D66 is goed inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 20:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is er mis met het VVD? de enigen in dit land die nog enigszins fatsoenlijk nadenken, naast D66 dan.
Piratenpartijquote:
Ja, maar die is wat meer rond het hoofd gevormd. Die andere was gewoon een heel gevaarte wat om je hoofd geklemd zatquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nogal. Maar die ander die ik postte niet. Zie hierboven.
ditquote:
piratenpartijquote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef gevaarlijke-man het volgende:
ik ben voor de piratenpartij ze doen me denken aan mijn schoonzoon haha niet echt goed voor de camera maar wel lief groet thea.
Wilders lult gewoon maar wat, ik vind Cohen sterk maar als hij nooit mag uitpraten houdt het snel opquote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef ThaTim het volgende:
Cohen wordt me toch afgemaakt
Wilders is een drol en alsnog maakt hij Cohen in. Cohen is echt het dieptepunt van de politiek
Hahaha wat een geniaal filmpje toch weerquote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Piratenpartij![]()
Dat is toch wel het zooitje grootste faalhazen bij elkaar. http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Idd beter doen ze het net zoals de Engelsen,publiek moet daar dood stil zijn
Of je het met de standpunten van de PvdA eens bent of niet, Cohen is een drol. Heeft geen verstand van zaken en pocht hele tijd met zijn burgemeesterschap van Amsterdam. Inhoudelijk is hij geen haar beter dan Wilders.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Wilders lult gewoon maar wat, ik vind Cohen sterk maar als hij nooit mag uitpraten houdt het snel op
Oneensquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Of je het met de standpunten van de PvdA eens bent of niet, Cohen is een drol. Heeft geen verstand van zaken en pocht hele tijd met zijn burgemeesterschap van Amsterdam. Inhoudelijk is hij geen haar beter dan Wilders.
Ik moet huilen als ik dat filmpje zie. Waar gaat het toch heen met de 'politiek', zelfde geld voor de Partij voor de Dierenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Hahaha wat een geniaal filmpje toch weer
Je mag mijn stem hebben, ik kan niet kiezenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook stemmenKut Wouter Bos
![]()
![]()
Kutkabinetlatenvallers
Ik wil PVV aan de macht want dat houdt het nooit langer dan 5 maanden vol en dan valt het op mijn verjaardag en mag ik alsnog stemmen dit jaar.
Het toppunt was toch wel de partij voor de naastenliefdequote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Ik moet huilen als ik dat filmpje zie. Waar gaat het toch heen met de 'politiek', zelfde geld voor de Partij voor de Dieren
Eens, ik zag Bos nog wel als premier maar Cohenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Of je het met de standpunten van de PvdA eens bent of niet, Cohen is een drol. Heeft geen verstand van zaken en pocht hele tijd met zijn burgemeesterschap van Amsterdam. Inhoudelijk is hij geen haar beter dan Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |