D66!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Je mag mijn stem hebben, ik kan niet kiezen
Sp PVV PvdAquote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is er trouwens een partij die niet voor de afschaffing van stufi is?Ik had namelijk laatst kieskompas gedaan en alles wat ik zo snel bekeek was ervoor.
Dat geldt voor alle politiciquote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb zo'n zin om balkenende met z'n uit het hoofd geleerde praatje op z'n muil te slaan
Ja het is ook bedroevend. Het gaat hier ook echt om een partij die de Tweede Kamer in wilt. Als het nou een regionale partij van een of ander gehucht was, had ik het ze vergeven.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Ik moet huilen als ik dat filmpje zie. Waar gaat het toch heen met de 'politiek', zelfde geld voor de Partij voor de Dieren
"Ben je een beetje zenuwachtig?"quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ja het is ook bedroevend. Het gaat hier ook echt om een partij die de Tweede Kamer in wilt. Als het nou een regionale partij van een of ander gehucht was, had ik het ze vergeven.
Wel mooi stukje met die dude die de conferentie leidde. Die replay![]()
![]()
Oh toen ik de stemwijzer deed stond er van nietquote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
PvdA is ook voor zo'n leenstelsel volgens mij.
Alsof die mensen het waar kunnen makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |