Nee kennelijk niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Degene die scoort heeft niets met zijn persoonlijke sterren te maken.
* FrituurVetPet voelt zich niet aangesprokenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef MrMoon het volgende:
4 - 0 winst tegen het team dat toen nog eerste stond.. en hierbij ook een lange neus naar de mensen die mij niet op winst hadden gezet in de toto
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef The_Hives het volgende:
mn eerste wedstrijd van het seizoen gewonneneen opstelling maken loont
Niet bij iedereenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef The_Hives het volgende:
mn eerste wedstrijd van het seizoen gewonneneen opstelling maken loont
Het seizoen is nog niet voorbij.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef elby1988 het volgende:
Heb gewoon 5 spelers met een pleister
Oja, en jammer genoeg met 4-0 verloren dus sta nu 2e.. Nja, ik dacht dat ik dit seizoen zou degraderen dus dit valt nog mee!
Nah, ik heb een soort "Ruudt"je. Met mijn stat's kom ik er niet, maar met een counter red ik het meestal net wel/net niet.. Paar keer de goede kant op gevallen. Nu tegen de nummer 1..quote:Op maandag 31 mei 2010 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet voorbij.
hangt er maar net vanaf wat je doel is natuurlijkquote:
Ja, ik denk dat ze het gewoon gaat redden dit seizoen. En dan hopen op een iets zwakkere poule komend seizoenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hangt er maar net vanaf wat je doel is natuurlijk
je vrouwtje doet het ook leuk.. alleen beetje pech dat de concurrent net zo'n goed doelsaldo heeft..
ja precies, ach vaak heb je wel 2 teams die ongeveer even sterk zijn (of slecht, maar dat klinkt weer zo negatiefquote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze het gewoon gaat redden dit seizoen. En dan hopen op een iets zwakkere poule komend seizoen
Ik heb werkelijk waar geen flauw ideequote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja precies, ach vaak heb je wel 2 teams die ongeveer even sterk zijn (of slecht, maar dat klinkt weer zo negatief)
wat ben jij eigenlijk van plan met je team?
Kijken naar zijn transfervergelijkingquote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef j95 het volgende:
Hoe kan je de vraagprijs van een speler eigenlijk bepalen?
Door hem te verkopen en dan een waarde in te typen. Als je een richtrpijs wilt hebben, dan moet je op transfervergelijking klikken.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef j95 het volgende:
Hoe kan je de vraagprijs van een speler eigenlijk bepalen?
aha.. goeie visiequote:Op maandag 31 mei 2010 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee
De reden waarom ik dit nu doe, is omdat ik niet verder kon met wat ik had aan spelers en financien.
Misschien begin ik volgend seizoen wel weer, of misschien zak ik nog ff verder door naar VIII... De tijd zal het leren!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. goeie visie
tsja dat heb ik ook gehad, maar goed ik ben gewoon weer begonnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |