. Kijken met de schotel naar hele andere zenders.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Hebben die geen TV of zitten die op de camping?
Dansen op het IJs met de kinderen van de BNérsquote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
. Kijken met de schotel naar hele andere zenders.
Het meest tactisch is om Wilders leeg te plukken, die regeert sowieso niet mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef PLAE@ het volgende:
Tactisch sterk van JP. Z'n kiezers lopen naar de VVD dus moet ie ze daar ook terug halen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Charisma![]()
![]()
Hij zou het leuk doen als Sinterklaas in het buurthuis, maar dan houd het wel op.
Ik snap nooit zo goed wat er charismatisch is aan Cohen. Ik vond Bos een veel betere en integere leider voor het PvdA. Ik vind Cohen ongeloofwaardig als arbeider.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Charisma![]()
![]()
Hij zou het leuk doen als Sinterklaas in het buurthuis, maar dan houd het wel op.
Nee joh, die heeft zijn moment gehad en houdt zich nu heel slim op de vlakte. Daar profiteert hij alleen maar van. Meesterzet ...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wilders wacht zijn moment af denk ik. Hopelijk komt hij
nog los gaandeweg dit debat.
Als het debat blijft gaan zoals het nu gaat.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft zijn moment gehad en houdt zich nu heel slim op de vlakte. Daar profiteert hij alleen maar van. Meesterzet ...
En precies op dat moment ...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als het debat blijft gaan zoals het nu gaat.
Raak je de spijker op zijn kop.
de Wilders stemmers komen vooral bij de SP vandaan. Niet de meest heldere lichten. Daar is voor het CDA geen winst te behalen. Wel Cohen en Ruttequote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het meest tactisch is om Wilders leeg te plukken, die regeert sowieso niet mee.
De ware gristenhond in hem komt steeds agressiever naar boven.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Laat ik het hopen van niet
![]()
Die lullo maakt(e) me begin in dit debat een
rechtse zwiepert.Mijn inziens is hij erg ongeloofwaardig.
Yep, we staan voor grote uitdagingen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef bendk het volgende:
over één ding zijn ze het samen eens, alles is toch wel een probleem...
Inderdaad. Kiezers weghalen bij JP levert een Pyrrhus-overwinning op. Wilders regeert toch niet mee en heeft veel te vroeg gepiekt. Daar valt wel wat te halen voor Rutte.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het meest tactisch is om Wilders leeg te plukken, die regeert sowieso niet mee.
Gij zult uw naasten liefhebben....:')quote:Op zondag 23 mei 2010 21:35 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
De ware gristenhond in hem komt steeds agressiever naar boven.
nee bij SBS zitten de Wilders-stemmers. Bij de zenders uit het Midden-Oosten zitten de mensen van de pvdAquote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dansen op het IJs met de kinderen van de BNérs![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |