quote:
dat verwacht ik wel ja. gelukkig hoef ik de editors toch niet voor de zoveelste keer te zien, dus ik ga er op tijd naartoe.quote:
Denk ik dan ook aan ja.quote:
je kunt daar pinnen, maar het is wel handig om voor de eerste dag geld mee te nemen. minimaal toch wel 50 euro denk ik, ligt er een beetje aan hoeveel je uitgeeft.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef Joels het volgende:
Dit jaar ga ik (met vriend) voor het eerst naar Pinkpop en er slaat nu een beetje festivalstress () toe. Wat moet ik allemaal mee?! Eten, drinken, oordopjes, plastuiten? Ik zag op de site iets over 12 blikjes bier/fris, maar wat is handig qua eten? Meeste zal vast te koop zijn, maar is het handig om zelf ook iets mee te nemen? En wat kost eten/drinken daar ongeveer, hoeveel geld is handig om sowieso mee te nemen?
Bij de Main Stage achterin tussen de hoedjes en de FRS stand.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:55 schreef infp2009 het volgende:
Psst, waar stond vorig jaar de Oxfam Novib stand?
Nou ik heb ook nog mensen ervoor nodig, maken we daar de Fok!-meet vanquote:Op zondag 23 mei 2010 14:28 schreef MissSpooky het volgende:
2Many DJ's it is, nu nog iemand vinden die meegaat.In je eentje uit je dak gaan is niet echt iets voor mij.
perfect uitzicht op main stage dus?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij de Main Stage achterin tussen de hoedjes en de FRS stand.
50% kans op regenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef Ziewoarut het volgende:
Overigens:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Landgraaf/4058031
Het weer met pp begint weer langzaam uit het dal (14 graden een paar dagen geleden) te klimmen
.
18, 18 en 19 graden!
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
50% kans op regen
gelukkig vertrouw ik weersvoorspellingen niet voorbij morgen.
Moet je wel een foto in je Fobo zetten, anders wordt het ook moeilijk herkennen hequote:Op zondag 23 mei 2010 14:52 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Nou ik heb ook nog mensen ervoor nodig, maken we daar de Fok!-meet van![]()
En zo erg zou ik het niet vinden als Greenday uitvalt, vind ik toch al geen top afsluiter... Al zouden ze waarschijnlijk toch geen waardige vervanger kunnen vinden...
Thanxquote:Op zondag 23 mei 2010 14:24 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je kunt daar pinnen, maar het is wel handig om voor de eerste dag geld mee te nemen. minimaal toch wel 50 euro denk ik, ligt er een beetje aan hoeveel je uitgeeft.
Uhm, even denken hoor. Op festivals hebben ze natuurlijk altijd een schaduweconomie opgebouwd rondom bonnen/munten, waardoor je echte kosten van bier en eten niet meer doorhebt. Dus een biertje zal 2,50 of zo zijn, en fatsoenlijk eten... 2, 3, 4 keer dat (afhankelijk van wat je fatsoenlijk vindt).quote:Op zondag 23 mei 2010 19:39 schreef Joels het volgende:
[..]
ThanxHeb je een idee van wat bier/fris ongeveer kost? En een klein beetje fatsoenlijk eten?
Nee dankjequote:Op zondag 23 mei 2010 21:39 schreef Sjimmie het volgende:
Ed Kowalczyk is in Europa en zal vast op de reservelijst staan....
Op een plek waar je er met een hele grote boog omhoog kunt lopen zodat niemand komt bedelen voor donatiesquote:Op zondag 23 mei 2010 12:55 schreef infp2009 het volgende:
Psst, waar stond vorig jaar de Oxfam Novib stand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |