Verwachtingen lopen nog steeds flink uiteen. Temperaturen (max) lopen uiteen van 17 tot 19, regenkans van 55% tot 80%. De hoeveelheid neerslag is echter overal vrij laag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef Ziewoarut het volgende:
Jezus de weersverwachtingen hebben nu toch wel hun dieptepunt bereikt: 80% kans op regen elke dag en max 17 graden.
voor donderdagnacht hebben wij een b&b in heerlen, vlakbij station heerlen. Misschien is daar voor vrijdagnacht nog plek?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:21 schreef baggerbart het volgende:
Whoehoe ook nog kaartjes voor zaterdag weten te bemachtigen
Alleen moet ik nou nog opzoek gaan naar een plek om te overnachten van vrijdag naar zaterdag en het lijkt overal al een beetje vol te zitten en niet echt veel zin om vrijdag avond weer naar huis te gaan om zaterdag er weer heen te gaan
Iemand nog tips?
Hehe de regenskansen zijn nu opeens voor bijna elke dag gehalveerd naar rond de 40/50 zie ik. Het blijft spannend.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Verwachtingen lopen nog steeds flink uiteen. Temperaturen (max) lopen uiteen van 17 tot 19, regenkans van 55% tot 80%. De hoeveelheid neerslag is echter overal vrij laag.
Dat eerste. 80% van de dag regen zou ervoor zorgen dat ik mijn kaartje zou verkopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Even het volgende: Die 80% betekent toch dat er 80% kans op regen is en niet dat het 80% van de dag regent? Dat zou dus ook 1 bui van 5 minuten kunnen zijn toch?
Een poncho dragenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mijn hemel
Trek een poncho aan en loop niet zo te janken
Blijf dan thuis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Een poncho dragen![]()
Nergens op het gras kunnen zitten![]()
Natte kleren![]()
Een natte tent![]()
Niet in een t shirt kunnen lopen![]()
Geen prachtig zonnetje
B&B's en hotels in de buurt zitten allemaal zo goed als vol.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:07 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Kom maar bij mij in de achtertuin kamperen.
Misschien in een goedkoop hotelletje ofzo?
?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:59 schreef rubje het volgende:
wat een vraag,als je naar zoiets als PP gaat dan pas je je gewoon aan de omstandigheden aan en neem je alles voor lief want wat is anders het nut om er heen te gaan als je niet de barre omstandigeden wilt ervaren?
In Belgie of Landgraaf?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef bloodymary het volgende:
Als je nu op de Belgische teletekst kijkt wordt het wisselend bewolkt (dus droog) en 20 graden.
jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Ziewoarut het volgende:
Een vraagje aan de campingmensen: Blijven jullie de laatste nacht ook?
Wanneer je in Limburg woont, leer je de weerberichten van de Belg te bekijken in plaats van de Nederlandse weerberichten. De Belg zit vaak dichter in de buurt van het daadwerkelijk weer.quote:
Maar als ik bijvoorbeeld op weeronline of buienradar Landgraag of Maastricht intyp dan zal dat toch wel zeker preciezer zijn dan Belgie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef ioko het volgende:
[..]
Wanneer je in Limburg woont, leer je de weerberichten van de Belg te bekijken in plaats van de Nederlandse weerberichten. De Belg zit vaak dichter in de buurt van het daadwerkelijk weer.
Haha ik ook, meestal is dat weeronlinequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:54 schreef bloodymary het volgende:
Maar dan gaat het meer om de kwestie welk weerbericht het beste klopt dan om de plaatsbepaling.
Ik pak altijd die met het mooiste weer!
Is dit in navolging van de Immer-Falende-LL meet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef MrManiak het volgende:
Even om te peilen: wie zou het leuk vinden om een FOK!meet te hebben op PP?
indien vrijdag of zaterdag lijkt het me wel leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef MrManiak het volgende:
ligt eraan hoeveel lekkere, vrijgezelle foksters er komenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef MrManiak het volgende:
Dit natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel lekkere, vrijgezelle foksters er komen
ik heb je een privebericht gestuurd met de link van het b&b waar ik donderdagavond zit. is zo'n 4 km van het festivalterrein vandaan en op de site staat vrijdag nog beschikbaar. succesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:43 schreef baggerbart het volgende:
[..]
B&B's en hotels in de buurt zitten allemaal zo goed als vol.
En ergens mijn auto parkeren en dan slapen heb ik eigenlijk ook geen zin in.
Kan nog wel kijken voor een B&B verder van het festival terrein vandaan, alles beter dan op en neer naar huis
Vertelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:33 schreef DanHardy het volgende:
Hehe, zou wel lachen zijn als Krezip, John Mayer zou vervangen.Vorig jaar was heel heel heel kut, ik kom er nooit meer terug.
![]()
Ik denk ook niet dat Pinkpop in zijn huidige vorm nog een lang leven is beschoren.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:33 schreef DanHardy het volgende:
Hehe, zou wel lachen zijn als Krezip, John Mayer zou vervangen.Vorig jaar was heel heel heel kut, ik kom er nooit meer terug.
![]()
Ik denk ook niet dat Pinkpop in zijn huidige vorm nog een lang leven is beschoren.
John Mayer is al in Europa, dus ik neem aan dat hij dit weekend wel gewoon aanwezig kan zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:33 schreef DanHardy het volgende:
![]()
De regenkansen zijn langzaam aan het dalen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef LeonH het volgende:
Dan wordt het nog rennen voor die Pinkpop laarzen met deze weersverwachtingen
Inderdaad. De weermelder op m'n telefoon geeft ook weer wat anders aan dan gisteravond/vanochtend.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
De regenkansen zijn langzaam aan het dalen.
De temperaturen liggen nu zo ongelofelijk ver uit elkaar op de weersites dat het bijna om te lachen is.
Heb me er toch een portie zin in!
Zou niet weten wat er dan als vervanging moet komen als die niet zouden kunnen. Editors vind ik geen afsluiter. Zou Muse dan een optie zijn die dan net uit Portugal (dacht ik) komen. Hoe is het dan momenteel met het vluchtverkeer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef rouwe111 het volgende:
[..]
John Mayer is al in Europa, dus ik neem aan dat hij dit weekend wel gewoon aanwezig kan zijnIk vrees alleen voor Green Day en Slash.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:00 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Haha ik ook, meestal is dat weeronline.
Ongelofelijk hoe snel het veranderd; mensen misschien gaan we toch nog die 20 halen!
Kijk maar: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Landgraaf/4058031
Juig niet te vroeg, vandaag ziet het er weer stukken belabberder uit. Zon kunnen we nu wel vergeten denk ik.quote:
Zolang het morgen maar droog is als ik mijn tent ga opzettenquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:22 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Juig niet te vroeg, vandaag ziet het er weer stukken belabberder uit. Zon kunnen we nu wel vergeten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |