Jaquote:Op zondag 23 mei 2010 12:54 schreef eucalyptus het volgende:
Ik verdraag dat kankervolk niet langer. Mag ik nu ook een anti-dag organiseren?
Dat die wijven middeleeuwse denkbeelden hebben kunnen ze niks aan doen...ies koeltoer.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Die wijven van halal, serieus nekschotje
even denken, uuuuuh.....nee!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Wessiej het volgende:
Gijsssssssssssss
Vanavond met zijn allen (behalve Ker) RDR'en?
Nope, tijd voor Batman en deze week L4Dquote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Wessiej het volgende:
Gijsssssssssssss
Vanavond met zijn allen (behalve Ker) RDR'en?
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Nope, tijd voor Batman en deze week L4D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Doe ik niet. Uit respect voor de serie.quote:
Cool! Deze week een keer samen gamen?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Gekocht voor een tientje, komt deze week binnen als het goed is
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
RDR..................... mooiste spel oooitOh ik doe van alles wat eigenlijk, geniet er van, steeds weer andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Mario komt pas midden juniquote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cool! Deze week een keer samen gamen?
Misschien vindt Roy het ook leuk om zombies te schieten! Even afwisseling van Mario.
Voor mij wel.quote:
Altijd mooi als een serie lekker eindigd, en niet zoals bij The Sopranos bijvoorbeeld.quote:
Heb die serie nooit gekeken... Beetje voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd mooi als een serie lekker eindigd, en niet zoals bij The Sopranos bijvoorbeeld.
Maar vat de plot en de clou van Lost eens in 1 alinea samen, desnoods in spoiler tags.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb die serie nooit gekeken... Beetje voor mijn tijd.
Hij is wel erg stoer. Maar de balans tussen coole maffiashit en soaperig familliedrama raakte gaandeweg de seizoenen een beetje zoek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb die serie nooit gekeken... Beetje voor mijn tijd.
Lukt zelfs in één zin. Alle gebeurtenissen zijn er vanwege één gegeven:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar vat de plot en de clou van Lost eens in 1 alinea samen, desnoods in spoiler tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme stink nazi's.. weer een boete op de A12.. dure weg
Heb je hem al opgestuurd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Die RDR OST is best wel lame, op een paar goeie nummers na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
geld is nog niet binnenquote:
OMG wut?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.liveleak.com/view?i=674_1274087598
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef Bastard het volgende:
Over RDRDie plek zoek ik nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
α & Ω
Ja ik kan het lastig aanduiden zo.. maar ik laat het zaterdag wel zien, zit langs een weg iig.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik kan het lastig aanduiden zo.. maar ik laat het zaterdag wel zien, zit langs een weg iig.
Maar ik sjok er voorbij.. en denk hee... dat lijkt sterk op het plaatje.. en ja hoor
Kan er alleen nog niks mee beginnen geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.………………α & Ω
Vertrouw je me niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |