quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:00 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Haha ik ook, meestal is dat weeronline.
Ongelofelijk hoe snel het veranderd; mensen misschien gaan we toch nog die 20 halen!
Kijk maar: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Landgraaf/4058031
Juig niet te vroeg, vandaag ziet het er weer stukken belabberder uit. Zon kunnen we nu wel vergeten denk ik.quote:
Zolang het morgen maar droog is als ik mijn tent ga opzettenquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:22 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Juig niet te vroeg, vandaag ziet het er weer stukken belabberder uit. Zon kunnen we nu wel vergeten denk ik.
Ik ook met mijn tentje, ergens in Limburg. Even klimatiseren...quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zolang het morgen maar droog is als ik mijn tent ga opzetten
Moet ik 'n foto voor je maken vanuit m'n slaapkamer ruitje?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:32 schreef MissSpooky het volgende:
Meh, ik geloof 't pas als ik 't zie/voel.
quote:Dat is geen probleem de polsbandjes kunnen de gehele dag opgehaald worden.
Met vriendelijke groet,
Buro Pinkpop
Zaterdag dus heel aardig weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:04 schreef maniack28 het volgende:
Of hier:
http://www.weeronline.nl/het-weer-tijdens-pinkpop/3757/135
Ik hoop echt dat het Slash nog lukt om naar Europa te komen, voor hem kom ik ook eigk naar Pinkpop, heb hem altijd als eens live willen zien/horen spelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef rouwe111 het volgende:
Gooi dan Paramore of A Day to Remember maar als vervangact van Green Day erneer. Ik heb even gekeken naar alle tourschema's en van de artiesten die ik graag zou willen zien zijn kunnen alleen Green Day en Slash nog in de problemen komen. De meeste artiesten zitten al in Europa voor een tour. Destine zal ik ook zeker gaan bezoeken. Leuke punkband die ik al 3x eerder heb zien optreden.
Dat is overigens volgens mij de eerste hier die naar destine gaat.quote:Gooi dan Paramore of A Day to Remember maar als vervangact van Green Day erneer. Ik heb even gekeken naar alle tourschema's en van de artiesten die ik graag zou willen zien zijn kunnen alleen Green Day en Slash nog in de problemen komen. De meeste artiesten zitten al in Europa voor een tour. Destine zal ik ook zeker gaan bezoeken. Leuke punkband die ik al 3x eerder heb zien optreden.
Destinequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Dat is overigens volgens mij de eerste hier die naar destine gaat.
We hebben zo`n beetje ieder jaar een cliffhangerquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:56 schreef Ziewoarut het volgende:
Denk dat dat met die aswolken wel gaat meevallen.
Dat dus. Op de vorige pagina dacht ik durfde iemand het zelfs een punkbandje te noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |