Ik weet wel wie Jake Gillenhaal is, maar wist niet dat ze het over DIE Jake hadden.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
brokeback mountain, en zo'n rampenfilm over een of andere superstorm die amerika vervaagd
ik wou gewoon even fotos postenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wel wie Jake Gillenhaal is, maar wist niet dat ze het over DIE Jake hadden.
En de film die je bedoelde was trouwens The day after tomorrowquote:
check!quote:Op zondag 23 mei 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de film die je bedoelde was trouwens The day after tomorrow
DVD had je wel eruit kunnen laten, aangezien onze filmavonden nooit meer zullen plaatsvinden nu ik naar Verweggistan gaquote:Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Pff. Nou. Alles is weer aangesloten hoor.
De DVD, de PS2, de PS3, de digitenne.
Alleen de VCR niet, maar die gebruik ik toch nooit.
Het koste wat moeite en gevloek, maaaaaar I did it without calling the ex
jij ging naar utrecht hoorde ik?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DVD had je wel eruit kunnen laten, aangezien onze filmavonden nooit meer zullen plaatsvinden nu ik naar Verweggistan ga!
Sowieso had ik de DVD eruit kunnen halen omdat de PS3 een DVD en Bluray speler isquote:Op zondag 23 mei 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DVD had je wel eruit kunnen laten, aangezien onze filmavonden nooit meer zullen plaatsvinden nu ik naar Verweggistan ga!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Zienquote:Op zondag 23 mei 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me best leuk (onder het mom van 'ik heb geen vrolijke films')
En Kristen Bell, Jamie Lee Curtis
, Sigourney Weaver
, Kristin Chenoweth en (lees je mee Ang3l) Betty White
![]()
.
Hou jij je mond gewoon even over reacties die niet hadden gehoeven meneer-mijn-vocabulaire-bestaat-voornamelijk-uit-een-dubbele-punt-W.quote:
Je vergeet "Hoi Nuno"quote:Op zondag 23 mei 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hou jij je mond gewoon even over reacties die niet hadden gehoeven meneer-mijn-vocabulaire-bestaat-voornamelijk-uit-een-dubbele-punt-W.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet "Hoi Nuno"
Edit: Als je 't over de duivel hebt trap je'm op de rabo.
Betty!quote:Op zondag 23 mei 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me best leuk (onder het mom van 'ik heb geen vrolijke films')
En Kristen Bell, Jamie Lee Curtis
, Sigourney Weaver
, Kristin Chenoweth en (lees je mee Ang3l) Betty White
![]()
.
quote:
Wiens nootjes?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:06 schreef Xiance het volgende:
ik laat van ellende de nootjes uit mn klauwen vallen
de kater wegdrinkenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je, ik ga gewoon zo weer wijn drinken
mijn rabo, denk het niet hequote:Op zondag 23 mei 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet "Hoi Nuno"
Edit: Als je 't over de duivel hebt trap je'm op de rabo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |