Ik heb hier ook last van. Al staat bij mij volgens mij Upnp gewoon aan. Heb dan ook met geen enkel ander spel problemen (destijds ook niet met GTA4)quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef Micra het volgende:
Mijn Multiplayer doet het nog steeds niet goed, als ik uberhaupt al in de Free roam terecht kom, is het vaak maar de vraag of ik er niet snel uitgegooid word. Heeft iemand al een oplossing? Het aanzetten van mijn upnp zorgt voor veel internet problemen in mijn netwerk, internet valt dan geregeld weg.
Je NAT moet open staan, zo simpel is het.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef Micra het volgende:
Mijn Multiplayer doet het nog steeds niet goed, als ik uberhaupt al in de Free roam terecht kom, is het vaak maar de vraag of ik er niet snel uitgegooid word. Heeft iemand al een oplossing? Het aanzetten van mijn upnp zorgt voor veel internet problemen in mijn netwerk, internet valt dan geregeld weg.
Alleen is het mij compleet niet duidelijk hoe ik bij mij NAT als open tevoorschijn krijg en wat het effect zou moeten zijn omdat geen enkel spel problemen geeft (op RDR nu dus na).quote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je NAT moet open staan, zo simpel is het.
Leuk, als KPN dat niet toelaatquote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Si. Kan je trouwens ook iemand tot een duel uitdagen?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:41 schreef Edwinuss het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je iemand kan begroeten in de singleplayer als je op B drukt?
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Si. Kan je trouwens ook iemand tot een duel uitdagen?
Ik speel ook alleen single player en daar is niks mis mee hoor, niet minder verslavendquote:Op maandag 24 mei 2010 12:14 schreef Desunoto het volgende:
Oh shit is het dat NAT gezeik weerDaar moeten ze &(%$$ eens wat aan doen. Maak spellen die dat niet als eis stellen, want niet iedereen kan die NAT openzetten zonder de hele provider en router te veranderen.
![]()
Het wordt voor mij dus gewoon een single player spel dus. Maar ja... is goed genoeg.
op ps3 is het rondje uit m'n hoofdquote:Op maandag 24 mei 2010 11:41 schreef Edwinuss het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je iemand kan begroeten in de singleplayer als je op B drukt?
Ik heb KPN en een modem van hun waar ik de port forwarding wel in kan stellen maar volgens mij functioneert het hier ook niet nee. Het heeft geen enkel effect.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:19 schreef Catch_me het volgende:
Heb hetzelfde gezeik met NAT doordat ik bij telfort een leuke Zyxel modem kreeg waarbij de UPNP en port forwarding functies domweg niet functioneren...
Zyxel
Ja, want bij GTA IV werkte het wel, dus waarom ook niet met RDR. Van de KPN-josti's hoeven we sowieso niet veel te verwachten. Hoewel, ik heb gehoord dat er in Q3 of Q4 van dit jaar iets aan het UPnP-probleem gedaan gaat worden, maar ik weet niet precies hoe en wat.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:29 schreef Desunoto het volgende:
Het is natuurlijk wel mogelijk dat Rockstar wél iets gaat doen tegen die connectie problemen. Met een patch of zo. Duimen maar. En vooral heel veel klagen.
Nope, m'n Xbox zit in een DMZ. Ik heb ook problemen met verbindingen. Vaak gooien ze me terug naar free roam vanwege connectie problemen met andere gebruikers. Aldus de foutmelding.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik zie meestal ook ineens 10 kruisjes op mijn rivaal waardoor ik hem helemaal lek schiet. Terwijl ik liever 1 kogel zou willen gebruiken voor de stijlquote:Op maandag 24 mei 2010 12:37 schreef N-E-R-D het volgende:
Hoe werken die duels nou eigenlijk? Ik win meestal wel maar eigenlijk heb ik geen flauw idee wat ik doe.
Geen idee, heb 3 duels gehad. Bij alle 3 alleen in de arm geschoten. Begin gewoon te mikken en zet 1 of 2 kruisjes of z'n armquote:Op maandag 24 mei 2010 12:47 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik zie meestal ook ineens 10 kruisjes op mijn rivaal waardoor ik hem helemaal lek schiet. Terwijl ik liever 1 kogel zou willen gebruiken voor de stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |