Voor mij is het ook de eerste keer. Na 16 duels op rij gewonnen te hebben mag dat ook wel lijkt me.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die heb ik nooit gehaald, zelfs niet toen ik vorig seizoen tweede werd met 'we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen'.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn supporters sturen me gewoon liefdesgedichten.
[ afbeelding ]
quote:Seabele Brander: Zag zijn mate van scoren toenemen van uitstekend naar formidabel.
23-03-2005quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:03 schreef elby1988 het volgende:
welkom! Wel goed bezig zo te horen.:) al lang bezig?
Top.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef j95 het volgende:
Ik heb ook een team gemaakt![]()
Nu even wachten totdat ze aankomen.
Hier ook. Basis -4/+0. Keeper ondertussen al zwak vorm....lekker dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vorm wederom K.U.T. in m'n basiself. Weer 2 IM's, spits en CD een totaal van 5 levels naar benedenStaat dan 1 vormstijgertje tegenover in diezelfde basis. Nouja, veel invloed zal het niet hebben op m'n kansen woensdag
En voor de competitiewedstrijd moet het nog goed genoeg zijn
1 pop trouwens, spits van zwak naar matig Verdedigen
Het programma HO! (Hattrick Organizer) downloaden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef j95 het volgende:
Hoe/waar kun je zien op welke positie je speler het best presteert?
Of moet je gewoon gokken?
Kan alleen als supporter, als niet-supporter krijg je het maar 1 x te zien...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Nog even een vraagje![]()
Kan ik de resultaten van mijn training ergens zien of moet ik zelf kijken of mijn spelers beter zijn geworden?
Echte liefdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Gijs, sorry van de wedstrijd van gisteren hoor. Maar ik moest extra mn best doen om GotC alleen bovenaan te laten komen
oefenwedstrijden kun je niet PICcen..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:35 schreef Kirov het volgende:
Heeft het trouwens effect op mijn teamgeest als ik mijn oefenwedstrijden pic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |