Ik hou hem iig nog tot volgend weekend open.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:29 schreef Kneivster het volgende:
Ik weet het niet, zeer goede films, maar als ik uit de beginlijst mijn favoriet zou moeten kiezen zouden deze twee niet gekozen worden denk ik...
Ga hier nog ff over nadenken. Tot wanneer kun je nog stemmen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Duidelijk requiem!
Eén van de weinige life-changing films die ik heb mogen zien.
'quote:Op zondag 6 juni 2010 03:47 schreef HalloweenJack het volgende:
Kies ik voor overgewaardeerde kutfilm nummer één of voor overgewaardeerde kutfilm nummer twee? Wat een keuze!
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 03:47 schreef HalloweenJack het volgende:
Kies ik voor overgewaardeerde kutfilm nummer één of voor overgewaardeerde kutfilm nummer twee? Wat een keuze!
![]()
![]()
![]()
Of het zijn gewoon kutfilms die hun waardering niet waard zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef Kneivster het volgende:
Ach ja, zo is het nou eenmaal: als goede films bekend worden bij het grote publiek gaat een bepaalde groep mensen hem automatisch een overgewaardeerde kutfilm vinden. Voor hun is het leuker om interessant te doen over een filmhuis-film uit de krochten van Rusland en Japan waar niet veel mensen van hebben gehoord om zo hun kennis te etaleren.
Maar ik ben benieuwd naar de keuze van HalloweenJack!
Tuurlijk, maar om nou te zeggen dat zo'n film levensveranderend is.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:12 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
'
Wat? Sommige films maken nu eenmaal een diepe indruk.
Ik wacht rustig af waarop jouw keuze valt voor films die het wel waardig zijn om de finale te halen, dan praten we verder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon kutfilms die hun waardering niet waard zijn.
Hey is niet mijn schuld dat de meeste mensen geen smaak hebben.
Hoe dan ook, Memento en Pans Labyrinth zijn wel redelijk.... opzich. Al is dat dan ook bij een gebrek aan beter. De laatste jaren zijn kwa films nogal kut geweest.
O wacht daar zit een film met een vreemde taal tussen dus nu probeer ik natuurlijk interessant te doen op het internet.
Dat heb ik net gedaan. Lezen is moeilijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af waarop jouw keuze valt voor films die het wel waardig zijn om de finale te halen, dan praten we verder.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:36 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan. Lezen is moeilijk?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, je geeft gewoon geen antwoord.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon kutfilms die hun waardering niet waard zijn.
Hey is niet mijn schuld dat de meeste mensen geen smaak hebben.
Hoe dan ook, Memento en Pans Labyrinth zijn wel redelijk.... opzich. Al is dat dan ook bij een gebrek aan beter. De laatste jaren zijn kwa films nogal kut geweest.
O wacht daar zit een film met een vreemde taal tussen dus nu probeer ik natuurlijk interessant te doen op het internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |