Hoogstens. Wind mee.quote:
Ik doe niet aan muziek.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
\
Jammer. Want je ziet er tof uit en hebt een goede muzieksmaak.
Ik luister alleen maar naar wat er buiten gebeurd en doe middels lastfm net alsof ik muziek luister.quote:
Your musical compatibility with cerreur is LOWquote:Op zondag 13 juni 2010 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar naar wat er buiten gebeurd en doe middels lastfm net alsof ik muziek luister.
Ah.. Je bent een opscheppert die graag mensen in de waan laat dat hij wel smaak heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar naar wat er buiten gebeurd en doe middels lastfm net alsof ik muziek luister.
Ik heb geen smaak. Ik luister teveel John Mayer nota bene.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ah.. Je bent een opscheppert die graag mensen in de waan laat dat hij wel smaak heeft.
Een kut zo droog als de Sahara nu.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak. Ik luister teveel John Mayer nota bene.
Na 4 bier dronken wordenquote:Op zondag 23 mei 2010 01:28 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben na 3 bier gekapt omdat ik geen zin had om dronken te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |