Jammer genoeg nietquote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Alsof die mensen het waar kunnen maken
Volgens mij wel (was toch afgelopen vrijdag)?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Desunoto het volgende:
Yo EXA m'n zusje loopt te klagen over het Wiskunde examen voor vmbo. Staan die examens al ergens online want ik wil wel weten of het klaagwaardig is of dat m'n zusje echt dom is.
Maar waar staan ze want ik kan ze niet vinden?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Volgens mij wel (was toch afgelopen vrijdag)?
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Waarom moet Balkende elke willekeurige politicus altijd om dingen heen draaien en niet direct antwoord geven op de vraag?
Je zusje is dom, kan ik je nu al zeggen. Examens staan op www.examen.nlquote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Desunoto het volgende:
Yo EXA m'n zusje loopt te klagen over het Wiskunde examen voor vmbo. Staan die examens al ergens online want ik wil wel weten of het klaagwaardig is of dat m'n zusje echt dom is.
zo ken ik nog wel wat mensen hierquote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Splutje het volgende:
CohenAls hij het niet meer weet gaat hij altijd afdwalen of op de man spelen
http://www.examenblad.nl/ Staan ze allemaal op.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar waar staan ze want ik kan ze niet vinden?
Alleen examens van voorgaande jaren staan verspreid op het web?
ditquote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je zusje is dom, kan ik je nu al zeggen. Examens staan op www.examen.nl
Deze denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar waar staan ze want ik kan ze niet vinden?
Alleen examens van voorgaande jaren staan verspreid op het web?
Ja, maar bij balkie is het echt extreemquote:
"Waarom is deze partij zo belangrijk/" - "Dat weten jullie allemaal, dat hoef ik jullie denk ik niet uit te leggen."quote:
probeer het maar jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |