abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81789457
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:00 schreef ElSnorro het volgende:
remunj, jong
Is eve kut es Heerle maaan.
  zondag 23 mei 2010 @ 14:04:51 #102
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_81789543
Mestreech
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  zondag 23 mei 2010 @ 14:19:41 #103
254157 Trust_live
It's Hard!
pi_81789990
Achja TS, misschien heb je dan wel weer gelijk, misschien ook niet, maar alles wat boven de rivieren zit is me toch velen malen erger dan wat jij beschreef
pi_81792352
Het beste is om weer een nieuwe stadswal te bouwen om mestreech.

Op zaterdag verboden voor belgen,fransen,duitsers,hollanders. Dan kan ik tenminste ook op zaterdag weer kemissies doen en hoor ik tenminste weer mensen mestreechs praten in de stad.
De rest van de week mogen bovenstaande doelgroepen zich binnen de stadsmuren bevinden,die kunnen via de nieuwe en moderne ''helpoort'' naar binnen. Uiteraard een beperkte groep en met een speciale pas die men van te voren moet aanvragen bij het nieuwe ''pesthuis'' bij de helpoort.

Daarnaast moet iedereen ook de auto buiten de stadsmuur parkeren zodat de bewoners geen vergunning meer nodig hebben,en moeten de belgen vooral geen rotondes mogen nemen.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:51:53 #105
258010 mtx1680
Mijn ongezouten mening en ik.
pi_81792456
quote:
Op zondag 23 mei 2010 01:57 schreef boekenplank het volgende:
Afstoten dat Limburg ze zoeken het maar uit met die brabbeltaal van ze.
geQuote Foor de waarheiT
Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:58:48 #106
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_81792633
Maastricht

ow wacht, ik woon er zelf ook...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_81794564
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:48 schreef anno2010 het volgende:
Het beste is om weer een nieuwe stadswal te bouwen om mestreech.

Daarnaast moet iedereen ook de auto buiten de stadsmuur parkeren zodat de bewoners geen vergunning meer nodig hebben,en moeten de belgen vooral geen rotondes mogen nemen.
Niet verbieden voor buiten Limburg wonenden, het brengt toch mooi geld op. Wel een stevige toegangsheffing bij binnenkomst van de stad.
Belgen geen rotondes Dat is idd levensgevaarlijk.

En ik kan er toch ZO van genieten dat ik op een gevaarlijk sluipweg voor zaterdagshoppers, paaltjes heb laten zetten. Is gewoon meesterlijk om op drukke koopdagen daar gaan staan kijken hoeveel auto's daar aan komen rijden, ontdekken dat hun sluipweg afgezet is, en dan moeten draaien. Heerlijk gewoon, geeft me veel voldoening.
pi_81794626
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:35 schreef Dyll het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben in de wijk Limmel geweest.
Dat zegt genoeg
  zondag 23 mei 2010 @ 17:13:47 #109
167595 mirved
Infobesitas
pi_81794737
Tegen vinkeslag gespeeld?

Voor de rest is de OP natuurlijk onzin
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zondag 23 mei 2010 @ 17:14:55 #110
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_81794771
Osramp je bent een schaamte voor alle Limburgers. Waarschijnlijk kom je uit Vinkeslag en vind je jezelf heel stoer dat je in "Mestreech" woont
Geloof me, buiten de stedelijke gebieden in Limburg vind je veel meer mooiere dingen dan in Maastricht bij elkaar. Het mag dan wel de mooiste stad zijn, de leukste inwoners zijn het in ieder geval niet. Limburg is Limburg en daar horen Maastricht, Heerlen, Valkenburg, Sittard-Geleen, Roermond, Weert, Venlo, Venray, Nederweert en al bij.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_81794931
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

Geloof me, buiten de stedelijke gebieden in Limburg vind je veel meer mooiere dingen dan in Maastricht bij elkaar.
Blijf daar dan, en kom hier niet zaniken. Jij bent een schaamte voor de rest van de wereld. Ik alleen voor de Limburgers (vind jij dan). En wat is er tegen VinkeNslag? Als jij iets zoekt voor je auto, haal je het ook daar.

En de rest van Limburg hoort er idd ook bij, maar WIJ zijn de HOOFDSTAD. Dat is alleen omdat er zo'n goed en intelligent volk in de stad woont. En als je dat niet bevalt, vraag dan asiel aan in Holland
pi_81794962
quote:
je bent een schaamte voor alle Limburgers
Een Maastrichtenaar (sjeng) is iets anders dan een Limburger.
  zondag 23 mei 2010 @ 17:34:58 #113
167595 mirved
Infobesitas
pi_81795384
Ach ik heb niets tegen mensen buiten Maastricht. Ik vind wel dat Maastricht achteruit gaat. Ik was afgelopen donderdag op het gemeentehuis en niet normaal hoeveel tokkies er in de hal stonden.
pi_81795408
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef mirved het volgende:
Ach ik heb niets tegen mensen buiten Maastricht. Ik vind wel dat Maastricht achteruit gaat. Ik was afgelopen donderdag op het gemeentehuis en niet normaal hoeveel tokkies er in de hal stonden.
Misschien heb je Osramp wel gezien!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 23 mei 2010 @ 17:42:52 #115
286002 Jaja..
das gek.
pi_81795652
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:10 schreef ouderejongere het volgende:
Er staad een spelings faut in de tpoictietel
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
  zondag 23 mei 2010 @ 17:45:36 #116
167595 mirved
Infobesitas
pi_81795768
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef Jaja.. het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
De sarcasme van die post was toch wel erg duidelijk lijkt me?
pi_81796361
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:35 schreef renwan het volgende:

[..]

Misschien heb je Osramp wel gezien!
Kan niet. Ik kom nooit in het gemeentehuis. Als wij iets met de ambtenarij moeten, dan komen die gewoon aar ons toe. Nemen ze meestal een paar vriendelijke platte petten mee. En onder een kop koffie regelen we het allemaal. Kost soms een paar gram, maar dat kan als bedrijfskosten worden opgevoerd.
  zondag 23 mei 2010 @ 18:21:38 #118
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_81796745
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef Osramp het volgende:

[..]

Blijf daar dan, en kom hier niet zaniken. Jij bent een schaamte voor de rest van de wereld. Ik alleen voor de Limburgers (vind jij dan). En wat is er tegen VinkeNslag? Als jij iets zoekt voor je auto, haal je het ook daar.

En de rest van Limburg hoort er idd ook bij, maar WIJ zijn de HOOFDSTAD. Dat is alleen omdat er zo'n goed en intelligent volk in de stad woont. En als je dat niet bevalt, vraag dan asiel aan in Holland
Tering jij neemt jezelf wel heel serieus he? Waarom zou ik een schaamte voor de wereld zijn? Acht ik mezelf als geboren Heerlenaar boven jou? Dat doe ik hooguit omdat je je zo imbeciel presenteert.
Het kutte aan de meeste sjengen is (zoals jij, niet elke sjeng is zo) is dat ze zich zoveel beter achten dan de rest terwijl ze dat absoluut niet zijn.

En ik zanik hier om dezelfde reden als jij: opkomen voor eigenbelangen. Kusje uit Landgraaf (ja daar woon ik nu )
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_81796926
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tering jij neemt jezelf wel heel serieus he? Waarom zou ik een schaamte voor de wereld zijn? Acht ik mezelf als geboren Heerlenaar boven jou? Dat doe ik hooguit omdat je je zo imbeciel presenteert.
Het kutte aan de meeste sjengen is (zoals jij, niet elke sjeng is zo) is dat ze zich zoveel beter achten dan de rest terwijl ze dat absoluut niet zijn.

En ik zanik hier om dezelfde reden als jij: opkomen voor eigenbelangen. Kusje uit Landgraaf (ja daar woon ik nu )
Hij is een troll, dat kan niet anders
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_81820422
quote:

Kusje uit Landgraaf (ja daar woon ik nu )
Daar wonen idd alle low-lifes bij elkaar, dus daar woon je goed tussen je soortgenoten.
Had ooit een collega die in Landgraaf woonde, wilde zijn huis verkopen maar dat lukte niet omdat het niet aantrekkelijk is om er te gaan wonen. Uiteindelijk heeft hij zoveel van de prijs af moeten doen en verlies gedraaid en kwam er een allochtone familie in wonen.
Nee, Parkstad kent maar een paar leuke plekjes. Welten is bijv wel oke.
quote:
Zegt de persoon die maikuuul als favo fokker in zij fobo heeft.............. (Maikuuul is ook Sjeng, ter info)
  maandag 24 mei 2010 @ 08:35:16 #121
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_81820468
quote:

[..]

.

Nee, hadden wij ook maar een minderwaardigheidscomplex zoals de rest van deze provincie
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_81820691
quote:
Op maandag 24 mei 2010 08:35 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Nee, hadden wij ook maar een minderwaardigheidscomplex zoals de rest van deze provincie
pi_81821829
TS blijf dan weg als het je niet bevalt
Ja en dus?
  maandag 24 mei 2010 @ 13:24:42 #124
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_81827876
Sjenge zien 'Ollenders.
Zoë simpel is det.

Ut zoel neet mier lang zien, of weej zien onafhankelijk. Dan houwe weej derrek det vinkesjlaagvollek os schoëne Limburg oèt. Gank mer beej oche vrinde ien 'Olland woene, zoevuul onderschied is d'r toch neet mier tösse och.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  maandag 24 mei 2010 @ 13:38:28 #125
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_81828292
quote:
Op maandag 24 mei 2010 08:27 schreef Osramp het volgende:

[..]

Daar wonen idd alle low-lifes bij elkaar, dus daar woon je goed tussen je soortgenoten.
Had ooit een collega die in Landgraaf woonde, wilde zijn huis verkopen maar dat lukte niet omdat het niet aantrekkelijk is om er te gaan wonen. Uiteindelijk heeft hij zoveel van de prijs af moeten doen en verlies gedraaid en kwam er een allochtone familie in wonen.
Nee, Parkstad kent maar een paar leuke plekjes. Welten is bijv wel oke.
[..]
Denk dat je je vergist met Kerkrade beste vriend. Welten is overigens een stuk minder aantrekkelijk dan Landgraaf. Ken je feitjes
quote:
Zegt de persoon die maikuuul als favo fokker in zij fobo heeft.............. (Maikuuul is ook Sjeng, ter info)
Lezen is niet je sterkste vak. Ik zeg DE MEESTEN. Niet iedereen.
quote:
Op maandag 24 mei 2010 08:35 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Ook zoiets: zwart-wit denken. Dus als je je niet als Ubermensch opstelt heb je een minderwaardigheidscomplex
Is de komiekwereld niks voor jullie? Kan goed om jullie geweldige 'argumentatie' lachen
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')