiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |