In de bios en gezien dat je pc gelijk al langzaam start denk ik dat daar het probleem zit.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef jacobussss het volgende:
eeey maar hoe kan ik instellen hoe ik de computer gewoon laat opstarten en niet eerst de cd(dvd controleert )
Boot volgorde anders zetten. (Opstarten met HDD, dan pas met DVD.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:03 schreef jacobussss het volgende:
maar weetje wat het is ik heb geprobeert in de bios te komen
alleen dat lukte niet
maar als ik in de bios kom wat moet ik dan in de bios precies doen kun je dat verder uitleggen?
Google is wat op je merk van je PC of beter nog merk moederbord en type.(Wordt ook getoond als de pc opstart in het zwarte scherm met witte letters).quote:Op zondag 23 mei 2010 12:03 schreef jacobussss het volgende:
maar weetje wat het is ik heb geprobeert in de bios te komen
alleen dat lukte niet
maar als ik in de bios kom wat moet ik dan in de bios precies doen kun je dat verder uitleggen?
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef Sigmund666 het volgende:
O ja TS. Wat meer specs van je systeem zou tof zijn
Neequote:
Zo te lezen zit het probleem in de hardware en niet in een besturingssysteem.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:50 schreef zarGon het volgende:
Vista is een verloren zaak. Persoonlijk zou ik gaan herinstalleren (als ik Vista zou gebruiken).
Slotje?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:52 schreef jacobussss het volgende:
nee het is al opgelost het was zo dat in de bios de cdrom als eerst werdt aangezet
en dat heb ik verandert als 2e en als 1e heb ik nou hdd
bedankt voor iedereen zijn hulp
van mij apart mag er een slotje der op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |