quote:Op zondag 23 mei 2010 22:06 schreef norich het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHA EINZ111!!!
niet grappig meer![]()
Nou heb jij ook geen 9 uur in een snikhete keuken staan te werken.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aanstellert, in t-shirt is het nog focking warm...heb de balkondeur nog gewoon openstaan en eindelijk begint het qua temperatuur lekker te worden
Vandaag niet nee, ik moet er ook niet aan denken om weer in de horeca te gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou heb jij ook geen 9 uur in een snikhete keuken staan te werken.
quote:
aanstellertquote:
Ik sta met mn skipak op het dakterras.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Had iemand al gezegd dat het koud is buiten?
Iemand nog niet. Jij, Marko, Wouter en ik welquote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Had iemand al gezegd dat het koud is buiten?
Picsquote:Op zondag 23 mei 2010 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik sta met mn skipak op het dakterras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dan kom ik bij jou zitten. Heb je een waterpijp? Gaan we in stijl eentje rokenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
't s echt niet koud. In A'lo iig niet.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik bun Hen zoep'nTok tok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Marko, ik weet niet in welke Siberische uithoek van Almelo jij zit, maar het is echt wel lekker buiten.
Waterpijp doe ik niet aan, word ik veel te stoned van. Jointje is prima!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan kom ik bij jou zitten. Heb je een waterpijp? Gaan we in stijl eentje roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |