Eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:13 schreef =HellFire= het volgende:
Voor een zomerse sound is het allemaal wel erg duister, niet? Vond de vorige clip leuker en daar is de lengte van de clip ook meer gerechtvaardigd
dat hoort er natuurlijk een beetje bij, want immers, wat is 'mooi'? (norm).quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1462790/6/25#82507523]
En ik kan er niet tegen dat ze zichzelf zo lelijk maaaaaaaaakt / laat makennnn. Haar haar, make-up, hmpf.
Ik ook. Iets van dat ze niet kan kiezen tussen 3 knappe Mexicanen/Spanjaarden o.i.d. Ik had geen orgie verwacht.quote:
precies dat had ik ook in gedachtequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ook. Iets van dat ze niet kan kiezen tussen 3 knappe Mexicanen/Spanjaarden o.i.d. Ik had geen orgie verwacht.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ook. Iets van dat ze niet kan kiezen tussen 3 knappe Mexicanen/Spanjaarden o.i.d. Ik had geen orgie verwacht.
Ik ook, en daarna Speechless en tenslotte Monster. En dan een nieuw albumquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef 29-11 het volgende:
ik hoop dat Dance in the Dark de volgende single word
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef ampburner het volgende:
Overigens, ze is toch katholiek (opgevoed)?
M16-top
Net een autistische clown.quote:
vroeg me af of ze dat nog steeds is,quote:Ja.
Het is juist haar bedoeling om er 'lelijk uit te zien', of iig controversieel/shoquerend. Tuurlijk ziet ze er dan niet altijd uit als een plaatje... ik snap je haat niet echt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
zo lief. <3
Maar blijkbaar heeft ze deze fase al afgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |