Het is geen haat, ik vind het doodzonde.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Lesl het volgende:
[..]
Het is juist haar bedoeling om er 'lelijk uit te zien', of iig controversieel/shoquerend. Tuurlijk ziet ze er dan niet altijd uit als een plaatje... ik snap je haat niet echt.
Zal zo de rest van het topic even lezen, moet nog wat inhalen : (
Het is wie Gaga is... dat is niet iets sinds deze clip, ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is geen haat, ik vind het doodzonde.
Nee, eeecht?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Lesl het volgende:
[..]
Het is wie Gaga is... dat is niet iets sinds deze clip, ofzo.
Hoezo bash je d'r dan, aangezien je haar hiervoor aanbidde?quote:
Ik bash niet, ik zeg alleen dat ik het doodzonde vind dat ze dit haarzelf aandoet. Het is een prachtige vrouw die haar zelf lelijk doet voorkomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef Lesl het volgende:
[..]
Hoezo bash je d'r dan, aangezien je haar hiervoor aanbidde?
Mja, genoeg offtopic. Je bent nog wel awesome hoor
Oké, w-t-f.quote:
De boodschappen waren? Kralenketting en gewerenbh?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef electricfeel het volgende:
Persoonlijk vind ik hem echt heel vet, is weer eens iets heel anders dan wat je tegenwoordig ziet. En het is niet dat de clip nergens overgaat, er zitten genoeg onderliggende boodschappen in (dat maakt het juist zo goed).
Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van haar muziek, meer van hoe zij zich profileert![]()
Als je als vrouw verliefd bent op een leernicht, gewoon een zweep en een strapon aanschaffen; echte liefde overwint alles, ook geslacht en is bovendien niet gebonden aan slechts één andere persoon?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De boodschappen waren? Kralenketting en gewerenbh?
Neuken dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je als vrouw verliefd bent op een leernicht, gewoon een zweep en een strapon aanschaffen; echte liefde overwint alles, ook geslacht en is bovendien niet gebonden aan slechts één andere persoon?
Jaloers?quote:
Nee, pics.quote:
quote:
Dat ik dit nog mee mag maken; Isetmyfriendsonfire die (veel) minder dan enthousiast is over Gaga.quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De clip is inderdaad 'dark', maar heeft wederom totaal niks te maken met de lyrics. Als ik nu de tekst aandachtig terug lees, zie ik dat de tekst ook vrij weinig voorstelt. Maar dat terzijde.
Tja.. eh..quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mee mag maken; Isetmyfriendsonfire die (veel) minder dan enthousiast is over Gaga.
Dat deed ze naar mijn mening al een tijdje; denk alleen al eens aan haar outfits bij de mtv awards.quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tja.. eh..
Imho draaft GaGa een beetje door met 'artistiek' en 'anders' zijn. Maar die mening kan ook veranderen na het volgend album en/of volgende clips.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat deed ze naar mijn mening al een tijdje; denk alleen al eens aan haar outfits bij de mtv awards.![]()
Wij snappen elkaar :p Je reinste onzin om te zeggen dat ze juist nu doorslaat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Lesl het volgende:
[..]
Het is wie Gaga is... dat is niet iets sinds deze clip, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |