Nee, we delen hem.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pak je otis nou van me af? Of van wie is die pic?
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]haha wat een kankermooi handschriftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
wat?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
Niemand geeft me complimentjes over mijn handschrift.
Ik ga toch niet naar die foto kijken als er geen tieten op staanquote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
klopt.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Otis kan 2 chicks never nooit aan. Dat gaat niet werken.
Oke dan houd ik het op Reetveter.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Otis kan 2 chicks never nooit aan. Dat gaat niet werken.
Nee, ik heb genoeg aan Reetveter denk ik zo. Twee voor mij alleen gaat te fur.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, je mocht Otis ook wel van me houden.
Och, hun tellen allebei maar voor een halvequote:Op maandag 24 mei 2010 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg aan Reetveter denk ik zo. Twee voor mij alleen gaat te fur.
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Och, hun tellen allebei maar voor een halve.
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
Wederom is met een 'r' ipv een 'b' en ben is zonder 't'.quote:
Whatever, met deze puberale opmerking ga ik nadat ik uitgelachen ben lekker pitten.quote:
Gedeletequote:Op maandag 24 mei 2010 01:37 schreef Skylark. het volgende:
Nieuwe apocalyps net op tijd afgewend door FOK!-users.
Maar Daft Punk speelt toch bij jou thuis? Als ie daar doorheen kan slapen!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:56 schreef ynuhh het volgende:
Ik kan geen youtube dingen aanklikken, mijn vriend slaapt nog.
Wat moet ik hier op antwoorden.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:57 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Maar Daft Punk speelt toch bij jou thuis? Als ie daar doorheen kan slapen!
Leuke stad. Een vriendin van mij woont daar op kamers.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:58 schreef Banzaiaap het volgende:
Boh, dr is zo Motor Elfstedentocht in Leeuwarden en dr reden rond 8 uur al non-stop motoren langs, over de snelweg.
Tis best een leuke stad ja, tenzij je er langer dan 3 jaar woont.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuke stad. Een vriendin van mij woont daar op kamers.
Ik ken eigenlijk alleen de Doelensteeg(?) en de Noa qua uitgaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:04 schreef Banzaiaap het volgende:
Echt zo'n ons-kent-ons gevoel daar in de kroeg. Je kan niet even gek doen of heel Leeuwarden weet ervan.
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de Doelensteeg(?) en de Noa qua uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |