Kwam jij ook in de bergen bij dutch en de indiaan eerst een Beer en toen een cougar tegen ?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:33 schreef Studiotje het volgende:
Kom niet verderEcht al 10 keer dood gegaan bij een missie die iets met Dutch te maken heeft, achterop een auto met een machinegeweer
Rotding
Ja.. beetje standaard want moest hem 3 keer doenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwam jij ook in de bergen bij dutch en de indiaan eerst een Beer en toen een cougar tegen ?
Ik had namelijk niet het idee dat dit random was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote
Dat stukje heb ik ook al gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote]Op zondag 23 mei 2010 22:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja.. beetje standaard want moest hem 3 keer doen
Als je niet ver bent, niet verderklikken op de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote
Dat stukje heb ik ook al gehadBankoverval is al lang geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behoorlijk lastig. 3x dood gegaan, maar ach... ik heb hem gehaald.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:33 schreef Studiotje het volgende:
Kom niet verderEcht al 10 keer dood gegaan bij een missie die iets met Dutch te maken heeft, achterop een auto met een machinegeweer
Rotding
Kun je gewoon kopen bij de kleermaker in Thieves' Landing.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar heb je een bepaalde outfit voor nodig. Ik weet niet precies meer hoe je die krijgt, je kan ook even een bezoekje aan google wagen.
Ik huppelde door een berggedeelte en ineens viel mijn paard vanonder me weg en ik had echt geen idee wat er gebeurde. Bleek dus dat er zo'n poema mijn paard dood had gebeten. Schrok me de pleurisquote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef Jeffdk1 het volgende:
Heb een cougar gevonden.3 zelfs. 2 zaten achter een kerel aan, die heb ik gered. Dacht toen nog dat het wolven waren.
En eentje viel me aan toen ik liep, na één klap bijna dood. Maar was geen partij voor m'n shotgun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef Torrio het volgende:
Missie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:38 schreef Studiotje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef Torrio het volgende:
Missie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef Torrio het volgende:
[..]Bijna 10 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kort?quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kort?Yeah.. ik dacht eerder aan 32 uur ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oplossing:quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef Silvanovisch het volgende:
Bij outfits snap ik Scrap 1 nooit. "Search Solomon's Folly/Thieves' Landing" enz.
Als ik het Track, komt er een roze stip, maar wat moet ik daar in godsnaam doen? Kom er niks of niemand tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |