Haha wel een toffe manier om van je tegen spelers af te komenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe moet je trouwens cheaten met pokeren ?
Ik zat met een kerel aan tafel die heel opzich steeds twee koningen had als hij moest dealen.
Vervolgens heb ik hem bedreigt en rende hij gillend weg speelde ik zonder hem aan tafel bijna iedereen van de tafel. Maar goed je kan dus cheaten maar hoe ?
Ik ben alleen van missie naar missie geweestquote:Op maandag 24 mei 2010 00:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha wel een toffe manier om van je tegen spelers af te komen. Maar dan pak kun je gewoon kopen volgens mij, en anders moet je hem tracken op de map
En wtf, de game uit in 10 uur? Dan heb je toch vrij weinig er om heen gedaan
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oplossing:Thanks! Solomon heb ik inmiddels ook gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist niet dat ze in kistjes zaten.
Iemand enig idee hoe dat 'horseshoes' werkt? Erger me er dood aan dat het me niet lukt.l|||-------|||l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haar dat flesje gegeven dat je vanaf het begin v/d game al hebt. Was primaquote:Op maandag 24 mei 2010 01:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben nu bij een strangers missie beland waarbij ik voor een oude dame (langs de weg) een medicijn moet halen omdat ze kampt met een aandoening. Nu is de hamvraag, wie kan me vertellen wat ik exact voor deze theewijf moet aanschaffen?
Well then I'll give it a try.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik heb haar dat flesje gegeven dat je vanaf het begin v/d game al hebt. Was prima!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik heb haar dat flesje gegeven dat je vanaf het begin v/d game al hebt. Was prima!
Heb ik ook vaak gehadquote:Op maandag 24 mei 2010 01:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hopla alweer een poging om die schijt KUT 10 minuten Most wanted achievment te halen door zo'n KUTjong dat me weer neerknalt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hopla alweer een poging om die schijt KUT 10 minuten Most wanted achievment te halen door zo'n KUTjong dat me weer neerknalt.
Voor wat het waard is.quote:In theory this isn't too difficult, but it depends on the odds of being killed by another player. You can do this just about anywhere you can hide from the law, such as hiding on top of a building, or in an area where the AI can't reach you. There is a large red brick building across from the train station in Blackwater. You can hide on top of this building for 10 minutes and pick off various civilians and law enforcement. Raise your bounty to $1,000 and you will become a public enemy. You will need to time how long you have been hiding for, but make sure you fire off the odd shot now and then to keep your wanted level up. After 10 minutes are up you can all your horse and make a run for it.
If you are having difficulty with this on your own have a friend or posse back you up. Once you have your horse keep running until you outrun the law enforcement.
Had je maar een PS3 moeten kopenquote:Op maandag 24 mei 2010 02:27 schreef Jeffdk1 het volgende:
Godverdomme, m'n xbox is zojuist waarschijnlijk overleden. Kut spel heeft 'm gesloopt.![]()
Stond net op het punt om de eerste treasure te zoeken, bevroor het beeld. Bij het rebooten alleen een knippert rood lampje rechtsonder. Volgens de support van Microsoft een hardwarestoring in de xbox. Wat een hufters.
Misschien, ik geef niet veel om een bepaald merk. Vorige console was een PS2 en heb ook een DS.quote:
Xbox? Voeg me toe anders, tag is username hier.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:48 schreef NeonPanda het volgende:
Weetje wat jullie eens online moeten doen. Met een posse van 5 man naar het fort van El Presidio gaan, kanonnen en gun bezetten en op bounty gaan jagen. Van alle hoeken komen er Mexicaanse agenten op je af om je af te slachten.![]()
En als je nog eens geluk heb komen er andere posses op je af omdat je een flinke bounty op je hoofd hebt staan. En die willen ze graag van je afnemen.
Net paar zware epische gevechten gehad. Wat een gave game is het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |