Klinkt als een serieuze talentenjacht die draait om enkel de stem. Dit lijkt mij wel wat, geen ellende lange voorrondes maar gewoon goede zang kwaliteit. En sowieso:quote:Martijn Krabbé presenteert talentenjacht The Voice
RTL 4 komt vanaf september met twee nieuwe talentenjachten: Holland’s Got Talent (met Robert ten Brink en Patricia Paay) en The Voice. Dat laatstgenoemde programma is een nieuw Amerikaans format dat door Martijn Krabbé wordt gepresenteerd, zo heeft hij bekendgemaakt in Life4You. Eerder is al bekend geworden dat ook Gordon, Marco Borsato en John Ewbank hun medewerking verlenen aan The Voice. Volgens Krabbé wordt The Voice een andere talentenjacht dan Idols, X Factor en Holland’s Got Talent.
“Het enige dat ik er eigenlijk over kan zeggen is dat de kandidaten veel meer te zeggen hebben over hoe ze door het programma heen gaan. Welke liedjes zing ik, welke coach kies ik? Ja, je mag zelf bepalen wat er bij je hoort. Dat is één van de leuke dingen van The Voice”, vertelt Martijn aan Carlo en Irene.
Bij The Voice komen er geen grote auditierondes waar duizenden kandidaten zich op kunnen inschrijven. “Het is vooral een zoektocht naar mensen die al langer bezig zijn. Ze zitten in bandjes, op de popacademie of het conservatorium. Vanaf september is het te zien.”
Klinkt als een leuk programma! Eindelijk iets dat weer pur sang draait om vocale kwaliteiten en niet andere facetten van popsterren, zoals presentatie, danspasjes, charisma en uiterlijk. Ik ben erg benieuwd!
Bron: http://zappen.blog.nl/rtl(...)entenjacht-the-voice
Er bestaat een dansshow voor dikke mensen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef Pixie. het volgende:
Zometeen krijgen we So you think you can dance alleen voor dikke mensen die goed kunnen dansen
ughquote:Op zondag 23 mei 2010 23:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Er bestaat een dansshow voor dikke mensen.![]()
http://zappen.blog.nl/hot(...)s-off-naar-nederland
Een soort Soundmix show van Hennie Huisman..Waar onder ander Marco Borsato imiteerde als die Italiaanse zanger ..Gerard Joling als Don Mc Clean.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:42 schreef RaymanNL het volgende:
Klinkt als een serieuze talentenjacht die draait om enkel de stem. Dit lijkt mij wel wat, geen ellende lange voorrondes maar gewoon goede zang kwaliteit. En sowieso:Martijn
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef NBT het volgende:
Ik zit erover na te denken om mezelf op te geven.... Durf het alleen niet goed definitief te doen!
Ik zou het misschien ook wel willen proberen. Als ik jou was zou ik me in ieder geval opgeven. Daadwerkelijk naar de audities gaan is een 2e en kan je altijd later nog zien!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef NBT het volgende:
Ik zit erover na te denken om mezelf op te geven.... Durf het alleen niet goed definitief te doen!
Doen doen doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef NBT het volgende:
maar misschien zien jullie me dan! Dan durf ik hier nooit meer te komen joh!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:55 schreef NBT het volgende:
[..]
maar misschien zien jullie me dan! Dan durf ik hier nooit meer te komen joh!
Daar word ik niet afgezeken door een Jury!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet dat je vanochtend nog een filmpje hebt gepost waar je op te zien bent he?
lekker weer danquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef iBenny het volgende:
Het is wel jammer dat het recht tegenover Popstars zal worden geprogrammeerd
Beiden op een vrijdag?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef iBenny het volgende:
Het is wel jammer dat het recht tegenover Popstars zal worden geprogrammeerd
Mja, of we moeten naar aanleiding van de audities een keus gaan maken wat te volgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden op een vrijdag?
Dat word dus opnemen 1 van de 2
Ik ben een echte TAL-er en ga beiden kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja, of we moeten naar aanleiding van de audities een keus gaan maken wat te volgen
Dat is natuurlijk de die-hard optie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een echte TAL-er en ga beiden kijken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden op een vrijdag?
Dat word dus opnemen 1 van de 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |