abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81815138
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe moet je trouwens cheaten met pokeren ?
Ik zat met een kerel aan tafel die heel opzich steeds twee koningen had als hij moest dealen.
Vervolgens heb ik hem bedreigt en rende hij gillend weg speelde ik zonder hem aan tafel bijna iedereen van de tafel. Maar goed je kan dus cheaten maar hoe ?
Haha wel een toffe manier om van je tegen spelers af te komen . Maar dan pak kun je gewoon kopen volgens mij, en anders moet je hem tracken op de map

En wtf, de game uit in 10 uur? Dan heb je toch vrij weinig er om heen gedaan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 24 mei 2010 @ 00:27:40 #127
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_81815223
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha wel een toffe manier om van je tegen spelers af te komen . Maar dan pak kun je gewoon kopen volgens mij, en anders moet je hem tracken op de map

En wtf, de game uit in 10 uur? Dan heb je toch vrij weinig er om heen gedaan
Ik ben alleen van missie naar missie geweest Der omheen soms wat maar niet veel Nu doe ik alles er naast en de 'familie' missies
pi_81815475
Zonde opzich
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 24 mei 2010 @ 00:34:02 #129
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81815525
bedankt voor de spoilers, mannen zonder sarcasm
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_81815971
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Oplossing:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Solomon heb ik inmiddels ook gevonden!
Wist niet dat ze in kistjes zaten.

Iemand enig idee hoe dat 'horseshoes' werkt? Erger me er dood aan dat het me niet lukt.
l|||-------|||l
pi_81816311
Voor de mensen die zeggen dat ze "klaar" zijn... Ja, met het verhaal.... Probeer maar eens 100% game completion te krijgen!
pi_81816452
Is iemand al ver gekomen met jagen/schatzoeken? Ik moet nu 5 BOARS skinnen, maar ik ben nog nergens een boar tegen gekomen. En ik neem aan dat die boars in het eerste gebied te vinden zijn (ik doe al missies in Mexico).

Ook heb ik met schatzoeken de eerste 3 opgelost, maar nu zit ik vast bij nummer 4, kan er totaal niets uit opmaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81817289
Ben nu bij een strangers missie beland waarbij ik voor een oude dame (langs de weg) een medicijn moet halen omdat ze kampt met een aandoening. Nu is de hamvraag, wat moet ik exact aanschaffen om deze theewijf weer te laten opfleuren. Heb al meerdere doktoren bezocht maar ik kon het niet zo 1,2,3 vinden.
  maandag 24 mei 2010 @ 01:29:30 #134
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81817331
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben nu bij een strangers missie beland waarbij ik voor een oude dame (langs de weg) een medicijn moet halen omdat ze kampt met een aandoening. Nu is de hamvraag, wie kan me vertellen wat ik exact voor deze theewijf moet aanschaffen?
Ik heb haar dat flesje gegeven dat je vanaf het begin v/d game al hebt. Was prima !
Tics van je petten.
pi_81817436
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:29 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ik heb haar dat flesje gegeven dat je vanaf het begin v/d game al hebt. Was prima !
Well then I'll give it a try.

ThanQ.
  maandag 24 mei 2010 @ 01:33:01 #136
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_81817456
Komt die mensen, voor wie niet houd van hoe het verhaal verder gaat, klik niet verder, de mensen die het wel willen weten kunnen doorklikken
SPOILER
  maandag 24 mei 2010 @ 01:33:04 #137
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_81817457
Hopla alweer een poging om die schijt KUT 10 minuten Most wanted achievment te halen door zo'n KUTjong dat me weer neerknalt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_81817468
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:29 schreef nattermann het volgende:

[..]

Precies.
pi_81817484
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hopla alweer een poging om die schijt KUT 10 minuten Most wanted achievment te halen door zo'n KUTjong dat me weer neerknalt.
Heb ik ook vaak gehad

Zodra iedereen weet dat je public enemy bent knallen ze je neer
pi_81817600
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
quote:
In theory this isn't too difficult, but it depends on the odds of being killed by another player. You can do this just about anywhere you can hide from the law, such as hiding on top of a building, or in an area where the AI can't reach you. There is a large red brick building across from the train station in Blackwater. You can hide on top of this building for 10 minutes and pick off various civilians and law enforcement. Raise your bounty to $1,000 and you will become a public enemy. You will need to time how long you have been hiding for, but make sure you fire off the odd shot now and then to keep your wanted level up. After 10 minutes are up you can all your horse and make a run for it.

If you are having difficulty with this on your own have a friend or posse back you up. Once you have your horse keep running until you outrun the law enforcement.
Voor wat het waard is.
pi_81817855
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Voor wat het waard is.
Ik had in Armadillo geprobeerd boven op de saloon.

Zal dit morgen proberen.
pi_81818371

IS THIS THE WAY TO ARMADILLO?
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_81818757
Godverdomme, m'n xbox is zojuist waarschijnlijk overleden. Kut spel heeft 'm gesloopt.

Stond net op het punt om de eerste treasure te zoeken, bevroor het beeld. Bij het rebooten alleen een knippert rood lampje rechtsonder. Volgens de support van Microsoft een hardwarestoring in de xbox. Wat een hufters.
pi_81818772
Net Mexico uitgespeeld. Tijdens 't jagen op wolfen en andere random dieren kwam ik een gast tegen die aan het huilen was naast een dode vrouw. Ik stap af om te helpen - schiet hij zichzelf dood
  maandag 24 mei 2010 @ 02:29:26 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_81818801
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:27 schreef Jeffdk1 het volgende:
Godverdomme, m'n xbox is zojuist waarschijnlijk overleden. Kut spel heeft 'm gesloopt.

Stond net op het punt om de eerste treasure te zoeken, bevroor het beeld. Bij het rebooten alleen een knippert rood lampje rechtsonder. Volgens de support van Microsoft een hardwarestoring in de xbox. Wat een hufters.
Had je maar een PS3 moeten kopen
pi_81818932
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Had je maar een PS3 moeten kopen
Misschien, ik geef niet veel om een bepaald merk. Vorige console was een PS2 en heb ook een DS.

Blijkt mee te vallen, denk dat de schijf niet goed vast meer zat. Zonder startte ie prima op, daarna met ook weer gewoon. Snel m'n savegame kopieren en verplaatsen.
pi_81818953
Irish
pi_81819039
Ik ben ondertussen een hero geworden. Wat die mensen niet weten is dat ik af en toe mijn bandana om doe en als een beest tekeer ga. For old times sake.
pi_81819102
Weetje wat jullie eens online moeten doen. Met een posse van 5 man naar het fort van El Presidio gaan, kanonnen en gun bezetten en op bounty gaan jagen. Van alle hoeken komen er Mexicaanse agenten op je af om je af te slachten.

En als je nog eens geluk heb komen er andere posses op je af omdat je een flinke bounty op je hoofd hebt staan. En die willen ze graag van je afnemen.

Net paar zware epische gevechten gehad. Wat een gave game is het ook.
pi_81819123
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:48 schreef NeonPanda het volgende:
Weetje wat jullie eens online moeten doen. Met een posse van 5 man naar het fort van El Presidio gaan, kanonnen en gun bezetten en op bounty gaan jagen. Van alle hoeken komen er Mexicaanse agenten op je af om je af te slachten.

En als je nog eens geluk heb komen er andere posses op je af omdat je een flinke bounty op je hoofd hebt staan. En die willen ze graag van je afnemen.

Net paar zware epische gevechten gehad. Wat een gave game is het ook.
Xbox? Voeg me toe anders, tag is username hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')