Die man is hopeloosquote:
Ik ga er vanuit, vooral voor mijn gemoedsrust, dat ze ons niet meer kont vinden en ergens anders een goed thuis haeft gevondenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je wilt zo graag weten wat er is gebeurd.
Ga je foto's voor ons maken als je kleintjes er zijn?
Pietje, ik durf het niet te vragen, maar........quote:Op zondag 23 mei 2010 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
nieus?
Doe maar niet, Teun is op het moment verminderd toerekeningsvatbaarquote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien wat meer posts van Teun uitprinten, zodat ze ook weet wie het zegt
Alhoewel
Verminderdquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar niet, Teun is op het moment verminderd toerekeningsvatbaar
ok ok, omdat je zo walchelijk lief bentquote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje, ik durf het niet te vragen, maar........
Jawelquote:
Mooi.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit, vooral voor mijn gemoedsrust, dat ze ons niet meer kont vinden en ergens anders een goed thuis haeft gevonden![]()
En natuurlijk komen er foto's, tot iedereen er hier gek van wordt
quote:
Ik geloof dat ie dat zelfs al voorafgaand zei....het enge is dat wilders wel het best er uit kwam.....quote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi.
En natuurlijk vond Pastors Wilders de winnaar van het debat.
Hij is sowieso altijd een gevaar voor zijn omgeving, ik denk juist dat zijn omgeving het nu een stuk rustiger heeftquote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun is eigenlijk helemaal de weg kwijt![]()
Wat denk jij, moeten we de crisisdienst bellen of is hij geen gevaar voor zichzelf en zijn omgeving?
Dan gaan we de crisisdienst niet bellenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is sowieso altijd een gevaar voor zijn omgeving, ik denk juist dat zijn omgeving het nu een stuk rustiger heeft
Ja, maar alleen omdat grote bekken werden getolereerd door de discussieleider.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie dat zelfs al voorafgaand zei....het enge is dat wilders wel het best er uit kwam.....
Neequote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan we de crisisdienst niet bellen![]()
Ben jij trouwens al op De Rotterdam geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |