En dan moet je eens luisteren naar WAT ze zegtquote:
Bullshit, de iPad is gewoon een geniaal dj apparaat.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:24 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
En dan moet je eens luisteren naar WAT ze zegt
Ze praat poep.
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bullshit, de iPad is gewoon een geniaal dj apparaat.
Ze mixt een dubstep beat over in een sample uit een Daft Punk app. Wat trouwens belachelijk overloopt.quote:
Wel mooi!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:18 schreef Jahr00n het volgende:
Alles wat Apple maakt is goed. Onterechte klacht.
Nou moet ik ook wel even zeggen dat er volgens mij ook wel genoeg hedendaagse DJ's zijn die een theorie lesje muziek kunnen gebruiken.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:42 schreef SuperRogier het volgende:
Oooomg, ik ben toevallig dj en dit is echt om te janken.
Juist door zulke mensen krijg je vaak een "DJ" reactie. Wat een dom wijf, wat een troep, wat een onzin, gave iPad maar die doos weet geen kudt van muziek af. Nog uitleggen ook wat cue'en is etc..
Denk niet dat die ooit een echte CDJ of DJM heeft aangeraakt, of uberhaupt weet wat pitchen oid is.
Als ze met computers/digitaal draaien oid wel. Die zoeken het 'sync' knopje op en daarmee houdt het op.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou moet ik ook wel even zeggen dat er volgens mij ook wel genoeg hedendaagse DJ's zijn die een theorie lesje muziek kunnen gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |